من نباید اینجا فعالیت کنم تهش میشه معده درد و قلب درد نمیدونم شیداخو به این خوبی چی کم داره میام اینجا زر میزنم که تهش اینجوری بشم :/
پرایوتِ دتری
صبورم اما این بغض چه میداند صبر چیست؟
اما این بغض چه میداند صبر چیست ؟
از صبح گریه کردن متنفرم همیشه هم شبایی که فکر میکنم فردا روز خوبیه ،صبحش گریه میکنم تف تو این زندگی و ادماش.