میدونی فاجعه یعنی چی ؟ :)
یعنی با احساس واردِ یه رابطه بشی
و با منطق ازش بیرون بیای .
سلام و ارادت
یه چند روزی نیستم حلال کنین
وَ اینکه به شرطِ لیاقت دعاگوی
همتون هستم 🌿 !
_ عذرخواهی بابت نبود پست .
هدایت شده از . دلنویـس ☫ .
اینم یادتون نره ک :
خدا لفدهندگان را دوست ندارد😂🌿.