من نباید اینجا فعالیت کنم تهش میشه معده درد و قلب درد نمیدونم شیداخو به این خوبی چی کم داره میام اینجا زر میزنم که تهش اینجوری بشم :/
پرایوتِ دتری
صبورم اما این بغض چه میداند صبر چیست؟
اما این بغض چه میداند صبر چیست ؟
از صبح گریه کردن متنفرم همیشه هم شبایی که فکر میکنم فردا روز خوبیه ،صبحش گریه میکنم تف تو این زندگی و ادماش.
آهای تویی که فکرت آرومم میکنه حتی نمیخوام به توهم عادت کنم از کجا معلوم توهم نروی ؟.
اگه ازم بپرسی خونه کجاست؟ میگم
اونجایی که برای درک شدن نیاز به جنگیدن
نداشته باشی.