eitaa logo
بازی زندگی | سعید آهنگر
58 دنبال‌کننده
15 عکس
1 ویدیو
0 فایل
مطالعاتم در حوزه طراحی رفتار و بازی، سواد بازی و رسانه همچنین هوش مصنوعی را با رویکرد علوم شناختی از این طریق با شما به اشتراک می‌گذارم. ارتباط با من: @GameResearcher
مشاهده در ایتا
دانلود
⚠️ طراحی بازی زندگیت را بدست بگیر. 💠 از شما دعوت می کنم برای آشنایی با مفاهیمی مانند طراحی رفتار، بازی موقعیت و کاربری آن ها در زندگی و به ویژه در سواد رسانه از مطالب کانال بازی زندگی استفاده نمایید. 🆔 ایتا https://eitaa.com/GameLife 🆔 روبیکا https://rubika.ir/Game__Life 🆔 تلگرام https://t.me/Gamee_Lifee سلام✋🏻 سعید اهنگر هستم، کارشناس علوم کامپیوتر و قریب به 10 ساله که در حوزه برنامه نویسی و طراحی بازی های رایانه ای در دو عرصه تولید و آموزش فعالیت می کنم. در این زمینه سابقه حضور در همایشها، رویدادها و مسابقات کشوری و استانی را در رزومه‌ی فعالیت های خود دارم. همچنین از سال ۱۳۹۹ تا به الان به عنوان دبیر نهضت سواد رسانه انقلاب استان مازندران، در حوزه رسانه مشغول به کار هستم. از جمله علاقه مندی های من، که از طریق این کانال با شما به اشتراک میذارم؛ پژوهش حول موضوعات ذیل و تاثیرات آنها بر زندگی از دریچه علوم شناختی می باشد : 🤝 طراحی رفتار 🎮طراحی بازی 💻سواد بازی 📱سواد رسانه 🧠 هوش مصنوعی ⚠️ برای اطلاع از نتایج فعالیت های پژوهشی کانال به این لینک مراجعه نمایید. ⚠️ برای جزئیات محتوایی هر کدام از پژوهش ها به این لینک مراجعه نمایید. ✍️ امیدوارم بتونم محتوای ارزشمندی را برای شما تولید کنم. 🔻ممنونم که با من همراهین و کانال رو به دوستانتون معرفی می کنید.☺️🙏🏻 🔺اولین محتوا🔻 کانال از طریق لینک زیر قابل دسترس می باشد: 🔗 "افرادی که بیشتر سوال می‌‌‌پرسند، دوست‌‌‌داشتنی‌‌‌ترند." 🗒 فهرست کانال 🔸 بازی زندگی | عضو شوید.
💠 جزئیات محتوایی پژوهش ها ⚠️ رویکرد در تمام این پژوهش ها مبتنی بر علوم شناختی می باشد. 🤝 طراحی رفتار : شامل موضوعاتی چون بازی موقعیت، تعلیم و تربیت، روانشناسی رشد،طراحی رفتار مبتنی بر اصول قرآنی (راهبردهای زبانی و گفتگو شامل: انتخاب کلمات، چینش کلمات و جمله سازی، شناخت الحان و موقعیت بکارگیری هرکدام، دسته بندی های مخاطب از منظر قرآن، راهبرد های غیر زبانی)، توسعه فردی،مدل شش ساحتی رشد مبتنی بر سند طرح تحول بنیادین آموزش، چگونگی همراه سازی دیگران با خود و .... 🎮طراحی بازی: بازیوارسازی، مسیر تحصیلی طراح بازی، بررسی بازی ها از منظر ساخت و ... 💻سواد بازی: شامل موضوعاتی چون روانشناسی بازی، بازی و بهبود عملکردها، علل وابستگی به بازی ها، کارکردهای بازی ها در زندگی، پیشگیری از اعتیاد به بازی ها و رسانه های دیجیتال و ... 📱سواد رسانه : شامل موضوعاتی چون تفکر انتقادی، آداب مصرف، اصول و فنون تدریس موثر سوادرسانه، جنگ رسانه ای و شناختی، مغالطات، اقناع در قرآن، عملیات روانی و فریب، شیوه های مواجهه با انواع مخاطب از منظور قرآن مانند مواجهه جدلی یا ذکری یا موعظه و ... 🧠 هوش مصنوعی: پژوهش حول موضوعاتی چون روانشناسی و هوش مصنوعی، شناخت و هوش مصنوعی، بررسی جدیدترین تکنولوژی های این حوزه، کارکردهای آن در زندگی و ... ✍️ این پست در حال تکمیل می باشد. 🔻ممنونم که با من همراهین و کانال رو به دوستانتون معرفی می کنید.☺️🙏🏻 🔸 بازی زندگی | عضو شوید.
⭕️ فهرست کانال در این پست دسته بندی های محتوایی کانال برحسب هشتک های پرکاربرد ارائه می شود تا با سهولت بیشتری بتوانید از محتوای کانال بهرمند شوید. 📝 شیوه استفاده: با جستوجوی این هشتک ها به محتواهای تامینی و تولیدی مربوط به این موضوع دسترسی میابید. 1️⃣ 2️⃣ معرفی کانال و اهداف آن 3️⃣ 4️⃣ 5️⃣ 6️⃣ 7⃣ معرفی منابع مطالعاتی در حوزه های پژوهشی این کانال ⚠️ این فهرست درحال تکمیل میباشد.
⭕️ در این کانال چه محتوایی را به شما ارائه می کنم؟ از طریق این کانال مطالعاتم حول موضوعات ذیل و تاثیرات آنها بر زندگی، از دریچه علوم شناختی را با شما به اشتراک میذارم: 🤝 طراحی رفتار 🎮طراحی بازی 💻سواد بازی 📱سواد رسانه 🧠 هوش مصنوعی ⚠️ برای اطلاع از نتایج هدف از فعالیت های پژوهشی کانال به این لینک مراجعه نمایید. ⚠️ برای جزئیات محتوایی هر کدام از موضوعات به این لینک مراجعه نمایید. ✍️ برای دسترسی به فهرست کانال به این لینک مراجعه نمایید 💠 ممنونم که با من همراهین و کانال رو به دوستانتون معرفی می کنید.☺️🙏🏻 🔸 بازی زندگی | عضو شوید.
🔴 از این پژوهش ها قرار هست به چه نتایجی برسیم؟ ⚠️ در صورت تمایل به همکاری در هر بخش به ادمین پیام دهید. 🆔 @GameResearcher ✅ هر کدوم از این موارد به مرور در قالب یک پست مستقل در کانال برای شما تشریح می شوند اما اجمالا به شرح ذیل می باشند: 1️⃣ تکمیل پروژه بازی یاسین، این بازی با تمرکز بر شکاف نسلی بوجود آمده بین والدین و فرزندان در تلاش هست در خلال چالشهایی سرگرم کننده مبتنی بر بازی به هر دو طرف کمک کند تا زبان ارتباطی هم دیگر را درک کنند. این پروژه مبتنی بر مطالعات روانشناسی و نظریاتی چون self-determenation(خود تعیین گری)، ارزیابی شناختی، تئوری انتخاب و ... چالش هایی مبتنی بر انتخاب پیش روی بازیکن قرار می‌دهد و مخاطب با تصمیماتی که میگیرد بازخورد عملکرد خود را از هوش مصنوعی و محیط بازی دریافت می کند و مبتنی بر این باز خورد روندی را در پیش میگیرد که بیشترین امتیاز را داشته باشد. طراحی چالش ها مبتنی بر روابط انسانیست لذا مخاطب در طول بازی یاد می‌گیرد چگونه با تصمیمات صحیح در حوزه رفتار و کلام روابط خود را بهبود ببخشد. این پروژه در طی چندین رویداد و مسابقه کشوری توسعه داده شده است و همچنان در حال توسعه می باشد. 2️⃣ تکمیل پروژه بازی اتاق خبر، این بازی متمرکز بر آموزش تیم های رسانه ای در مدیریت پیام ها در یک پایگاه خبری برای جهت دهی به افکار عمومی می باشد. مطالعات این پروژه هم راستا با پروژه یاسین بوده و تا الان طرح اولیه پیاده سازی آن تنظیم شده است. 3️⃣ توسعه هوش مصنوعی پروژه های یاسین و اتاق خبر که در پیام های قبلی در موردشون گفتم. 4️⃣ تولید یک مدل زبانی پایه برای موتور هوش مصنوعی با هدف تسهیل معنایابی و تولید پیام توسط این موتور. برای حصول این نتیجه، روابط انسانی را به منظور فهم چگونگی انتقال معنا مورد مطالعه قرار می دهیم. از نتایج این پژوهش، در سایر دوره های طراحی شده در حوزه توسعه فردی که در ادامه عناوینشان بیان می شود؛ به عنوان هسته مرکزی آنها استفاده می گردد. 5️⃣برگزاری کارگاه های آموزشی سواد رسانه و سواد بازی و جنگ شناختی 6️⃣ تنظیم دوره طراحی رفتار به منظور کمک به والدین در تربیت فرزندان، کمک به افرادی که مشتاق به بهبود روابط فردی خود هستند و همچنین کسانی که می خواهند دیگران را مجاب به انجام کار مورد نظر خود نمایند.(برای مثال توانایی طراحی سناریو های متقاعد سازی مشتری برای خرید محصول، جلب حمایت اجتماعی در محیط کار و در جمع دوستان و آشنایان و سناریوهای طراحی رفتار در سایر حوزه ها ) در این دوره مدل های ارتباطی انسانی را بررسی کرده و به دنبال تولید یک مدل جامع با هدف تسهیل متقاعد سازی و نفوذ در افراد در خلال فرایند طراحی رفتار هستیم. 7️⃣طراحی دوره اقتضائات تدریس شامل ارتباط موثر با مخاطب(فن بیان، بداهه گویی، مغالطات، مناظره،زبان بدن و ...)، سخنرانی عمومی، مدیریت جلسه، بازیوارسازی تدریس، طراحی آموزشی و .... 8️⃣ طراحی دوره اصول و فنون موثر در ارتباط برای امر به معروف و نهی از منکر شامل موضوعاتی چون مغالطات، مناظره، فن بیان، زبان بدن، مدیریت گفتگوهای چالشی، طراحی سناریو پیش از امر به معروف و ... 9️⃣ طراحی دوره جریانسازی اجتماعی شامل موضوعاتی چون طراحی و اجرا، مدیریت تیم، مدیریت رسانه و ... 0️⃣1️⃣ طراحی دوره های بازی سازی دیجیتال با رویکرد ایرانی-اسلامی 1️⃣1️⃣ طراحی دوره هوش مصنوعی مبتنی بر بازی شامل موضوعات چون سینتکس نویسی، ساختمان داده، طراحی الگوریتم ها و ... 2️⃣1️⃣ طراحی سیستم آموزشی به منظور استعداد یابی و تربیت آنها در زمینه سواد رسانه برای حضور در عرصه جهاد تبیین. 3️⃣1️⃣ برگزاری رویداد استادشو مبتنی بر سیستم آموزشی طراحی شده به منظور ایجاد فضای آموزشی و تمرینی برای تربیت مدرسان سواد رسانه ای در عرصه جهاد تبیین. 4️⃣1️⃣ تولید محتوا های کمک آموزشی مدرسان سواد بازی و سواد رسانه مانند پاورپوینت و جزوه آموزشی 5️⃣1️⃣ تحلیل و بررسی وقایع روز (سیاسی و اجتماعی) از منظر بازی موقعیت (Status Game)