هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
پایسیز توی روابط عاطفی چطوریه ؟
این آدم بهشدت صادق و وفاداره. توی عشق، امنترین آدم برای رازهای توئه؛ به توجههای فکرشده و جزئیاتِ کوچیک اهمیت میده. همیشه کنارت هست، اما اگه زخمی بشه، ممکنه یه مدت ناپدید بشه تا زخمهای خودش رو ترمیم کنه.
از چی بدش میاد ؟ از بالا و پایینهای فرسایشیِ احساسی. اصلاً تحمل آدمایی رو نداره که میخوان حسادتش رو تحریک کنن یا مدام از اکسهاشون حرف میزنن. اگه بخوای با این بازیها توجهش رو جلب کنی، دقیقاً برعکس جواب میده و فقط دورترش میکنی.
از چی خوشش میاد ؟ معلومه. رومنسِ خالص و تعریفهای رندوم و آروم؛ مثلاً "چشمات واقعاً خیلی قشنگه" یا "بوی خوبی میدی".
همین جملههای کوچیک قلبش رو کامل آب میکنه.
𝗚𝗟𝗼𝗿𝗶𝗮
پایسیز توی روابط عاطفی چطوریه ؟ این آدم بهشدت صادق و وفاداره. توی عشق، امنترین آدم برای رازهای توئ
اگه میخواید بامن آشنا شید اینو بخونین😂
من دقیقااا همینطوریم
هدایت شده از 𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗍𝗐𝖾𝖾𝗍𝗒
دودیزماژور ، اینهمه سرش حرص خوردی، سر اینکه دیر جوابتو میده و.. ، ولی اون چقدر اهمیت داد؟