پرایوتِ دتری
ولی من از همین الان دارم غصه تمام شدن محرم و میخورم.
الکی میگه بدبختی پیدا نکرده براش غصه بخوره الان میخواد برای این عر بزنه
پرایوتِ دتری
الکی میگه بدبختی پیدا نکرده براش غصه بخوره الان میخواد برای این عر بزنه
بدبختی زیاده ولی دیگه عادی شدن تاثیری ندارن روم دنبال بدبختی جدیدم 🤣🤣🎀.
وای میخوام یچیز بگم ولی الان نمیگم چون بگم یه بنده خدایی مجبورم میکنه اون کاری که میخوام انجام بدم و ندم پس مجبورم صبر کنم بخوابه بعد بگم هاهاها🤣🎀.
من اینجوریم که مود خوبم تایم داره از تایمش بگذره و جواب پیام هامو ندی از دم پاکشون میکنم الان هم پاک کردم همینه که هست خب آدم باید جواب یه سری پیام هارو به موقع بگیره دیگه از اون موقع که بگذره دیگه فایده ای ندارع اری خلاصه 🦦.
پرایوتِ دتری
من اینجوریم که مود خوبم تایم داره از تایمش بگذره و جواب پیام هامو ندی از دم پاکشون میکنم الان هم پاک
من واقعا حوصله ندارم به هر کسی پیام بدم و پیام هر کسی و جواب بدم ولی اگه دیدی یهو ازم بیشتر از پنج تا نوتیف داری و پیام هات زیر یه دقیقه سین میشه بدون خیلی دوست دارم و همینا رو از توهم انتظار دارم اری خلاصه🦦🎀.