eitaa logo
پرایوتِ دتری
95 دنبال‌کننده
439 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
خیلیم عیب داشت زیبا🙂
آدم با گاو هم کلام بشه اما با بعضی از آدمهای زبون نفهم نه :)
کاش کسی داشتم بدون اینکه بگم حالم بده خودش میفهمید..
کاش واقعا مادرا از چشم بچه شون همه چی می‌فهمیدند
هعی
145.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من تظاهرکردم که درد ندارد اما دردش تمام استخون های سینه ام را شکست.
هعی²
از انگشتانش غم میچکید،خِرخره‌ی کدام لحظه را دریده بود،خدا داند..
به یک روز بعد از مردنم فکر می کنم؛ به آدم هایی که بیتاب جای خالی من، گریه می کنند، به خاطر اتم که ناباورانه در ذهن عزیزانم، مرور خواهد شد . . .
چه کسی می‌فهمد در دلم رازی هست؟ می‌سپارم آن را، به خیال شب و تنهایی خود…
بزرگ شدم . خیلی بزرگ تر اونی که بودم شدم . کلا هشت ماه گذشت و من هشت سال بزرگ شدم .. شاید بیشتر اما کمتر نه . فهمیدم هیچ کس موندگار نیست باید مواظب خودم باشم . فهمیدم دنیا همینه تا از اشتباهات درس نگیری آنقدر تکرار میشن تا اون درسی که باید می‌گرفتی و بگیری ... و... خلاصه خیلی چیزا تغییر کرد جز لذت موقع فکر کردن به مرگم هنوز که روز مرگمو تصور میکنم آرامش کل وجودمو میگیره هنوزم مرگ میپرستم با اینکه دنیام نسبت به قبل قشنگ تر شد باز اون دنیارو به اینجا ترجیح میدم .