پرسید چه شده؟ گفتم این روزها از همه چیز خستهام. گفت باید صبر داشته باشی. گفتم از صبر کردن بیشتر از همه چی خستهام.
واقعا نمیفهمم اینکه میگید " حالا که چی ؟" منظورتون چیه؟
حالا خودم یه گندی میزنم ، حالا زندگی خودمه ، حالا به شما مربوط نیست ، حالا دوست دارم از این راه برم گند بزنم به زندگیم . وا...:)))
𝗚𝗟𝗼𝗿𝗶𝗮
_معرفیمیکنم "عذابالهی"_
این کتاب فقط قیافش خفنه وگرنه باطن جذاب و راحتی اصلاا نداره
هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
پایسیز ، منم باهات موافقم. آدمی که تایپِ تو باشه فقط تو رویاهاته.