من معتقدم اگر باهم درد و دل نکنیم ، گریه نکنیم، نخندیم ، بازی نکنیم، فیلم نبینیم ، آهنگ گوش نکنیم ؛ هیچیهم نیستیم.
پرایوتِ دتری
من دوستت نداشتم؟! من مبتلای تو بودم، سلول به سلول، اشک به اشک ؛)))!
من دوستت نداشتم ؟!
من نصف شب از خواب میپریدم ببینم تو جوابمو دادی یا نه
یه روز عکسامو برات می فرستم
تا ببینی که چقدر پیر شدم...
شبا جای شام کنار عکست،
غصه هاتو خوردم و سیر شدم :)
935.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدایا درسته من چیزی نمیگم ، ولی تو با خودت نمیگی اون بچه سنی نداره ؟.
دلم واسه دختر بچه درونم که امیدوار بود وقتی بزرگ میشه زندگی بهتر بشه خیلی میسوزه؛ متاسفم عزیزم نشد.
ممکنه روز خیلی خوبی رو گذرونده باشم ولی بازم آخر شب وقتی میخوام بخوابم، دلم میخواد دیگه صبح بیدار نشم :))