هدایت شده از پنـاه
السلام علیک یا بنت الحسین
گر دخترکی نزد پدر ناز کند گره کرب و بلای همه را باز کند (:
ما قراره امسال شب سوم محرم به نیت سه سالهی ارباب حضرت رقیه(س)👧🏻💕
یه نذر کوچولو برای دختر بچه ها داشته باشیم (شکلات و گلسر )
••هر کدوم از شما عزیزان که تمایل دارید در این امر حسنه مارو یاری کنید 🌸
میتونید نذورات مالی خودتون رو به شماره کارت زیر واریز کنید .
5022291534426075 مائده سادات میرحاج
•• در اخر کار هم گزارشی تصویری در خصوص بسته ها و نذورات جمعآوری شده خدمتتون ارائه میدیم .
برای اطلاعات بیشتر میتونید بیاید پیوی🥲@panahe_118
هدایت شده از سـبزِیشمـۍ .
ولی این سالی که گذشت چه سالی بود آقا
مرهم کنیزت شدی، نازِ کنیزتو کشیدی..
آخ قربون اون زخمایی بشم که قابل شمارش
نیستن.. آره مرهمِ زخم نوکرات میشی..
اما دورت بگردم کی مرهمِ زخمای تو شه ؟ :))
اذن بده، یه نگاهی کن به ما؛ یه نیم نگاهِ تو
بسه جون رقیهات.. بزار با عشقت بسوزیم و بمیریم.. [تا خوب نشه زخمات دست بر نمیدارم]
حماسِـہ [باحالِمناسب]
غبار ماتم تو آبـرو به من بخشید به عالمي ندهم این غبار ماتم را ..
غمِ تو موهبتِ کبرياست در دلِ من
نميدهم به سرورِ بهشت اين غم را ..