eitaa logo
قائمون
260 دنبال‌کننده
10هزار عکس
5.6هزار ویدیو
467 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
‌🔻واکنش ایران به اظهارات وزیرخارجه اوکراین 🔹سخنگوی وزارت امورخارجه: اظهارات احساسی و اتهام زنی‌های غیرمستند، کمکی به حل بحران اوکراین نمی‌کند. 🔹مقامات اوکراین بهتر است به جای فرافکنی و طرح اتهامات واهی علیه جمهوری اسلامی ایران، به پیشنهادات سازنده کشورمان برای برگزاری نشست دوجانبه فنی و کارشناسی به منظور ارائه مستندات ادعاهای خود پاسخ دهند. 🔹ارسال هرگونه سلاح و تجهیزات برای استفاده در جنگ اوکراین را قویا تکذیب می‌کنم و مجددا بر آمادگی ایران برای کمک به توقف جنگ تاکید می‌کنم.
🔻امشب یکی از دوستان شهید آرمان علی وردی را دیدم. توضیحات جدیدی درباره نحوه شکنجه وحشیانه این شهید توسط اوباش در اکباتان داد و فیلم منتشر نشده ای از لحظات ضرب و شتم غریبانه اش را پخش کرد. این همه حیوانیت باور کردنی نیست. رسما با جماعتی طرف هستیم که ادامه نسل شمر و یزید هستند، هتاک؛ وحشی؛ سنگدل و حرام لقمه. 🔻این روزها هرکس از خشونت پلیس و بسیج حرف زد اما نسبت به نماد تام و تمام خشونت (شکنجه و شهادت آرمان) صحبت نکرد تردید نکنید دروغ میگوید، و با خشونت هیچ مشکلی ندارد. مگر میشود کسی به خاطر یک ضربه باتوم اضافه پلیس به یک نفر برنجد اما در برابر ده ها ضربه چاقو و سنگ و پنجه بوکس به سر و صورت یک آدم بی سلاح که به تدریج در حال جان دادن بوده، ساکت باشد؟ 🚨 کاش آرمان یک آقازاده بود تا به واسطه نفوذ پدرش، این همه مماشات و تسامح با اوباش ِ کف خیابان به پایان برسد....
عربی21 گزارش داد: 🛑 ایرانیان از انتقام چشم‌پوشی نمی‌کنند. 🔻 پایگاه خبری ـ تحلیلی "عربی21" در گزارشی نوشت: بعد از حمله خونبار داعش به یکی از حرم‌های شیعیان در شهر شیراز، ایرانیان با اهتزاز پرچم‌های سرخ در اماکن زیارتی و مساجد خود، خواستار شده‌اند. 🔺 این رسانه خاطرنشان ساخت: آخرین باری که پرچم سرخ‌رنگ منقش به شعار "یا لثارات الحسین" در اماکن مذهبی ایران برافراشته شد، بعد از ترور «سردار سلیمانی» بود. این پرچم‌ها پایین نیامدند تا زمانی که سپاه پاسداران با خود پایگاه نظامی امریکا در "عین‌الاسد" را کوبید.
تهرانی‌ها رکورد جمعیت در مراسم ۱۳ آبان را زدند ▪️حضور پرتراکم مردم از خیابان طالقانی تا حافظ و ولیعصر 🔹 مشاهدات خبرنگاران تسنیم نشان می‌دهد جمعیت شرکت‌کننده در مراسم ۱۳ آبان امسال کورد سال‌های گذشته را زد و به یک راهپیمایی پرشکوه تبدیل شد. 🔹محکوم کردن اغتشاشات یک ماه اخیر در تهران و برخی شهرها از سوی مردم حاضر در راهپیمایی و در دست داشتن فراوان پرچم سه رنگ ایران، در مراسم امسال دیده می‌شد.
مماشات با رفتارهای داعشی ظلم به مردم است 🔹پیرو اتفاقات امروز کرج، جمعی از نمایندگان مجلس خطاب به شورای عالی امنیت ملی و قوه قضاییه اعلام کردند: مماشات با رفتارهای داعشی خیانت و ظلم به مردم است. 🔹«حسین پور» نماینده اسفراین: دبیرخانه شورای امنیت ملی، دستگاه‌های امنیتی و قوه قضاییه، باید با قاطعیت تمام با اغتشاش‌های مسلحانه که از خارج هدایت می‌شود برخورد کنند. مردم مطالبه دارند. 🔹«فلاحی» نماینده همدان: چطور قوه قضاییه با افرادی که با دروغ زمینه ایجاد آشوب و حفره امنیتی برای اقدامات تروریستی ایجاد می‌کنند برخورد نمی‌کند؟ 🔹«کرمی» نماینده دشتستان: شورای عالی امنیت ملی باید مماشات را با اعمال تروریستی کف خیابان کنار بگذارد. 🔹«حسینی» نماینده خدا بنده: مماشات با اغتشاش‌های داعش گونه به صلاح مردم و کشور نیست. 🔹«علیزاده» نماینده دامغان: اقدامی که کف خیابان می‌بینیم محاربه با امنیت و جان مردم است و نمی‌شود فقط نگاه کرد. برخورد قاطع مطالبه مردم است. 🔹«جوکار» رئیس کمیسیون شوراهای مجلس: مسئولین امنیتی و قضایی بدانند که مماشات با تروریست‌های اغتشاشگر پایمال کردن حقوق مردم است.
ضرورت پایان مماشات با آشوبگری 🔹از اواخر شهریور ماه و بعد از ماجرای فوت خانم «مهسا امینی» که برای همه غم‌انگیز بود، عده‌ای فرصت‌طلب هم سعی کردند با سوءاستفاده از احساسات مردم و برخی تجمعات اعتراضی، اقدامات رادیکال و خشونت‌طلبانه خود را در پشت پرده اعتراضات مردم دنبال کنند. اقداماتی که هیچ رنگ و بویی از اعتراض مسالمت‌آمیز و منطقی نداشت و مهسا امینی برای این دسته صرفاً اسم رمز آشوب بود. 🔹با ورود برخی رسانه‌های تروریستی فارسی‌زبان و کانال‌های معاندی که تبلیغ جنگ شهری و ساخت مواد منفجره و کوکتل مولوتف می‌کردند و همچنین لیدری تجزیه‌طلبان و منافقین، بعضی از اغتشاشات به سمت فعالیت‌های تروریستی و شبه تروریستی رفت و وارد فاز خشونت‌های بیش از پیش شد. 🔹با وجود به آشوب کشاندن برخی شهرها و همچنین نقاطی از تهران، رفتار نیروهای حافظ امنیت اعم از پلیس و بسیج، مدارا و مماشات بود تا مردم با مشاهده رفتارهای خشونت‌بار آنها هرچه بیشتر صف خود را از اخلالگران امنیت جدا کنند. 🔹این رفتار نیروهای انتظامی و امنیتی به مرور جواب داد و شاهد از بین رفتن تجمعات و محدود شدن آشوب‌ها به گروه‌های چند نفره و البته آموزش‌دیده بودیم که با آتش زدن سطل‌زباله‌ها یا موتور سیکلت، برای ساعاتی نظم عمومی را برهم می‌زدند. 🔹با وجود کاهش بسیار قابل توجه اغتشاشات در بسیاری از شهرها و تهران، اما دشمن با استفاده از فصای اغتشاش در کشور، حادثه تروریستی شاهچراغ را رقم زد؛ از سویی، چهره واقعی برخی سازمان‌دهندگان و عناصر این آشوب‌ها نشان داد دست‌کمی از داعش ندارند؛ اتفاقی که برای شهید «آرمان علی‌وردی» در شهرک اکباتان افتاد، یاد جنایات منافقین در دهه شصت همچون حادثه عملیات مهندسی را زنده کرد. 🔹اتفاقات امروز در کرج و حمله مسلحانه به نیروی انتظامی و قتل ناجوانمردانه یک بسیجی نشان می‌دهد برخلاف روزهای اول، تنها با آتش زدن چند سطل زباله و سردادن شعارهای تند و رادیکال توسط برخی فرصت طلبان روبه‌رو نیستیم و عملاً برخی وارد فاز مسلحانه و تروریستی شده‌اند که امنیت همه ایرانیان را نشانه رفته است. 🔹اگر در روزها و هفته‌های اول سیاست مدارا برای جداشدن صف مردم از اخلالگران امنیت درست بود، با اتفاقات امروز کرج حجت بر همه تمام شده که برخی صحنه‌گردانان آشوب‌های فعلی سیاست سوریه کردن ایران و قتل طیف گسترده‌ای از ایرانیان را در پیش گرفته‌اند؛ لذا نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی و انتظامی باید مماشات را کنار گذاشته و برای جلوگیری از به خطر افتادن بیش از پیش امنیت مردم بطور قاطع در پی شناسایی و دستگیری آشوبگران و برخورد با برخی داعش‌مسلک‌ها باشند.
هدایت شده از 
🔰 شهید حاج قاسم سلیمانی: وصیت می‌کنم اسلام را در این برهه که تداعی‌یافته در انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است، تنها نگذارید. دفاع از اسلام نیازمند هوشمندی و توجه خاص است. در مسائل سیاسی آنجا که بحث اسلام، جمهوری اسلامی، مقدّسات و ولایت فقیه مطرح می‌شود، این‌ها رنگ خدا هستند؛ رنگ خدا را بر هر رنگی ترجیح دهید. 🆔https://eitaa.com/roshana_zanjan 🆔https://rubika.ir/roshana_zanjan
پروفسور هانری کوربن فرانسوی: همه ادیان با مرگ پیامبران خود، مُردند.(هستند ولی زنده نیستند) 👈 یهود با مرگ موسی 👈 مسیحیت با مرگ عیسی 👈 سُنی‌ها با مرگ محمد (ص) مردند. 👈 فقط شیعیان از مرگ امتناع کردند. ⏪ آنها نامزد مرگ نیستند، چون حسین را در ابتدا و مهدی را در انتهای راه دارند. 👈 امام حسین از عمق تاریخ آنها را هُل می‌دهد و امام مهدی آنها را به آینده دعوت می‌کند.» | | 🆔http://rubika.ir/meyar_pb
📍رئیسی به بایدن: ایران گاو شیرده نخواهد شد 🔹چند ساعت قبل مطلع شدم رئیس‌جمهور آمریکا جمله‌ای گفته که شاید از حواس پرتی‌اش بوده باشد. او گفته که ما بنا به آزاد کردن ایران داریم. 🔹ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما درنیاید. ما هرگز گاو شیرده نخواهیم شد.
▪️طرفداران رییس جمهور سابق برزیل که از شکست در انتخابات عصبانی هستند دست به آشوب و تظاهرات زده‌اند و از ارتش خواسته‌اند رییس جمهور را عوض کند. چرا هر وقت آمریکا در دموکراسی کم می آورد، دست به آشوب می‌زنند؟ مگر قرار بر دموکراسی نبود؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌ اقدام تروریستی برای ورود به فرمانداری 🔹‌ عده‌ای اغتشاشگر در شهر خاش، ظهر امروز سمت فرمانداری شهرستان هجوم بردند. این افراد ابتدا نسبت به سردادن شعارهای ساختارشکنانه و در ادامه به سنگ‌پرانی و تیراندازی به سمت فرمانداری خاش اقدام کردند. 🔹‌ این اقدامات با واکنش نیروهای امنیتی مستقر در فرمانداری مواجه شده و و در این درگیری‌ها عده‌ای مجروح شدند. اغتشاشگران همچنین تعدادی خودرو را به آتش کشیدند.
اعتراف ناخواسته رسانه‌های فارسی‌زبان به همراهی مردم با حکومت 🔹بی‌بی‌سی فارسی و اینترنشنال راهپیمایی امروز مردم و دانش‌آموزان در تهران و بیش از ۹۰۰ شهر کشور به مناسبت روز ۱۳ آبان (روز استکبارستیزی) را «حکومتی» خواندند. 🔹بی‌بی‌سی صبح امروز و در آغاز مراسم ۱۳ آبان در خبری نوشت که «هر ساله در شهرهای مختلف ایران مراسم‌های حکومتی مختلفی به همین مناسبت برگزار می‌شود.» 🔹اما اکنون که تصاویر تلویزیونی و هوایی از این راهپیمایی منتشر شده و نشان داده می‌شود که نسبت به سال‌های گذشته جمعیت بیشتری در تهران و سایر شهرها به خیابان‌ها آمدند، سکوت کرده‌اند. 🔹البته بی‌بی‌سی فارسی برای بازنمایی واکنش رئیس‌جمهوری به سخنان بایدن مجبور شد گوشه‌ای از حضور مردم را تصویر بکشد. 🔹با فرض پذیرش حاکمیتی بودن راهپیمایی ۱۳ آبان باید گفت که این رسانه‌ها به صورت ناخواسته پذیرفته‌ و اعتراف کرده‌اند که جمعیت بسیار زیاد مردم در شهرهای مختلف با دعوت حکومت به خیابان‌ها آمدند و این نشان می‌دهد که برخلاف ادعاهایشان حکومت از پشتیبانی مردمی گسترده‌ای برخوردار است. 🔹بی‌بی‌سی فارسی که مدعی رعایت اصول حرفه‌ای و بی‌طرفی است، روز گذشته با انتشار فیلمی از کرج که عده‌ای اتوبانی را بسته بودند و شعار می‌دادند را «سیل بزرگ جمعیت» نامید، اما برای توصیف حضور گسترده مردم در سراسر کشور سکوت کرده است؛ گویا هنوز واژه‌ای بزرگتر از «سیل بزرگ جمعیت» نیافته است!
حمله اغتشاشگران به فرمانداری خاش با سنگ و سلاح 🔹عده‌ای اغتشاشگر در شهر خاش ظهر امروز سمت فرمانداری شهرستان هجوم بردند. 🔹این افراد ابتدا نسبت به سردادن شعارهای ساختارشکنانه و در ادامه به سنگ‌پرانی و تیراندازی به سمت فرمانداری خاش اقدام کردند. 🔹این اقدامات با واکنش نیروهای امنیتی مستقر در فرمانداری مواجه شده و در این درگیری‌ها عده‌ای مجروح شدند. 🔹اغتشاشگران همچنین تعدادی خودرو را به آتش کشیدند.
🇮🇷بازتاب راهپیمایی ۱۳ آبان در رسانه‌های غربی 🔹خبرگزاری رویترز با تیتر «ایران تسخیر سفارت آمریکا در سال ۱۹۷۹ را جشن گرفت» به بازنشر حضور مردم در خیابان‌ها پرداخت. 🔹خبرگزاری آسوشیتدپرس با انتشار تصاویری از گردهمایی مردم در تهران به نشر سخنان رئیس‌جمهوری کشورمان در روز ۱۳ آبان پرداخت. 🔹پایگاه خبری هیل در خبری نوشت که راهپیمایی امروز در ایران در جهت گرامی‌داشت سالیانه بالا رفتن دانشجویان از حصار سفارت آمریکا بوده است. 🔹شبکه ای بی سی نیوز با بازتاب خبر راهپیمایی ۱۳ آبان نوشت که مطابق با تصاویر پخش شده از صدا و سیمای ایران، جمعیت کسانی که در تهران در این راهپیمایی شرکت کرده بودند زیاد به نظر می‌رسید. 🔹خبرگزاری صهیونیستی تایمز او اسرائیل در گزارشی با تیتر «ایران تجمعاتی را جهت یادآوری تسخیر سفارت آمریکا ترتیب داد» به انتشار تصاویری از راهپیمایی و سخنان سید ابراهیم رئیسی در این مراسم پرداخت. 🔹عرب نیوز نیز با تیتری مشابه نوشت که راه‌پیمایان با در دست داشتن عروسک‌هایی از امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه و محمدبن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» سر دادند. 🔹یاهونیوز با انتشار عکس‌هایی از راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان نوشت، دانش‌آموزان بنرهایی را در حمایت از حمله به سفارت آمریکا حمل کردند و پرچم ایران را به اهتزاز درآوردند. 🔹شبکه سی بی اس نیز با اشاره به راه‌پیمایی ایرانیان در یوم‌الله ۱۳ آبان به انتشار سخنرانی رئیس‌جمهوری پرداخت. 🔹واشنگتن پست نوشت که ایرانیان در روز جمعه با داشتن پلاکاردهایی در دست در جشن تسخیر سفارت آمریکا شرکت کردند. حمله اغتشاشگران به فرمانداری خاش با سنگ و سلاح 🔹عده‌ای اغتشاشگر در شهر خاش ظهر امروز سمت فرمانداری شهرستان هجوم بردند. 🔹این افراد ابتدا نسبت به سردادن شعارهای ساختارشکنانه و در ادامه به سنگ‌پرانی و تیراندازی به سمت فرمانداری خاش اقدام کردند. 🔹این اقدامات با واکنش نیروهای امنیتی مستقر در فرمانداری مواجه شده و در این درگیری‌ها عده‌ای مجروح شدند. 🔹اغتشاشگران همچنین تعدادی خودرو را به آتش کشیدند.
26.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سخنان قابل تامل حمید رسایی خطاب به رئیس جمهور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚛ تحریف و وارونه نمایی واقعیت ها از زبان امثال این آقا باربد نزن اینا بچه‌های این کشورن، نزن...
🔴 بعد براندازی جمهوری‌اسلامی حرم امام رضا را تخریب می‌کنیم 🔹«سیروس کنگرلو» مجری شبکه‌ای سلطنت‌طلب و از طرفداران «ربع پهلوی»، با ادعای اینکه حرم‌های امامان شیعه مراکز ترویج خرافات هستند، گفت: “پس از براندازی حکومت جمهوری‌اسلامی یکی از اولین کارها، خارج‌کردن پیکر امامان از جمله امام رضا(ع) و امامزاده‌ها به سرزمین اصلی خودشان و تخریب حرم‌ها است!!! 🔹اینها لیدرهای آشوبگران و اغتشاشگران و کسانی که شعار زن و زندگی و آزادی را سر می دهند هستند و می خواهند با این افکار شوم خود بر مردم حکومت کنند!!! 🔹 زهی خیال باطل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلم دیده نشده از ضرب و جرح شهید آرمان علی وردی توسط اراذل و اوباش غریب گیر آوردنت ... 😔❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نمی‌خواهید اعتراضات پاریس، برلین و مرگ جورج فلوید را بررسی کنید؟ نماینده روسیه در جلسه شورای امنیت سازمان ملل در اعتراض شدید به آمریکا: 🔸ما عمیقاً از مرگ دختر ایرانی، مهسا امینی متأسفیم؛ اطمینان داریم که مقامات ایرانی مسئله مرگ او را به‌دقت موردبررسی قرار می‌دهند. 🔹اما اجازه دهید به این سؤال پاسخ دهیم، چرا ما اینجا هستیم؟ برای ابراز نگرانی‌مان در خصوص اعتراضات ایران؟! درحالی‌که اعتراضات در بروکسل، پاریس و برلین در جریان است؟! آیا نمی‌خواهیم خشونت پلیس در این کشورها را محکوم کنیم؟ آیا نمی‌خواهیم مرگ جورج فلوید توسط یک پلیس و اعتراضات متعاقب آن را یادآوری کنیم؟ 🔸هدف واقعی این جلسه یک حمله سیاسی دیگر علیه ایران است.
‍ کاش هاشمی می‌مُرد! محسن هاشمی، فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در رابطه با ناآرامی‌های خیابانی اخیر اظهار داشته : ناامیدی قشر بزرگی از جامعه باعث ترس آن‌ها از آینده شده است . اگر آیت‌الله هاشمی این روزها زنده بود ، امید را به جامعه تزریق می‌کرد . زیرا امید به آینده کشور را به سمت توسعه، رشد و رفاه می‌برد . آیت‌الله هاشمی همه را درک می‌کرد حتی آنان که به خیابان برای اعتراض می‌آمدند ؛ زیرا این افراد همان کسانی هستند که صدایشان را نشنیده‌ایم . ... جناب آقای محسن هاشمی کاش پدرتان در ۱۹ دی ماه ۹۵ مُرده بود اما متاسفانه ایشان نمُرد و یا بهتر آنست گفته شود میراث ناصواب ایشان در کشور نمُرد و همچنان مانائی داشته و ضربه‌زننده به منافع ملی کشور است. محسن هاشمی متوجه نیست وضعیت کنونی کشور محصول سیاست‌های نسنجیده و توسعه یکجانبه و بدون مطالعه دولت ابوی است که مانند سلف‌اش «محمد‌رضا شاه» کشور را مبتلابه رشد کاریکاتوری کرد . جناب آقای محسن هاشمی این پدرتان بودند که از سال ۶۸ با توسعه محاسبه نشده و بدون مطالعه کارشناسانه و نالازمامه اقدام به گسترش مراکز متعدد دانشگاهی در کشور کردند تا مثلا مشکل دیپلمه‌های بیکار در دوران ریاست جمهوری‌شان را مرتفع کنند. ترفندی ساده‌اندیشانه که نه تنها مشکل را حل نکرد بلکه کشور را با خیل گسترده لیسانسه و فوق لیسانس و دکتراهای بدون کار و بعضا بدون سواد مبتلا کرد که اینک مطالبه‌گری خود را کف خیابان قرار داده‌اند . جناب آقای محسن هاشمی «پدرتان» متهم‌‌اند با سیاست‌های ناصواب و نابلدانه‌اش، طبقه‌ای جدید در کشور ساخت صرفا «افاده‌سالار» «بلعنده» و «تایتل‌سالار» که پشت مقواهای لیسانس و فوق‌لیسانس و دکتراهای خود پنهان شده و «تشخُّص» می‌فروشند و با کمترین «شانیت و صلاحیت تخصصی» بدون هیچ «تولید محتوا» یا «ارزشی افزوده» تنها مطالبه‌گرند و سهم‌شان از بهشت‌های مفروض انگاشته‌شان در زندگی را باج‌خواهی و ژاژخائی می‌کنند . کاش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دی ماه ۹۵ مُرده بود! ✍ داریوش سجادی
چرا اغتشاشات اخیر را باید غنیمت شمرد؟ 🔹شکنجه و شهید‌شدن ماموران انتظامی، یتیم‌شدن آرتین‌ها و به اوج رساندن جنایت‌ها رنج روزگاری است که در آن نفس می‌کشیم. خشونت، فحاشی، دروغ و عصبیت ۴ عنصر مهم اغتشاشات اخیر بود. 🔹داعش‌وار آدم کشتند و چون لات‌های بی‌خرد فحش دادند و مقابل شنیدن و فهمیدن مقاومت به خرج دادند. دست‌آویزشان هم هزاران دروغی بود که رسانه‌های شیطانی برایشان ساختند. 🔹این خشونت‌ها، فحاشی‌ها، دروغ‌ها و عصبیت‌ها قدرشناسی می‌خواهد. تاریخ سراسر قصه نبرد جبهه حق و باطل است، برخی اوقات که حق نمی‌تواند باطل را لخت و عریان به نمایش بگذارد، غصه حق‌طلبان بیشتر می‌شود. 🔹سعادت روزگار ما این است که باطل بدون روکش وارد صحنه شده و انصافا چه بد خطایی کرده است! ناظر بی‌طرف، صحنه را که ببیند تکلیفش مشخص می‌شود و چه دستاوردی بالاتر از این که ما بتوانیم برای عموم مردم ماهیت جبهه باطل را نشان دهیم. 🔹صف آرایی جبهه باطل را بار دیگر ببینید: داعش، منافقین، سلطنت‌طلبان، کومله، دموکرات، سعودی‌ها، صهیونیست‌ها، آمریکایی و انگلیسی‌‌ها و ... همه در برابر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی به خط شده‌اند. جمهوری اسلامی را با دشمنانش بشناسید. 🔹جمهوری اسلامی تحت امدادهای الهی است؛ بزرگترین امداد الهی نیز همین شفافیت میدان است. این اغتشاش را باید هزار بار غنیمت شمرد.
🔻حضور عناصر مشکوک در بین جمعیت آشوبگران امروزجمعه ۱۳ آبان در شهرستان خاش_زاهدان
📍ماجرای لغو جلسه دوجانبه ایران و اوکراین ساعاتی پیش از برگزاری! 🔻بعد از این که اوکراین ادعا کرد که روسیه از پهپادهای ایران علیه اوکراین استفاده کرده وزارت خارجه ایران و همچنین روسیه اعلام آمادگی کردند که جلسه ای با حضور نماینده های دو کشور به بررسی این ادعا و مستندات بپردازند، با موافقت اوکراین گروهی از دیپلمات‌های ایرانی و کارشناسان متخصص عازم لهستان شدند تا دیدار مشترکی در ورشو برگزار شود. 🔹اما ساعاتی پیش از برگزاری جلسه، طرف اوکراینی با فشارهای آمریکا و اتحادیه اروپا از حاضر شدن در این جلسه منع شد!
استوری شاعر نامدار افغانستانی با همین شعارهای دروغی افغانستان را نابود کردند چرا بعضی ها نمی فهمند؟ علت مسحور شدن است ، مسحور رسانه ها و امواج فریبنده شان