مود من اونجاست كِ چاووشی میگه
نه خواب ِ راحتی دارم نه مایلم به بیداری :|
دارم به این نتیجه میرسم ك بارون
حال بده و میشوره میبره .
+ البته اگر ما بخوایم
میدونی فاجعه یعنی چی ؟ :)
یعنی با احساس واردِ یه رابطه بشی
و با منطق ازش بیرون بیای .
سلام و ارادت
یه چند روزی نیستم حلال کنین
وَ اینکه به شرطِ لیاقت دعاگوی
همتون هستم 🌿 !
_ عذرخواهی بابت نبود پست .