تا مقام معظم رهبری تکلیف جنگ را معلوم نکنند نه شورای عالی امنیت میشناسیم نه قالیباف و نه میانجی و...
حکم آن چه تو فرمایی
لبیک یا خامنه ای
حزب الله لبنان :
تا ساعت 14 به وقت بیروت صهیونیست ها حملات را متوقف نکند و از جنوب کشور عقبنشینی نکند! تعهد خود به آتشبس را لغو خواهیم کرد
سپاه پاسداران تا دقایقی دیگر در بیانیهای مهم و راهبردی جزئیاتی را از یکصدمین موج عملیات وعده صادق ۴ در شب گذشته به اطلاع ملت شریف ایران می رساند.
یک منبع دیپلماتیک میگوید اگر آتشبس در لبنان پابرجا نماند؛ ظرف چند ساعت جنگ در تمامی جبههها آغاز خواهد شد
یک مقام ارشد حزبالله به الجزیره:
ما به کشورهایی که این توافق را امضا کردند، فرصت میدهیم تا اسرائیل را مجبور به رعایت آن کنند.
مقاومت، ادامه حملات اسرائیل را مانند قبل از این نبرد نخواهد پذیرفت.
ایران به پاکستان اخطاریهای ارسال کرد مبنی بر اینکه در صورت عدم رعایت آتش بس در لبنان و عراق، بمباران اسرائیل را آغاز خواهد کرد
در این روزها یادی کنیم از
حاج احمد متوسلیان که گفت:
ما با اسراییل وارد جنگ خواهیم شد.
هرکس با ماست؛ بسمالله!
هرکس با ما نیست، خداحافظ!
بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا:
با بی اعتمادی به دشمنان آمریکایی و صهیونیست، تمام تحرکات آنها را در منطقه زیر نظر داریم و در صورت اشتباه مجدد آنان، ویرانگرتر و کشنده تر از قبل با آنها برخورد خواهیم نمود.