تو فکر میکنی با کنایه زدنت داری منو حرص میدی ، درحالیکه من به این فکر میکنم چقدر کودکی سختی داشتی که انقدر عقده داری🙂.
اون شبی که مشق های فرداتو ننوشته بودی و فردا صبح باید میرفتی مدرسه مگه نگذشت؟
اینم میگذره.
من نباید اینجا فعالیت کنم تهش میشه معده درد و قلب درد نمیدونم شیداخو به این خوبی چی کم داره میام اینجا زر میزنم که تهش اینجوری بشم :/