خوشبختی از نگاه هر کسی معنای
متفاوتـي دارد ، اما از نظرمـَن آدم
هایـی خوشبخـتند ك عـشـق ، بـه
موقع به سراغشان بیاید .
بـنظرم دیگہ فایده نداره و بقول حافظ :
عالَمی دیگر بباید سـاخت و از نو آدمی 🤌🏻
هيچ چيز تا زمانـي كِ درس لازم را
به ما نياموزد از مـا دور نخواهد شد .
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آدم تـا سختـي نکشه بزرگ نمیشہ 💔 :]