پرایوتِ دتری
من مطمئنم منو تو مال هم ساخته شدیم ولی تو زمان اشتباه و همین آخرش دلیل نرسیدنمون میشه.. ببین کی گفتم
کلا همه چی جوری برنامه ریزی شده به هر چی که میخوام نرسم.
پرایوتِ دتری
ولی من از همین الان دارم غصه تمام شدن محرم و میخورم.
جدی محرم تمام شه تو هیت کی یه دل سیر گریه کنم و دردامو بگم دوا کنه؟
پرایوتِ دتری
ولی من از همین الان دارم غصه تمام شدن محرم و میخورم.
الکی میگه بدبختی پیدا نکرده براش غصه بخوره الان میخواد برای این عر بزنه