گذرزمان چیزی عوض نمیکنه فقط با یه سری چیزا کنار میایم و میپذیریم شون.
امروز خیلی تمام چیزایی که پذیرفتم داره رو قلبم سنگینی میکنه.
تا همین هفتهی پیش یکم امید و شوق برای ادامه ی زندگیم داشتم ولی امروز ؟ دنبالش میگردم ولی پیدا شون نمیکنم نه امیدی میبینم نه شوقی..
این دفع از اون ناامیدی های زود گذر نیست دیگه امیدی نیست که بخواد دوباره برگرده.
پرایوتِ دتری
تا همین هفتهی پیش یکم امید و شوق برای ادامه ی زندگیم داشتم ولی امروز ؟ دنبالش میگردم ولی پیدا شون ن
ولی ناامیدی دلیل نمیشه ایندمو نسازم اینجا ایرانه مجبورم حتی با ناامیدی هم باز به فکر آیندم باشم 😂.
ولی تویی که هنوز ذره ای امید تو وجودته قدرشو بدون مواظبش باش نزار ازت بگیرنش امید چیز قشنگیه خیلی چیز قشنگیه از دستش نده.
پرایوتِ دتری
دیگه وقتشه که بفهمم، بفهمم همه چی برا همه نیست خوشبختی برا همه نیست نجات برا همه نیست بعضیا باید زود
دقیقا وقتی که داشتم این و مینوشتم یه سری حقایقی که نمیدیدمشون آشکار شدن و همون یه ذره امید و کلا نابود کردن.