چرا آنقدر بی جنبه ای ؟
ترجمه : چرا نمیزاری شخصیتتو فیستو همه چیتو پودر کنم و تو هیچی نگی ؟
145.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من تظاهرکردم که درد ندارد
اما دردش تمام استخون های سینه ام را شکست.
به یک روز بعد از مردنم فکر می کنم؛
به آدم هایی که بیتاب جای خالی من، گریه می کنند، به خاطر اتم که ناباورانه در ذهن عزیزانم، مرور خواهد شد . . .