آدما یه جایی دیگه خسته میشن از همه چی
از تمام تلاش کردنا واسه دیده شدن ، از تمام دوییدنا واسه رسیدن و یه روزی هم از همه چی...
علییاسینی یه وقتایی بدون اینکه خودش بدونه بیشتر از پدرمادرامونواطرافیانمونکنارمون بوده و حالمونو خوب کرده.
بدون اینکه خودش بفهمه:))
𝗚𝗟𝗼𝗿𝗶𝗮
تا عید خبری از نت جهانی نیست
مثلا خواستم تولدمو بترکونم
گویا فعلا خودم قراره بترکم
ولی این دیالوگ از خسرو شکیبایی و دوست دارم:
‹ ای کاش یاد بگیریم . .
واسه خالی کردن خودمون کسی رو لبریز نکنیم ›