نقل از یکی از استادامون :
این دنیا جوری شده که دوستتدارم
و عاشقتم بیمعنی ترین کلمهی دنیاس
امیدوارم کلمهی جدیدی اختراع کنن
با این دوتا کلمه کسی گول نخوره :)
حماسِـہ [باحالِمناسب]
حال امامم بده 💔!
اگه دردامو بگم اشکتو درمیارم :)
ولی من هرکی که تو رو دوست نداره
دوست ندارم ، با کسی که دلتو سوزوند
مهربون نیستم :))))
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عیجانم ♥️ ، اینقد گوش دادیم
تا رفتیم کربلا .