پرایوتِ دتری
حاضرم ده روز تب داشته باشه یک ساعت گلو درد و آبریزش بینی نداشته باشم 🚶🏻♀️
نه میتونی آب دهن قورت بدی نه چیزی بخوری اصن🚮
*شکنجه
چرا آنقدر بی جنبه ای ؟
ترجمه : چرا نمیزاری شخصیتتو فیستو همه چیتو پودر کنم و تو هیچی نگی ؟
145.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من تظاهرکردم که درد ندارد
اما دردش تمام استخون های سینه ام را شکست.