خانوادهی ایرانی اینطوریه که بالتو ازت میگیره بعد پرواز کردن بقیه رو میکوبه تو سرت :)))
‹ هر بار خواستم بگویم
"دوستت دارم"
گفتم:
حالت چطور است..؟
و من خیلی حالت چطور است... ›
پرایوتِ دتری
خیلی حرفه با تمام دل شکستگی هات بازم مهربون بمونی.
ولی خواهشا عوض نشو همین بمون.