eitaa logo
قائمون
260 دنبال‌کننده
10هزار عکس
5.6هزار ویدیو
467 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 مولفه های ابرقدرتی ایران در ۶ ماهه اخیر ◀️در شش ماه اخیر بر خلاف آنچه در فضای رسانه ای روی داد، اتفاقات خوبی در کشور روی داد که نشان از ابرقدرت بودن ایران است، بیایید با هم آنها را مرور کنیم: 🔸 ایران به راحتی جواب پرواز هلی شات بر فراز تاسیسات دفاعی خود در اصفهان را با کشتن دو افسر ارشد اسرائیلی و از بین بردن کارخانه تولید پهپاد آمریکایی داد تا بگوید حتی اگر یکی هم نزدی، باید سه تا بخوری!!! 🔹 ایران در ۴۸ ساعت اول زلزله سوریه، چند ده هزار نفر غیر ایرانی با میلیون ها تن کمک را روانه شهرهای آسیب دیده یکی از متحدان خود می کند تا با آنها در یک بلای طبیعی کمک کند و نگذارد جای خالی مدعیان غربی خالی باشد. 🔸 بر اساس خبرها ایران بعد از فروش پهبادهای انتحاری، در روسیه مدعی قدرت جهانی، کارخانه تولید پهپاد های پیشرفته می سازد. 🔹 در خبرها آمده که چین با آن همه بزرگی که آمریکا نمی تواند یک بالن آن را به راحتی رهگیری کند. می خواهد از ایران ۱۵۰۰۰ پهپاد بخرد. 🔸 پیچیده ترین و بزرگترین جنگ ترکیبی و رسانه ای جهان علیه ایران در حالی خنثی شد که حتی کشورهای مدعی ابرقدرتی نیز در مقابل آن زانو زدند. 🔹 ایران در حوزه صنعتی در آمریکای لاتین با ساخت پالایشگاه نفت جایگزین آمریکا و در روسیه با ساخت توربین برق جایگزین آلمان شد. 🔸 در حوزه بهداشت و سلامت، وقتی که کشورهای اروپایی و آمریکایی روزانه چند صد کشته کرونایی می دهند، در ایران به هم می گوییم، مگر هنوز کرونا هست. 🔹 کشوری که آنقدر احساس امنیت و اقتدار می کند که عمده مخالفین سیاسی و حتی امنیتی خود را که در زندان هستند عفو کرده و نه تنها از آنها نمی ترسد بلکه به قول یکی از آنها به زور از زندان آزاد می کند. 🔸 علیرغم همه فشارها در روز ۲۲ بهمن، ۲۱ میلیون نفر بعد از ۴۴ سال و علی رغم فشارهای اقتصادی در حمایت از انقلاب به خیابان ها آمدند. 🔹 برای اولین بار در تاریخ ایران، ناوهای جنگی کشورمان کره زمین را در نوردیده و در بیخ گوش آمریکا تردد می کند. 🔸 فقط یکی از پهپاد های کوچک ایرانی ورق جنگ را در اوکراین عوض کرده و دنیا برای مهارش انواع سامانه های پدافندی را آزمایش می کند و رییس سیا در سفر چند ساعته به اوکراین، ۶ ساعت در پناهگاه بود تا از شر آنها در امان باشد. ⏪ آری کشوری که این همه قدرت داشته باشد ابر قدرت است اگر اکنون نپذیریم تاریخ برای ما یادآوری خواهد کرد.
⭕️ چرا وضع اقتصاد به اینجا رسید؟ 🔹 هر چند رئیس جمهور و برخی از همکارانش در ۱۷ ماه گذشته حداکثر وقت و توانشان را برای بهبود وضعیت معیشتی جامعه صرف کرده‌اند اما وضعیت این روزهای جامعه نشان می‌دهد این تلاش‌ها شکست خورده است! 🔹 شاید برخی باور نداشته و قبول نکنند اما آقای رئیسی باید بپذیرد وضعیت اقتصادی این روزهای کشور دو ریشه اصلی دارد: ▪️در اسفند ماه سال گذشته رهبر انقلاب خطاب به رئیس جمهور فرمودند: فضای مجازی  مشکلاتی دارد که ان‌شاء‌الله جناب آقای رئیسی و دوستانشان باید همّت کنند تا هر چه زودتر این مشکلات برطرف بشود! (مهمترین مشکل فضای مجازی در بیان رهبر انقلاب، ولنگاری و عدم تبعیت این عرصه از قوانین کشور است) متاسفانه در سال جاری دولت هیچ قدمی برای قانونمندی فضای ولنگار مجازی برنداشت و در نتیجه شاهد آشوبهای پاییز امسال بودیم. آشوبهایی که فضای مجازی ولنگار، نقشی اساسی در طراحی، تداوم و گسترش آنها ایفا کرد و یکی از نتایج آن جهش ناگهانی قیمت ارز و به هم خوردن وضعیت اقتصادی کشور بود! (البته آقای رئیسی و نیروهای امنیتی بهتر از سایرین از نقش فضای مجازی در افزایش قیمت ارز و سکه و ... در دو ماه اخیر مطلعند!) ▪️گسترش بی‌حجابی پس از آشوبهای اخیر و عادی شدن آن و سکوت معنادار دولت در برابر این روند خطرناک و شانه خالی کردن از مسئولیت مقابله قانونی با آن (به بهانه در اولویت بودن حل مشکلات اقتصادی کشور) دومین علت اصلی بی‌برکتی اقدامات دولت رئیسی در حل معضلات اقتصادی و گشایش در معیشت جامعه بوده است. ▪️رئیس جمهور در ابتدای کارش در برابر نمایندگان مجلس به کتاب خدا سوگند خورده تا پاسدار اسلام و مذهب شیعه و ارزشها و احکام الهی باشد. اما بی‌تفاوتی آشکار دولت رئیسی در مواجهه با گسترش بی‌حجابی و عادی سازی آن در جامعه، نقض سوگند رئیس جمهور و استنکاف او از انجام وظیفه شرعی و قانونی (در برخورد قانونی با بی‌حجابی) محسوب می‌شود و بدیهی است که بی‌برکتی و نحوست این روند دامنگیر دولت سیزدهم شود و همه رشته‌های اقتصادی دولت را پنبه کند. ❇️ آقای رئیسی (و هر انسان مومن و آشنا به معارف دینی) به موضوع "اثر وضعی" رفتار و کردار انسان باور دارد و به همین دلیل باید ریشه عدم موفقیت دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد را در بی‌توجهی این دولت به امر ولی فقیه و ترک وظایف قانونی آن در قبال مسائل شرعی جستجو کند! (چون دولت سیزدهم برخلاف دولت قبل اهل کار و تلاش و توجه به توان داخلی برای حل مشکلات اقتصادی است و مشکلات اقتصادی را نمی‌توان به تنبلی و بی‌تحرکی دولت سیزدهم نسبت داد) و انشاالله که وضع نابسامان اقتصادی این روزهای کشور مایه عبرت رئیس جمهور و دولت سیزدهم باشد و ایشان را متوجه ریشه‌های اصلی شکست دولت در برنامه های اقتصادی (غفلت از دستور رهبر انقلاب درباره قانونمند کردن فضای مجازی و بی‌تفاوتی در برابر بی‌حجابی) کند. 👤 دکتر محمد صادق کوشکی
🔸 معلم بلاگر بود و آن محتوا هم اولین کلیپش نبود، مرتب از دانش آموزانش تولید محتوا می‌کرده که نوعی سوء استفاده است، موسیقی آخری هم به شدت مبتذل و غیراخلاقی بود حتی برای بزرگسالان. در غرب اخراج می‌کنند اما اینجا با یک عذرخواهی سر کار برگشت‌.
🔴بورس کالا قتلگاه آرامش اقتصادی کشور ⏪قیمت تمام‌شده پژو ۲۰۷ در بورس کالا باز هم گرانتر شد؛ جهش ۱۴۰ میلیونی قیمت ظرف ۴۵ روز! 🔹 ۲۰۷ دستی سه‌شنبه دوم اسفند در بورس کالا درمقایسه با عرضه قبلی ۱۴۰ میلیون گران‌تر فروخته شد. با این حال خریداران آن نسبت به بازار آزاد ۷۰ میلیون کمتر پرداخت کردند جهش قیمت خودرو در بورس کالا و نزدیک شدن آن به قیمت بازار نشان می‌دهد که بورس کالا تنها یک ابزار بود برای فریب مردم و گران کردن رسمی خودروها.... این رسم برخورد و تعامل با مردمی نیست که سخت ترین فتنه های چندسال اخیر را تحمل کردند و حماسه تاریخی ۲۲ بهمن امسال را رقم زدند. دستگاه های نظارتی و امنیتی باید سریعا به این شرارت و فریبکاری آشکار برخی مدیران و خودروسازان ورود پیدا کنند. این مدیران با این اقداماتشان تنها به سرمایه اجتماعی نظام و انقلاب آسیب می‌زنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این در طعنه به تهدید رقبای انتخابات ۹۶ بود.... چون آن موقع دلار حدود ۳۰۰۰ بود بعد موقع سوال سال ۹۷ شده بود ۳۰۰۰۰ یعنی ده برابر ... یعنی کسانی که مردم را از دلار ۵۰۰۰ میترساندند رساندند به ۳۰۰۰۰ .. حال فعلا رییسی رسانده به دو برابر .. قطع نظر از توطئه و فتنه اقتصادی داخل و خارج..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 اعتراف جیمز ریکاردز استراتژیست ارشد آمریکا در مورد جنگ ارزی علیه ایران واقعا مرگ برآمریکا ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅
سوم اسفند سالگرد «پیام تاریخی منشور روحانیت» است. یکی از مهم ترین پیامهای امام خمینی (ره) که  نوعی آسیب شناسی از گذشته و آینده انقلاب است و مطالعه آن بر هر دوستدار انقلاب واجب! مطالعه این پیام تاریخی هم مرور تاریخ است و هم آشنایی با منظومه فکری امام.
💢نماینده مجلس: 🔹قرارداد ساخت ۱.۲ میلیون مسکن در ۴ سال، با یک شرکت چینی نهایی شد 🔹این شرکت الزاما مبلغی دریافت نخواهد کرد؛ به تهاتر نفت بسنده کرده است 🔹این شرکت با مبلغی معادل ۴.۷ میلیون تومان به ازای هر متر مربع، عهده‌دار ساخت و سرمایه‌گذاری شده
🔺"عنصر نامطلوب" خوانده شدنِ دو کارمند سفارت کشورمان و اخراج آنها از سوی دولت آلمان، آنهم دقیقا بعد از اعدام جمشید شارمهد (با سابقه‌ی اقدامات تروریستی و اعترافات علنی اش)، بیشتر یک بهانه برای گرفتنِ ژست حمایتی از شهروندان چند تابعیتی شان و خالی نبودنِ عریضه بنظر میرسد تا مثلا یک اقدام قاطع و آنچنانی؛ البته شاید هم آلمانی ها ترجیح داده‌اند زیاد اشتباه انگلیسی ها بعد از اعدام جاسوس شان در ایران را تکرار نکنند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بهروز افخمی: پشت سر بعضی سلبریتی‌ها پول های مشکوک وجود دارد، در خصوص بحث مافیا در سینمای ایران هم باید بگوییم مافیا در سینمای ایران وجود دارد. این که فکر کنیم چنین چیزی وجود ندارد علامت ساده لوحی است.
🔴 بی شرافتی و رذالت یکی از صفات بارز سلبریتی ها است کارگردان احمق و همیشه طلبکار سینما است ▪️ این کودن رفته یک عکس دروغ رو که قبلا هم تکذیب شده بود و مربوط به کشور عراق هست رو از تو آرشیو درآورده و به زلزله اخیر ترکیه نسبت داده است! ▪️ دومیلیون هم فالور داره و چند هزار نفر ادم جاهل و از همه جا بی خبر هم لایک کردند. ▪️ هیچ نهادی هم نیست تا با اراجیف و شایعات این جماعت بیسواد کودن برخورد کنه ⏪و اما توضیح تصویر؛ ▪️این فرد سید عمار حکیم از سران سیاسی عراق است و این تصویر مربوط به ده سال پیش می باشد که به راحتی با یک سرچ ساده میشد فهمید ولی این بیسواد عامدانه اونو منتشر کرد چون به حماقت مخاطبانش اعتماد داره. ▪️آقایون مسئول اگه بهتون بر نمیخوره فکری به حال جوانهای مردم که هر روز مجبورند اراجیف و شایعات این جماعت را ببینند بکنید. ▪️تصویب قانون و پاسخگو کردن این جماعت شایعه پراکن و ممانعت از فعالیتشون در فضای مجازی حداقل کار ممکن هست . البته اگر اراده و عرضه برای این‌ کار باشه که متاسفانه نیست.
🔺‏محمدمهاجری گفته: دولت بره سراغ ظریف و زنگنه و همتی و برای سامان کشور از اینا استفاده کنه :)) الان متوجه میشید این جماعت دچار بیماری آلزایمر هستند... باید یه دور تاریخ خیانت هاشون رو بازنشر کرد... 32 سال بدنه دولت در اختیار همین جریان بوده و امروز شاهد تبعات همون تفکر هستیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 غرب در تلاطم جنگ اوکراین ⏪بعد از حضور بایدن حالا ورود نخست‌وزیر ایتالیا به اوکراین! از این اتفاقات به راحتی میشه ترس رو از جبهه غرب متوجه شد! دارن تمام تلاششون رو میکنن که اوکراین در این جنگ شکست نخوره که چنانچه این اتفاق بیافته اروپا توانی برای مبارزه نخواهد داشت!
🔴 فلسفه دولت اسلامی چیست؟ ۱. این‌که حاکمیت، «اعمال قدرت» نکند و «رهاسازی حجاب» را در پیش بگیرد به معنی حل‌شدن مسأله نیست، بلکه مواجهه در لایه‌ی مردمی شکل خواهد گرفت؛ میان «متدینان» با «ولنگارها». ۲. کنار کشیدن حاکمیت، فاجعه‌ساز است؛ چون آغاز «نامدنیت» و «تنش اجتماعی» است. ۳. به‌راستی، فلسفه‌ی وجود «دولت اسلامی» چیست؟!
🇮🇷 📝فاش شدن راز ۱۱ سپتامبر توسط ژنرال آمریکایی ❄️🌹❄️ 🔻ژنرال وسلی کلارک رئیس سابق ستاد ارتش امریکا و فرمانده سابق ناتو در سال ۲۰۰۷ با صراحت اعلام کرد: 🔺حادثه ۱۱ سپتامبر بهانه‌ای برای ویران کردن لبنان، عراق، سوریه، لیبی، سومالی، سودان و ایران بود. 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
🇮🇷 📝 امام خامنه‌ای: آقایی دلار باید شکسته شود ❄️🌹❄️ 🔻 سوال ما این است که چه اتفاقی در دولت قبل و در نظام‌کارشناسی کشور رخ داد که فاجعه دلاری‌فروشی نهاده‌های اساسی کشور قانونی شد؟ 🔹چرا باید نهاده‌های اساسی تولید در ایران با نرخ دلار آمریکایی و براساس قیمت‌گذاری انگلیسی و آمریکایی فروخته شود؟ 🔸سال‌هاست دلسوزان فریاد می‌زنند که با پیمان پولی دوجانبه با کشورهای مستقل دلار را از معاملات خارجی حذف کنید ولی خنجر از پشت نفوذی‌ها امروز کاری کرده که مبنای قیمت‌گذاری صنایع داخلی برای فروش در بازار داخلی را دلاری کرده‌اند 🔺همه با هم برای شکستن سلطه دلار بر بازارهای داخلی فریاد می‌زنیم و حذف دلار (و هر نوع ارز خارجی) را از معاملات داخلی خواستاریم. 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
🇮🇷 🖼 «جمشید شارمهد» چرا به اعدام محکوم شد؟ 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
🇮🇷 🎥 نشست وبیناری ❄️🌹❄️ ✅ موضوع: آخرین تحولات سیاسی جمهوری اسلامی ایران 🎙سخنران: «دکتر حنیف غفاری»- کارشناس وتحلیلگر مسائل بین‌الملل 🕗 زمان: چهارشنبه ۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۹ تا ۲۰ ❌ لینک ورود به نشست 👇👇 https://rubika.ir/baseratkermanshah
🇮🇷 📝 دروغ بزرگ تهمینه میلانی😳 ❄️🌹❄️ 🔻خانم "تهمینه میلانی" را ببینید، دروغ به این بزرگی را در صفحه ۲ میلیونی میگوید و یک نهادی نداریم تا متولی چرت و پرت گویی های این عزیزان معروف بیسواد باشد. 1⃣ اول اینکه این روحانی امام جمعه ترکیه نیست سید عمار حکیم رهبر جریان حکیم عراق هست. 2⃣ دو اینکه این عکس فتوشاپه و این خانم مثلا کارگردان فتوشاپی به این تابلویی رو تشخیص نداده! 3⃣ سوم اینکه این شایعه حداقل مال ده سال پیشه نه زلزله ترکیه! و با یک سرچ ساده میتونید متوجه بشید. 🔹امروز مغز جوانان ما با صفحات اینا مورد حمله قرار گرفته است 🔺خلاصه فکری به حال اینا بکنید صفحاتشون ببندید جریمه سنگین برای مطالب غیر واقعی مصوب کنید تا به راحتی نتوانند حرف بی ربط بزنند. 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 قطعی برق در اوکراین به نشست زلنسکی و نخست وزیر ایتالیا کشیده شد ❄️🌹❄️ 🔹«جورجیا ملونی» در حال صحبت درباره حمایت از اوکراین در نشست خبری مشترک با زلنسکی بود که برق ریاست‌جمهوری در کی‌یف قطع شد. 🔺بعد از وصل‌شدن برق، زلنسکی با لحنی طنزآمیز گفت قطع برق کار روسیه بود. 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
پوستر | مافیای دلار . . . اخلال در قیمت دلار در اختیار شبکه مخوف جریان لیبرال نزدیک به حزبهایی مانند کارگزارن و اعتدال و توسعه (بخوانید هاشمی و روحانی) است که صاحب صرافی، خودروسازی، بانک خصوصی و... هستند. دولت و دستگاه قضا چرا در برخورد با اینها و حتی مصادره گلوگاه‌های اقتصادی اخلال‌گر آنها، تعطیلی چند صرافی داخلی و دستگیری برخی موثرین در مبادلات ارزی، خودروسازهای خصوصی و نمایشگاه‌های خاص خودرو در پایتخت اقدام نمی‌کند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍قسمتی از پشت پرده ی جریان خاص در صنعت نفت. از شایعه پراکنی تا انتشار اخبار کذب 🔹تخریب برچسب زنی و تمسخر یا امید بخشی و نقد سازنده؟ به راستی کدام یک به ایران قوی کمک میکند 👌 کانال حرفه‌ای‌ها http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید