eitaa logo
قائمون
238 دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
5.5هزار ویدیو
467 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹فرزند یکی از مدیران رسانه ای دولت سابق، پس از مشاهده ریزش پنج شش هزار تومانی قیمت دلار، هول کرده و توییت زده:"اگر براتون سواله که برجام به چه دردی می‌خورد این رو بدونید که فقط شایعه حضور در کنار امیرعبداللهیان باعث سقوط دلار شد! ولی خب شما فحشتو بده و راحت باش". ♦️البته ادعای حضور آقای عراقچی کنار وزیر خارجه شایعه بود و تکذیب هم شد. اما این مدل استدلال، از جنس ادعای آن مرد رندی است که می گفت همین جا که من ایستاده ام، وسط کره زمین است؛ هر کس می گوید نیست، بگیرد و متر کند(!) 🔹در عین حال باید از این آقازاده پرسید: در تمام سال های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ که قیمت دلار از ۵ هزار تومان تا ۳۳هزار تومان صعود کرد و در نقطه ۲۷هزار تومان در شهریور ۱۴۰۰ ایستاد، آقای عراقچی کجا بود؟ کنار آقای ظریف بود یا نبود که نرخ دلار در طول هشت سال، ۸ برابر ، و در آن سه سال، بیش از ۵ برابر شد؟! 👤 محمد ایمانی
📍 پرده برداری از پهپاد سنگین ایران همزمان با رجزخوانی اسرائیل علیه تاسیسات هسته‌ای ▫️ مشخصات پهپاد "شاهد ۱۴۹" ایران که از آن با عنوان برگ برنده ایران در نبردهای پهپادی نام می‌برند؛ ۲۱ متر دهانه بال، ۳۱۰۰ کیلوگرم جرم برخواست، مداومت پروازی ۳۵ ساعت و سرعت پروازی آن ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 زنگ خطری که هایپرسونیک ایرانی برای دشمنان به صدا درآورد؛ رسانه‌های عربی پیرامون موشک ایرانی چه گفتند؟! ❌ اظهارات اخیر سردار حاجی‌زاده درباره دستآوردهای موشکی ایران بازتاب گسترده‌ای داشت و رسانه‌های عربی بلافاصله به این موضوع پرداختند. 🔺 شبکه سعودی "الحدث": ایران به دنبال زمان مناسب برای رونمایی از موشک هایپرسونیک فرا صوت خود است!! 🔺شبکه "العربی": در راستای اظهارات حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه می‌توان گفت که این تهدیدات و هشدارها پیام واضح ایران به اروپاست!! 🔺شبکه "الشرق": صحبت از موشکی با سرعت 12 ماخ به میان آمده که سرعت بسیار بالایی است یعنی معادل موشک کینژال روس‌ها که پیشرفت بسیار بزرگی است!!
🔴 آیا جمهوری اسلامی دشمن‌تراشی می‌کند؟ 🔹دکتر یدالله جوانی: از جمله پرسش‌های اصلی که باید به‌صورت مستدل و منطقی برای مردم، به‌ویژه برای جوانان به آن پاسخ داد، این است که «دلیل دشمنی‌های آمریکا، چند کشور اروپایی، برخی از دولت‌های عربی و برخی از گروه‌ها و جریان‌ها با جمهوری اسلامی، مردم و کشور ایران چیست 🔹در جنگ شناختی دشمن که اساسش دروغ، تحریف، شایعه‌پراکنی، شبهه‌افکنی، بزرگ‌نمایی مشکلات، بایکوت یا سانسور یا کوچک‌نمایی دستاوردها و موفقیت‌هاست، تحلیل غلط از مشکلات، پدیده‌ها و رویدادها هم جایگاه خاصی دارد. در این میان، ارائه تحلیل غلط از دلیل دشمنی‌ها با ملت ایران، اهمیت ویژه‌ای به دلیل آثار و پیامدهای منفی آن برای نظام جمهوری اسلامی و مسئولان آن و جریان انقلابی دارد.
🔴وزیر کشور: خودم از بازار خرید می‌کنم / نرخ رشد تورم، «خیلی کاهش» پیدا کرده اتفاقات اخیر در بحث ارز را «توطئه» می‌دانیم 🔹وحیدی، وزیر کشور: نرخ رشد تورم نسبت به قبل یعنی آن موقعی که دولت را تحویل گرفتیم و ۵۹درصد بود، خیلی کاهش پیدا کرد و به ۴۰ درصد هم رسید؛ حالا برخی اقلام را می‌گیرند و خیلی روی آن مانور می‌دهند. خب این یک مقدار منصفانه نیست.من خودم از بازار خرید می‌کنم. بله ۲تا ۳موضوع خاص است که دولت هم روی آن نگاه ویژه دارد. 🔹در بحث گوشت که اشاره کردم بلافاصله تلاش صورت گرفته تا کنترل شود و شرایط را اصلاح کنند. در بحث خودرو هم مردم یک مقداری گلایه دارند ولی نباید شرایطش را به همه اقلام ضروری زندگی مردم تعمیم دهند. 🔹ما اتفاقات اخیر کشور در بحث ارز را یک توطئه می‌دانیم. ما فقط مسائل اقتصادی را در التهابات بازار ارز دخیل نمی‌دانیم، توطئه‌ای است که دشمن دنبال می‌کند تا وقتی در صحنه اغتشاشات نتوانست به جایی برسد، در صحنه اقتصادی و موضوع ارز دخالت کند و آن را مبنایی برای ایجاد ناآرامی‌ها در کشور کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.♻️ آرزویی که بر باد دادید 🔰 آقای عراقچی درحالی این روزها آرزو می‌کند که ای کاش مشروح مذاکراتشان ضبط ومنتشر می‌شد که در ۲۰ فروردین ۹۴ بعد از توافق لوزان، وقتی آمریکایی‌ها جزئیات مذاکرات (فکت شیت) را منتشر کردند، رهبر انقلاب، صراحتا و به صورت علنی، انتشار جزییات مذاکرات را از دولت روحانی مطالبه کردند اما مذاکره کنندگ شجاع ما حاضر به انجام این کار نشدند! رهبر انقلاب در سال ۹۴ فرمودند: من به خود مسئولین هم این را گفته‌ام همین چند روز؛ مسئولین باید بیایند مردم را و بخصوص نخبگان را از جزئیّات و واقعیّات [مذاکرات] مطّلع کنند؛ ما چیز محرمانه نداریم، چیز مخفی نداریم. این مصداق همدلی با مردم است. فکر می‌کنید برخورد تیم روحانی با این مطالبه چه بود؟ با هم مرور می‌کنیم: 🔹عراقچی: روایت ما از مذاکرات یک روایت واقعی است که در صحبت‌های مفصل دکتر ظریف بیان شد. ما فعلاً بنای ارائه مکتوب آنرا نداریم. (۲۰ فروردین ۹۴) 🔹ظریف: رهبری گفتند همانطور که آمریکایی‌ها فکت شیت منتشر کردند، شما هم دیدگاه‌هایتان را بگویید! (۲۵ فروردین ۹۴) 🔹ظریف: توافقی نشده که فکت شیت آنرا منتشر کنیم. (۲۹ فروردین ۹۴) 🔹صالحی: حتما دلیل موجهی داشته که مسئولان کشور فکر کردند انتشار فکت شیت ایرانی ضرورتی ندارد. (۵ اردیبهشت ۹۴) 🔹شمخانی: رهبر انقلاب دستور انتشار ندادند بلکه توصیه کردند و از تاریخ این توصیه زمانی طی شده است که ظاهرا انتشار فکت شیت دیگر مفید فایده نیست! (۸ اردیبهشت ۹۴) 🔹روحانی: فکت شیت ایران قبلا منتشر شده حتی قبل از آمریکایی‌ها! (۱۰ اردیبهشت ۹۴)
فرمانده کل ارتش: امنیت وارداتی نیست امیر سرلشکر موسوی در دیدار وزیر دفاع عراق: 🔹پیشرفت، ثبات و عزت عراق را پیشرفت و ثبات خودمان می‌دانیم و هر کاری هم در راستای توسعه، پیشرفت و امیت عراق از دستمان بربیاید انجام خواهیم داد. 🔹امنیت وارداتی نیست، کشورهای غربی با هدف ایجاد امنیت وارد کشورها می‌شوند، ولی هدفی جز چپاول ثروت آنها ندارند و کاری نیز برای ایجاد امنیت انجام نمیدهند. 🔸وزیر دفاع عراق: هیچ مانعی نمی‌تواند خللی در روابط برادرانه دو کشور و دو ملت ایجاد کند و امیدواریم این روابط رو به گسترش باشد.
کارگزار و طرفدار دولت رئیسی نمیگه، عباس عبدی اصلاح طلب میگه علت رشد قیمت دلار سیاسیِ
توییت رییس بنیاد برای دفاع از دموکراسی 🔹 ترجمه: "همانطور که پیش‌بینی میشد قیمت دلار به ۶۰۰۰۰۰ ریال رسید. ممکن است زودتر از چیزی که فکر می‌کردم به ۱۰۰۰۰۰۰ برسد." 🔹 این تلاطم‌های ارزی تصادفی نیست. با یک جنگ ارزی تمام عیار مواجهیم. بعد از شکست پروژه براندازی پس از ۴ ماه تلاش، حالا فاز دوم اون (نارضایتی اقتصادی ) شروع شده
📍 همه شواهد حکایت از آن دارند که اختلال در بازار ارز طبیعی نیست/ وزارت خزانه‌داری آمریکا، اتاق جنگ شیطان بزرگ است. اتاق جنگ ما کجاست؟!/ چرا تحویل ارز با کارت ملی از سر گرفته شده است؟ 👤 ، مدیر مسئول روزنامه کیهان 🔹دیروز آقای خاندوزی وزیر محترم و دلسوز امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد که «‌پشت‌پرده اختلالات بازار ارز شناسایی شده و به زودی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و قضایی تکلیف این افراد را مشخص خواهند کرد‌» و آقای قالیباف ریاست محترم مجلس که خود از فرماندهان برجسته جنگ تحمیلی بوده است خبر داد که «‌برای ساماندهی بازار ارز به جمع‌بندی خوبی رسیده‌ایم‌». این هر دو خبر مادام که دولت و مجلس و قوه قضائیه با قاطعیت وارد گود نشوند و بسیاری از ملاحظات بی‌اساس را کنار نگذارند، عملیاتی نخواهد شد. 🔸باید باور کنیم که دشمن جبهه گسترده‌ای از جنگ اقتصادی را (که بخشی از جنگ ترکیبی است‌) علیه ایران اسلامی و مردم شریف آن گشوده است و بدیهی است که جنگ به ستاد مشترک عملیات نیازمند است. وزارت خزانه‌داری آمریکا، اتاق جنگ شیطان بزرگ است. اتاق جنگ ما کجاست؟! ✅وقتی جنت بلن وزیر خزانه‌داری آمریکا برنامه‌ای را علیه کشورمان اعلام می‌کند، رابرت مالی، مسئول مقابله با ایران اسلامی، کاملیا هریس، معاون بایدن، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا و... حتی لویس آستین وزیر دفاع آمریکا نیز نظرات مشابهی را بر زبان می‌آورند و مسیر مشترکی را طی می‌کنند، در این سوی اما، در چند مورد برخی از دیدگاه‌ها با یکدیگر متفاوت است و نتیجه آن که حرکت برای مقابله با توطئه حریف را با اخلال رو‌به‌رو می‌کند. 🔹به عنوان مثال، برای مدتی نه‌چندان کوتاه، هر یک از شهروندان می‌توانست فقط با ارائه کارت ملی (که همه دارند) مبلغ ۵ هزار یورو دریافت کند! چرا؟ برای کدام منظور؟! مشخص نبود. دلالان همه روزه تعدادی را از روستاها و بخش‌های اطراف تهران با اتوبوس به تهران منتقل می‌کردند، ۸۰۰ هزار تا یک میلیون تومان به آنها می‌دادند و ارز خریداری شده را تصاحب می‌کردند! این اقدام دولت محترم از کدام نیاز ضروری برخاسته بود؟! کسی توضیحی نمی‌داد! چند روز قبل اجرای این حرکت متوقف شد و قرار شد اگر کسی برای مسافرت ضروری به ارز نیاز دارد، هنگام خروج از کشور و بعد از عبور از آخرین دروازه (گیت‌ خروجی)، ارز مورد نیازش را دریافت کند. خبر امیدوار‌کننده‌ای بود ولی دیروز اعلام شد که تحویل ارز با کارت ملی (بخوانید بدون دلیل و بی‌آن که نیازی باشد‌) از سر گرفته شده است! چرا؟؟؟ 🔸همه شواهد حکایت از آن دارند که اختلال در بازار ارز طبیعی نیست بلکه توطئه‌ای حساب شده و تدارک دیده از سوی دشمنان است و برای مقابله با این توطئه، دستگاه‌ها و مراکز اطلاعاتی و امنیتی بیشترین وظیفه را بر عهده‌ دارند. مسامحه را کنار بگذارید و در برخورد با مافیای ارز کمترین ترحمی نداشته باشید. 💢چرا باید هزینه زندگی لاکچری کلان سرمایه‌داران و عوامل نشان‌دار دشمن از کیسه مردم داده شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تعریف فعالیت سیاسی درست در کمتر از ۴۰ ثانیه توسط حکیم و امین امت
🇮🇷 📝 | اژدهای ارزی ❄️🌹❄️ 🔻وقتی که به جایی رسید که جان ۷۰۰ نفر را می گرفت، طبیعتا خیلی‌ها وحشت زده شدند. رسانه‌های خارجی با تولید اخبار و گزارشات مکرر فضا را ملتهب تر می‌کردند. 🔹غربگرایان داخلی، برجام و FATF و فایزر آمریکایی را تنها راه درمان می‌دانستند. و بعضی سلبریتی‌ها یا با نخست وزیر کانادا مناجات می‌کردند یا مدام جیغ و داد می‌کردند و بر وحشت یا نگرانی عمومی می افزودند. 🔹اما گروه‌های بزرگی از مردم، متخصصان و مسئولان با روحیه جهادی و انقلابی در عرصه درمان و تامین کمکهای مومنانه، تامین واکسن و آرامش بخشی رسانه‌ای و اجتماعی و در عین حال مطالبه‌گری و نقدهای دقیق و آرمانی بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب بار اصلی مدیریت موفق این بحران به دوش گرفتند و به وضعیت آبی و‌ آرام کنونی رساندند. 🔸در هم دقیقا با همین گروهها طرف هستیم. دولت وسط میدان برای دفع این حمله باید باشد و هست. هرچند ممکن است برخی عملیات‌ها برای دفع حمله ارزی، به دلایل مختلف از جمله ضعف نظری یا عملی برخی از اعضای تیم اقتصادی و رسانه‌ای دولت ناموفق باشد یا فعلا ناموفق به نظر برسد اما قطعا مسیر عبور از این شرایط از میان التهاب ذهنی مردم و فعالان اقتصادی نمی گذرد. 🔹افزایش آرامش و امید به معنای ماله کشی یا ندیدن ضعف‌ها و نقد نکردن نیست بلکه به معنای دیدن درست نقاط ضعف های واقعی در کنار حجم بالای نقاط مثبت و باور قطعی به عبور از این بحران است. 🔺وقتی بنا باشد دولت پا روی گلوی اژدهای دلالان کلان و رسمی ارز بفشارد، اژدها هم با همه توان آخرین دست و پا ها را می زند. باید محکم بود و با چشمان باز به آینده درخشان کشور، امید قاطع داشت.حمیدرضا ابراهیمی 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
🇮🇷 📝 جزئیاتی از اختیارات ویژه بانک‌مرکزی در بازار ارز ❄️🌹❄️ 🔻وزیر اقتصاد: 🔹بانک مرکزی مجموعه‌ای از اختیارات جدید را نیاز داشت تا بتواند دخالت موثر داشته باشد و این بسته شب گذشته در جلسه سران سه قوه با اجماع آرا تصویب شد. 🔹یکی از اختیاراتی که بانک مرکزی به دنبال آن بود در حوزه عدم بازگشت ارز صنایع بورسی بود. براین اساس تمامی صنایع کشور حتی مجموعه‌های دولتی شامل حوزه نفت و صنعت و سایر صادرکنندگان باید از بانک مرکزی تبعیت کنند. 🔹خاندوزی در پاسخ به سوال در مورد برخی گمانه زنی‌ها در خصوص ایجاد محدودیت دسترسی ایران به درهم پس از تحریم‌های روسیه این مسئله را تکذیب کرد. 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 یه دهه هشتادی درمورد آمریکا چی میدونه!؟ ❄️🌹❄️ ❌ دشمنی ما با آمریکا سر چیه!؟🤔 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 سردار قاآنی: واژه مقاومت جزو مقدس‌ترین واژه‌هاست ❄️🌹❄️ 🔻حتی دشمنان اسلام وقتی به واژه مقاومت می‌رسند سر تعظیم فرود می‌آورند. 🔺امروز رژیم‌صهیونیستی اقرار می‌کند کسانی در جبهه نبرد پیروز می‌شوند که مقاومت می‌کنند. 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
سعید حجاریان خطاب به شبکه رسانه‌ای اصلاح طلبان: اگر می خواهید روحانی رئیس مجلس و لاریجانی رئیس جمهور شود، جو رسانه‌ای را به سمت دلار ۱۰۰ هزار تومانی سوق دهید. پشت پرده افزایش قیمت ارز چیست؟ پزشکیان: من و تمام کسانی که برای اولین بار جریان مهسا امینی را در کشور راه انداخیم می توانیم با سخنرانی و مصاحبه، جریان دلار را تا انتخابات کش دهیم و دولت رئیسی را ساقط کنیم. سرمایه اجتماعی که در فاز اول هدف قراردادیم برای قشر متوسط بود و امروز نوبت به قشر مستضعف رسیده که پایگاه اصلی رای رئیسی است. 🚩نهاوندیان وارد صحنه می شود! نهاوندیان خطاب به روحانی: به همه دوستان گفتم دلارها را جمع کنند و عرضه را متوقف کنند! سید رضا صالحی امیری: جریان مهسا امینی پاس گل بود و جریان دلار خود گل است. تاجیک در گفتگو با ربیعی: قرار بود در زندان مهدی هاشمی را بکشند و تقصیر نظام بیاندازند، موضوع لو رفت و مهدی را به مرخصی فرستادند. حالا مهدی در کار انجام پروژه دلار است تا از نظام تشکر کند!
سال گذشته در همین روزها، قیمت یک واحد پول افغانستان، ٢٨٣ تومان بود. اکنون باید برای خرید یک افغانی، ۵٨٨ تومان پرداخت. شاید شگفت زده شوید که در یک سال گذشته، ارزش افغانی در برابر دلار ثابت مانده و حتی اندکی هم تقویت شده است به گونه ای که اسفند گذشته هر دلار آمریکا، ٩١ افغانی قیمت داشت و امروز قیمت آن به ٨٩ افغانی کاهش یافته است. حفظ ارزش پول افغانستان در برابر دلار، در حالی است که این کشور در اختیار طالبان است و فردی بدون هیچ گونه تحصیلات دانشگاهی و تخصص اقتصادی، رئیس بانک مرکزی افغانستان است و زمانی که به این سمت رسید، گفته می شد که تنها سابقه مالی و پولی وی این بود که پول های رئیس طالبان را برای او نگه می داشته است!
🔺فالانژهای لبخند به لب! ابطحی کِی اینقدر منورالفکر شد؟ مردم ایران کِی تندرویها و دگم اندیشی‌های چپ‌های سنتی، چریک‌ها، فدایی‌ها و نوع نقابدارشان، اصلاح‌طلب ها را از یاد بردند؟ چه کسانی انقلاب را با افراطیگریهایشان به اینجا رساندند؟ صاحبان کدام تفکر بر پیشانی دخترکان ما پونز زدند؟ آستین پسران را رنگ کردند، روی مانتوهای بنفش اسید پاشیدند و خشونت را به نام اسلام و اعتقادات تئوریزه کردند؟ بخند ابطحی، به خودت بخند، به نحله و دارو دسته ات، به عوامل بدبختی مردم ایران. شما حق ندارید از افراطیگری مذهبی انتقاد کنید، وقتی خودتان بانیان این تفکراتید! 🌍سیدجعفرموسوی همپا
سرلشکر صفوی: ایران و خلیج فارس شاه‌راه ترانزیت روسیه است مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا: 🔹فحاشی و توهین دشمنان نباید موجب عقب‌نشینی اهل فکر شود. 🔹دشمنان به دنبال انزوای ایران هستند و نمی‌خواهند ایران چهارراه جهانی باشد 🔹نگاه ایران به همسایگان که ۶۰۰ میلیون نفر جمعیت و میلیاردها دلار تجارت دارند، نگاه خوبی است اما روابط باید گسترده‌تر شود و افزایش یابد. 🔹روسیه آماده است تا بخش عظیمی از این ترانزیت را از طریق ایران و خلیج فارس انجام دهند. 🔹دشمن در اتفاقات اخیر به دنبال اجرای جنگ ترکیبی و شناختی بود و در این راستا از همه ابزار حتی فحاشی و توهین استفاده کرد.
هوالعزیزالجبّار جنگ تمام عیار ارزی ایالات متحده آمریکا بر علیه ایران: لیبرالهای غربزده ی وطنی که ریشه ی مصیبت های پیدا و پنهان سیاسی - اقتصادی - فرهنگی ایران عزیز و مظلوم ماست، بی شک نقش پیاده نظام ژنرالهای ایالات متحده آمریکا در جنگ ارزی بر علیه ایران را ایفا میکنند، هرچند هنوز هستند عده ای با شیوه تحمیق و تزویر سعی دارند، ادبیات جایگزین لیبرال اسلامی، اسلام رحمانی، تجارت جهانی، توسعه اقتصادی و سیاسی بکار ببرند و با شیوه نخ نمای سوار بر موج معضلات و چالش های کلان اقتصادی که خود پایه گذار و ریشه پیدایش آنها هستند دوباره مقبولیّت و اعتبار سیاسی از دست رفته خویش را پیدا کنند اما در عمل بدنبال تامین منافع دشمنند تا مصالح و منافع ملی! اکنون که دولت سیزدهم خود را دولتی انقلابی و ولایتمدار میداند اولاً مراقب بازمانده های مهره های سوخته جریان لیبرال اعتدالی باشند که همانند یک حفره پنهان در متن دولت انقلابی قرار نگیرند در صورت غفلت و مصلحت اندیشی ذلیلانه یا غیرعقلایی از این مهم، ناخواسته هم به اهداف دشمن در جنگ همه جانبه ی ارزی کمک کرده و هم به وجه انقلاب و نظام ضربه خواهند زد و ثانیاً مدیران ناکارآمد و نالایق که در جایگاه و شرایط بسیار حساس و خطیر اقتصادی قرارگرفته اند و اصلا درک درستی از شرایط کنونی حاکم بر اقتصاد را نداشته و ندارند با موضع گیری و تصمیمات نابجا، در بحران آفرینی و ایجاد چالش های ارزی موثر هستند قطعا خطرشان از لیبرالهای غربزده وطنی بیشتر خواهد بود!...ادامه دارد...
🔴۸اسفند سالگرد هنرمند مردمی و جهانی انقلاب حاج فرج الله سلحشور مقام معظم رهبری: 🔹میتوانیم در مقابل امریکا بایستیم و نگذاریم تحریم های امریکا در ما اثر کند باید کار انقلابی را ترویج کرد و نیروهای انقلابی را گرامی داشت مانند کارهایی که شهدای هسته ای کردند، کارهایی که شهید تهرانی مقدم در موشکی، مرحوم کاظمی در سلولهای بنیادی و شهید آوینی و در امور فرهنگی پیشاهنگ ان بودند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴خبرشایعه|ماجرای بالگرد وزیر ورزش 📌چهارم اسفند، بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهانش در حال فرود در شهر بافت کرمان دچار سانحه شد 🚨نادرست
❇️ بلوف سیاسی اسرائیل در حمله به ایران در چند روز اخیر رژیم صهیونیستی بوق و کرنا می کند که در حال تدارک حمله به ایران است. به دلایل زیر امکان حمله اسرائیل به ایران وجود ندارد: الف) اختلافات داخلی منجر به فروپاشی اسرائیل گرفتار اختلافات داخلی است که هم اندیشمندان، صاحب نظران و نیز حاکمان نظام سیاسی اسرائیل هشدار می‌دهند که این رژیم در حال فروپاشی و نابودی است. رژیمی که در حال اضمحلال و نابودی است و باید خودش را از گرداب و منجلاب آن نجات دهد، چطور میتواند تدارک حمله به ایران قدرتمند را در دستور کار داشته باشد. ب) تجربه شکست در مقابل حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی در مقابله با یک تشکیلات سیاسی مثل حزب الله لبنان در جنگ های ۲۲ روزه و ۳۳ روزه نتوانست دوام بیاورد و عاجزانه تقاضای آتش بس داد. ضمن اینکه حزب‌اللهِ آن زمان، خیلی مجهز به سلاح های مدرن نبود. ج) تجربه بمباران عین الاسد آمریکا توسط ایران ایران، پایگاه عین الاسد آمریکای قدرتمند نظامی جهان را با خاک مساوی کرد و آن کشور نتوانست کمترین عکس‌العمل را در مقابله با ایران از خود نشان دهد. د) برخورداری ایران از نيروهاي جان برکف جهادی ایران دارای نیروهای از جان گذشته آماده مقابله با صهیونیست هاست که از قبل ها منتظر درگیری. مستقیم با رژیم غاصب اسرائیل بوده و هستند. ه) مجهز بودن ایران به انواع سلاح های پیشرفته روز دنیا ایران، مجهز به مدرن ترین انواع پهپاد و سلاح های موشکی بالستیک ( ازجمله هایپر سونیک با سرعت ۱۲ تا ۱۳ ماخ که پیش‌بینی انهدام آن توسط سامانه‌های پدافند موشکی دشمن امکان پذیر نیست) می باشد که می تواند اسرائیل را از راه دور در چند روز نابود کند. ✅ پس تدارک حمله اسرائیل به ایران، چیزی جز بلوف و شوی سیاسی، تبلیغاتی و رسانه ای نیست. البته مسئولین نظام جمهوری اسلامی و فرماندهان نظامی نسبت به موضوع هوشیار هستند ✍ محمدعلی برزگر، مدرس دانشگاه 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 در ایران‌اسلامی، الگوسازی از چنین خانواده‌هایی یک نیاز حیاتی در فرهنگ و جامعه ماست که استمرار زندگی و پیشرفت و سعادت ایرانیان و حتی سرنوشت آینده ایران را رقم می‌زند. 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb