هدایت شده از آنِمن.
ولی من کل سال منتظر محرم میمونم؛ میدونی چرا؟ محرم که میاد میتونم هر شب، غم و غصه های یک سالهمو ببرم توی روضه ها و اونجا جا بذارمشون و با کلی حال خوب دوباره به زندگی ادامه بدم : )))
پرایوتِ دتری
اولین چای محرمیِ امسال🖤🫂.
بعد اون همه گریه باز این سنگینی رو سینم برای چیه..؟