eitaa logo
﴿ لشــــکـر مجاهدون✌🏻﴾
113 دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
809 ویدیو
38 فایل
بسم‌اللّھ🌿 -بنده عشـق باش و از هردوجهـان آزاد.. ❤ «کمیت پست‌ها مهم نیست رفیق؛ کیفیتش مهمه!» 😎 مشتاقِ‌شنیدنِ‌سخنان‌ِشما..! https://6w9.ir/Harf_8605192 پاسخ پیام‌های ناشناس: @nashenas_g . 🌱+یك‌لشکـر، متشکـل از چنـدین گردان!.(: صلوات‌بفرس‌مؤمن🌻
مشاهده در ایتا
دانلود
آخرین متنی که نوشت، عنوانش بود: در حســـــرتِ شـــــهادت:)) @GORDAN313
در آغوش حضرت دوست گم شدی.. و ما کماکان، با نام حضرت دوست، خوشیم:) 🗣 برایــِ.. ✨🌿 نوشت! @GORDAN313
﴿ لشــــکـر مجاهدون✌🏻﴾
در آغوش حضرت دوست گم شدی.. و ما کماکان، با نام حضرت دوست، خوشیم:) 🗣 #استاد_مهدی_ابراهیمی برایــِ
راستی فائزه جانم اجرا های فرهنگی که باهم میرفتیم را یادت هست؟ میرفتیم به امید نگاه حضرت زهرا... و حالا در اغوش حضرت زهرایی عزیزم💔 میشود برای ماهم دعا کنی؟ میشه شفاعت مارا هم بکنی؟
هدایت شده از جهاد علمی 🇵🇸🇮🇷
🕊 به نقل از یکی از معاونان پردیس نسیبه نقل می کنم: کسی با حرم امام رضا علیه السلام هماهنگ نکرده بود. دیشب خود آستان امام رضا علیه السلام با پردیس نسیبه تماس گرفتند و گفتند که شهیده را به مشهد اعزام کنند. در جواب گفتند الان شاید امکان اش نباشد و نیاز به هماهنگی با خانواده و... است. خدام امام رضا علیه السلام گفتند: شما نگران نباشید، ما همه هماهنگی ها را برای اعزام از طریق فرودگاه انجام می دهیم. آخرای وقت دیشب از معراج الشهدا آمدند و بدن مطهر شهیده را برای طواف به حرم امام رضا علیه السلام منتقل کردند. و وقت سحر به زیارت رفت. نمی دانم این دختر عزیز ما چه کرد و چگونه زندگی کرد. که اینگونه امام رئوفش بدون هماهنگی قبلی، او را به حضور طلبید. خوشا به سعادتش و تبریک بابت حیات طیبه اش. او شاگرد واقعی مکتب تربیتی شهید سلیمانی بود و امروز استاد ما است. عاشت سعیدةً و ماتت سعیدةً روز شهدای دانشجو گرامی باد. 🌱 @jahadelmi313 🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
السلام‌علیـك یا حجة‌بــن‌الحـسن‌العسکـــری":) ♡
فائزه‌جان، تو میـروی به سلامت.. سلامِ ما برســـان:)) [عکس‌مربوط‌به‌اجرای‌فرهنگی‌سالگرد‌حاج‌قاسم۱۴٠۱] 🤍 @GORDAN313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام‌بـر قلبِ پردردِ مهــدیِ زهــــــــــــــرا":) ✨
﴿ لشــــکـر مجاهدون✌🏻﴾
کتاب اسلام و مسئله ملیت به قلم✍شهید مرتضی مطهری پارت سی ام🌱🇮🇷 عرض کردم که فعلا از لغت مى‌گذریم؛ آی
کتاب اسلام و مسئله ملیت به قلم✍شهید مرتضی مطهری پارت سی و یکم🌱🇮🇷 دو سه سال پیش در دانشگاه استادى بود که از این چرت و پرت‌ها زیاد مى‌گفت. مى‌خواست با دلیل ثابت کند که یزید بن معاویه ایرانى بوده، اصلا نژادش ایرانى بوده است که داد و فریاد استادهاى دانشگاه بلند شده بود که همین یکى را ما کم داشتیم که یزید ایرانى باشد، نژادش ایرانى باشد. حرف چرندى بود ولى الآن ما نمى‌توانیم بگوییم ما از اولاد کى هستیم یا نسب‌مان به کجا منتهى مى‌شود. وقتى که مغول به ایران آمده است این قدر افراد مغول آمدند در ایران ماندند که شاید حالا در ایران افرادى نژادشان نژاد مغول باشد. الآن مى‌شناسم از افرادى که در ایران بسیار برجسته‌اند و همه ما شاید به وجودشان افتخار مى‌کنیم و از نژاد مغولند چون اینها در یک جایى زندگى مى‌کردند که نسلشان محفوظ مانده است. نیاکانشان محفوظ بوده‌اند و خودشان هم اقرار مى‌کنند.  پس اگر کسى روى حساب نیاکان بخواهد بگوید نیاکان ما چنین بوده‌اند و چنان، این یک حرف چرند است، وهم است، خرافه است، هیچ اساس و حسابى ندارد. ما از کجا آمده‌ایم؟ من نمى‌دانم، آیا ما از نسل   قُطّاعى [1]  هستیم که روزگارى به ایران ریخته‌اند؟ شاید هم که بوده باشیم.  آیا ما از اعراب هستیم، از یمن هستیم؟ شاید هم باشیم. اینها را ما نمى‌دانیم، و هیچ روى این حرفها تکیه نمى‌کنیم ولى آنچه که درباره ما واقعیت دارد این است که در حال حاضر ما به صورت یک قوم و یک ملت هستیم که عجالتاً قانون واحدى بر ما حکومت مى‌کند و قهرآ یک سنخیت‌هاى روحى بیشترى با یکدیگر داریم چون قرن‌هاست مثلا اصفهانى و تهرانى در یک حکومت زندگى مى‌کنند، با یکدیگر روابط بیشترى دارند، قهراً مشابهت و سنخیت روحى و فکرى بیشترى دارند. از نظر ملیت به مفهومى که قرآن مى‌گوید یعنى طریقه و روش و مسلک، یا به عبارت دیگر فرهنگ و تمدن، در روح ما مشابهت بیشترى است. بسیار خوب، حالا ما ملت و ملیت را با آن مفهومى که واقعیت دارد قبول کردیم. پس ما یک واحد اجتماعى اینچنین هستیم.  @GORDAN313
کتاب اسلام و مسئله‌ی ملیت به قلم✍شهید مرتضی‌مطهری پارت سی و دوم🌱🇮🇷 خودخواهى بشر نکته دیگر: بشر یک خاصیتى دارد که خاصیت خودخواهى است. اختصاص به بشر هم ندارد بلکه در بشر تجلى بخصوصى پیدا کرده، هر حیوانى و هر جاندارى خودخواه است. خودخواهى، تعصب و حس جانبدارى به وجود مى‌آورد. انسان به موجب اینکه آنچه را که مربوط به خودش است دوست دارد و نسبت به آن یک حالت جانبدارى در خود احساس مى‌کند و خانواده یک واحد بزرگتر است، یک تعصب خانوادگى در خود احساس مى‌کند. (افرادى که مهذّب هستند و خودشان را از این تعصبات تخلیه و تجرید و تهذیب کرده‌اند جاى خود دارند.) همشهرى‌گرى یک حس تعصب و جانبدارى ایجاد مى‌کند. قهرآ هموطنى و اهل یک کشور بودن و تابع یک حکومت و یک رژیم بودن هم یک نوع تعصب و یک حس جانبدارى در انسان به وجود مى‌آورد که پایه‌اش احساسات است. یک چنین احساسى در انسان وجود دارد. اروپایی‌ها گرایش به تفاخرات و مفاخرات ملى به این معنى را آورده‌اند و «ناسیونالیسم» نام گذاشته‌اند. ناسیونالیسم خوب است یا بد، هرچه هست جزو خانواده خودخواهى است. به همین دلیل یک منطق جهانى و یک اخلاق جهانى هرگز نمى‌تواند براى ناسیونالیسم حساب باز کند، چون یک اخلاق جهانى نمى‌تواند بر مبناى حس خودخواهى و جانبدارى، یک حکمى، قانونى یا دستورى را بیاورد. ناسیونالیسم چون از خانواده خودخواهى است همان عوارضى را که سایر خودخواهى‌ها دارند، از خوب تا بد، دارا مى‌باشد. همان طور که غرور فردى در انسان پیدا مى‌شود، در آن هم [غرور] هست. عیب خود را ندیدن و عیب‌هاى دیگران را دیدن در آن وجود دارد. کور باطنى و دور شدن از حقیقت در آن هست، نمى‌شود که نباشد. و دائم نشستن و تعریف کردن از خود و خودستایى در آن هست.  با همه اینها ما مى‌خواهیم روى همین موضوعى که از خانواده خودخواهى است و با مقیاس و حساب خودخواهى، ببینیم آیا اسلام از ما هست یا از ما نیست؟ آیا همین احساسات خوب یا بد ناسیونالیستى ما باید اسلام را در بربگیرد یا نگیرد؟ ما اینجا باید روى مقیاسى این موضوع را بررسى کنیم یعنى ببینیم روى حساب ناسیونالیستى باید چه چیزى را از خود بدانیم و چه چیزى را بیگانه و اجنبى بشناسیم.  ♻️ @GORDAN313