حسین بیـا برگردیم ای همـه دار و ندارم
ای همه کس و کارم من کیو غیر تو دارم؟
حماسِـہ [باحالِمناسب]
حسین بیـا برگردیم ای همـه دار و ندارم ای همه کس و کارم من کیو غیر تو دارم؟
صدای گریه میرسه
اینجا که وایسادیم کجاست
نگو که اینجا کربلاست نگو که
اینجا قتلگاهست ..
او که در شش ماهگی باب الحوائج میشود
گر رسد سنِ عمو حتمـاً قیامـت میکند ❤️🩹
حماسِـہ [باحالِمناسب]
نفهمیدم چی بود ولي بد آتیشـم زد ❤️🩹 :]
ولی من خیلی مدیون توأم
عبداللـه امام حسـن :))