پرایوتِ دتری
از نسلی که حرومزادگی و بی حیایی و مود کرده.. :)
و بهش افتخار میکنند.
آدمی که از طرزِ تایپ کردن و صحبت کردنت میفهمه مثلِ همیشه نیستی ، 10 لول از بقیه بالاتره.
کاش میتونستم امشب همینجا تو هیت بخوابم دلم نمیخواد برم خونه..
مطمئنم محرم تمام شه تا دوماه افسردگی میگیرم.
من مطمئنم منو تو مال هم ساخته شدیم
ولی تو زمان اشتباه و همین آخرش دلیل نرسیدنمون میشه..
ببین کی گفتم :)