اینکہ جایت را در قلب کسـي كه دوست
داری بـدانـی ، مثـل ایـن اسـت ك راه
خانه را بلد باشی :)
خدایـا مـَن رو دلتنـگ خودت کن ،
و طوری غم دوری ات را به دلم انداز كِ
بـيتاب دیدارت باشم همیشه و همواره .
حالا میفهمم كِ درد بیگانگی چه درد
بزرگی اسـت ، چه کسـي میتواند حـالا
بـاور کند که در قلب مـَن هیچ چیز
وجود ندارد ؟ :)