در این روزها یادی کنیم از
حاج احمد متوسلیان که گفت:
ما با اسراییل وارد جنگ خواهیم شد.
هرکس با ماست؛ بسمالله!
هرکس با ما نیست، خداحافظ!
بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا:
با بی اعتمادی به دشمنان آمریکایی و صهیونیست، تمام تحرکات آنها را در منطقه زیر نظر داریم و در صورت اشتباه مجدد آنان، ویرانگرتر و کشنده تر از قبل با آنها برخورد خواهیم نمود.
رژيم اسرائیل در یک اقدام یا بمبهای سنگین یک تنی یک #زایشگاه لبنان را بطور کامل منهدم کرد، تمام نوزادان و مادران و خدمه بیمارستان به شهادت رسیدند.
تقریبا همه در جا به شهادت رسیدند
ترامپ: ونس ممکن است به دلیل نگرانیهای امنیتی شخصاً در مذاکرات پاکستان شرکت نکند
مدل شهادت سیدحسن نصرالله را با هم مرور کنیم.
فرانسه واسطه آتش بس شد و حتی پیشنهادات و مفاد آن را ارائه کرد.
سیدحسن نصرالله به مقر زیرزمینی عملیات حزب الله جابجا شد تا طرح آتشبس در حضور «مسئولین اصلی» بررسی شود.
محل دقیق «رهبر شیعیان» لبنان ردیابی شد.
نتانیاهو هم در عملیات پرچم دروغین، در حال پرواز به سمت نیویورک بود.
و گمان این بود نتانیاهو دستور ترور را صادر نخواهد کرد چون طرفین در حال آتشبس هستند.
ولی همان شد که شد؛ نتانیاهو در هواپیما دستور بمباران محل «رهبر شیعیان لبنان» را صادر کرد و جنگ را وارد فاز بعدی کردند.
اینجا الان فقط به جای فرانسه، پاکستان را قرار دهید. از تاریخ عبرت بگیریم.
فرمانده هوافضای سپاه: تعرض به حزبالله سرافراز تعرض به ایران است؛ میدان در تدارک پاسخ سنگین به جنایات وحشیانه رژیم است.
نتانیاهو از توافق آتشبس بین ایران و آمریکا کنارهگیری کرد:
ما اهداف باقیماندهای در ایران داریم و آنها را انجام خواهیم داد
این پایان نبرد نیست و ما در ایستگاهی در مسیر تحقق اهدافمان هستیم.