زمان:
حجم:
507K
نمیتونم با شما اشتراك نزارم
بازم نجواۍِ مقبره و شبجمعہ :)
حماسِـہ [باحالِمناسب]
دلتنگی هیچوقت نفهمید فاصِلھ یعنی چہ 💔 !
17.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خوشم بھ بند تو ،
صیدت رها زِ دام مکن .
_ میگم اونایی که
با شهدا آشنا نیستن
+ خُب ؟
_ دلشون بگیره چیکار میکنن ؟ :)
اگر به سختی دلشکسته شدی
اما همچنان شهامت مهربان بودن
با دیگران را داری ، پس لایق عِشقی
عمیقتر از اقیانوس هستی ࣫͝
من گمان ميكنم كه هميشه ذرهای ديوانگی
برای خلق سرنوشتَت لازم است🤏🏻 .