پرایوتِ دتری
همین : )
اونی که از اول اضافی بوده من بودم
و خب الان هم دارم خودمو حذف میکنم..
ولی یه روز بلاخره خودمو حذف میکنم شاید فردا شاید چند سال دیگه نمیدونم فقط کاش قبل از اینکه خودم خودمو حذف کنم خدا زودتر دست به کار بشه و..
نمیدونم انگار من از این نسل نیستم..
از نسلی که سواستفاده از اعتماد و حرومزادگی افتخاره.