935.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدایا درسته من چیزی نمیگم ، ولی تو با خودت نمیگی اون بچه سنی نداره ؟.
دلم واسه دختر بچه درونم که امیدوار بود وقتی بزرگ میشه زندگی بهتر بشه خیلی میسوزه؛ متاسفم عزیزم نشد.
ممکنه روز خیلی خوبی رو گذرونده باشم ولی بازم آخر شب وقتی میخوام بخوابم، دلم میخواد دیگه صبح بیدار نشم :))
خانوادهی ایرانی اینطوریه که بالتو ازت میگیره بعد پرواز کردن بقیه رو میکوبه تو سرت :)))