حماسِـہ [باحالِمناسب]
سلام دوستان عزیزم اوقاتبخیر . در حرم مطهر امامرئوف حضرت رضا نایب الزیارة همهی دوستان هستم (: زی
خیلی زیاد شده رفقا :)
تا ساعت 3 ظهر لینک فعاله .
تکمیل شد ؛
حماسِـہ [باحالِمناسب]
خیلی زیاد شده رفقا :) تا ساعت 3 ظهر لینک فعاله . تکمیل شد ؛
چقد خوبه حال و هواۍِ این لینکه 💔:))))
محمد اسداللهی و روح الله رحیمیان4_5913768434394467191.mp3
زمان:
حجم:
5.6M
تو میگی رفیقمی . .
تو از اون رفیق صمیمیا
من میگم غلامتم (:
من ازون غلام قدیمیا ؛💔
حماسِـہ [باحالِمناسب]
تو میگی رفیقمی . . تو از اون رفیق صمیمیا من میگم غلامتم (: من ازون غلام قدیمیا ؛💔
از لحاظ روحـے احتیاج دارم به لیها بگم
اینو از زیر زمین پیدا کردی ؟ 💔
چقد دنبالش گشتم .
#خیلیخوبه
+ از دارِ این دنیا
یه جایِ خلوت که #تاریک باشه
با چفیه و مداحیام . .
همین(:
ابر بارنده به دریا می گفت
گر نبارم تو کجا دریایی ؟
در دلش خنده کنان
دریا گفت : ابر بارنده تو هم از مایی .
- حمید مصدق