𝗚𝗟𝗼𝗿𝗶𝗮
تا عید خبری از نت جهانی نیست
مثلا خواستم تولدمو بترکونم
گویا فعلا خودم قراره بترکم
ولی این دیالوگ از خسرو شکیبایی و دوست دارم:
‹ ای کاش یاد بگیریم . .
واسه خالی کردن خودمون کسی رو لبریز نکنیم ›
بعضیا میگن که چی بشه اینهمه میری کنسرتش و پول میریزی تو جیبش چی واست در میاد؟
د آخه لامصب روزایی که با صداش از زخم زبونای شما آرومم میکرد کجا بودید؟ شبایی که از شوق خرید بلیط تا صبح خوابم نمیبرد کجا بودید که الان میگید واست چیکار میکنه؟
همون کاری رو میکنه که شما بلد نیستید...