تو زندگی آدم هایی هستن که میگن دوستت دارن؛
و آدم هایی هم هستن که نشون میدن چجوری دوستت دارن
اینا رو با هم اشتباه نگیر
من معتقدم اگر باهم درد و دل نکنیم ، گریه نکنیم، نخندیم ، بازی نکنیم، فیلم نبینیم ، آهنگ گوش نکنیم ؛ هیچیهم نیستیم.
پرایوتِ دتری
من دوستت نداشتم؟! من مبتلای تو بودم، سلول به سلول، اشک به اشک ؛)))!
من دوستت نداشتم ؟!
من نصف شب از خواب میپریدم ببینم تو جوابمو دادی یا نه
یه روز عکسامو برات می فرستم
تا ببینی که چقدر پیر شدم...
شبا جای شام کنار عکست،
غصه هاتو خوردم و سیر شدم :)
935.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدایا درسته من چیزی نمیگم ، ولی تو با خودت نمیگی اون بچه سنی نداره ؟.