eitaa logo
قائمون
260 دنبال‌کننده
10هزار عکس
5.6هزار ویدیو
467 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
ظاهراً اوضاع خیلی مناسب نیست. البته این چیزی نیست که برای این یکی دو هفته باشه، مدت زیادیه که اوضاع این شکلیه ... اما برخی از مشکلات چیه؟! - داروهای خارجی که عمدتاً با کمبود روبرو هستند. - داروهای ایرانی به صورت مداوم افزایش قیمت دارند! - اعمال قیمت بیمه‌ای داروها به علت تغییر قیمت مداوم زمان‌بر هست و عموم مردم، اختلاف قیمت رو مجبورن خودشون پرداخت کنن. - وضع داروی بیماری‌های خاص خصوصاً داروهای شیمی‌درمانی اصلاً خوب نیست! - در بیماری‌های خاص عموماً بیمار، داروی یک شرکت خاص باهاش سازگاری داره ولی الان خیلی حق انتخابی وجود نداره و عمده داروها تنوع شرکتی ندارند! - در شهرستان‌ها وضع به مراتب بدتر هست. - بسیاری از داروها هم در صورت موجود شدن، با جیره‌بندی مصرف هفتگی عرضه میشن و این خودش مشکلات دیگری ایجاد کرده. - و ... 👈 اینجا پای جان مردم در میان هست و نیازه هر چه سریعتر مشکل مردم برطرف بشه، البته اگر منکر وجود مشکل نشیم ...
🔹نخور، حرومه!
راهبرد جدید آمریکایی‌ها برای توافق با ایران چیست؟ شنیده‌ها حاکی از این است که ظاهراً راهبرد جدید آمریکایی‌ها در خصوص تعامل با ایران در مسئله هسته‌ای چیزی شبیه آنچه توافق موقت می‌گفتند است. در این خصوص شنیده شده است که مدل و مبنای اصلی این طرح که آنها اسم این موضوع را -فریز در مقابل فریز- نام گذاشته اند، بر این اساس است که ایران در مقابل فریز کردن برخی اقدامات خود در حوزه هسته‌ای، تعلیق برخی تحریم‌ها را دریافت کند. طبق شنیده ها یکی از مقامات ارشد دستگاه سیاست خارجی در سفر خود به عمان تأکید کرده است که با توجه به امکانپذیر بودن جمع بندی و حل اختلافات محدود باقیمانده در مسیر احیای توافق هسته‌ای بررسی پیشنهاد غرب مبنی بر انعقاد توافق موقت فریز در برابر فریز موضوعیتی در حوزه دیپلماسی و سیاست خارجی ایران ندارد. عمانی‌ها طی ماههای اخیر به یکی از واسطه گران مذاکرات غیر مستقیم برجامی ایران و آمریکا تبدیل شده اند و در تلاش هستند نسبت به این موضوع اجماع حاصل کنند. پرسمان سیاسی ┈┈••✾•🌿🌺•✾••┈┈
⭕️ اقدام عجیب هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به نفع دلالان/ مالیات بر عایدی سرمایه بعد از کسر از تورم اخذ می‌شود! 🔹اخیرا هیات عالی نظارت بر قوانین مجمع تشخیص مصلحت نظام که وظیفه تطبیق قوانین با سیاست‌های کلی نظام را دارد ایراداتی را بر قانون مالیات بر عایدی سرمایه گرفته که جای تامل بسیاری را دارد. 🔹در یکی از بحث برانگیزترین ایرادات اخذ مالیات بر عایدی سرمایه بدون در نظر گرفتن تورم مغایر با عدالت تشخیص داده شده است. بنابراین برای اصلاح قانون تاکید بر کسر تورم و سپس اخذ مالیات از دارایی مشمول این پایه مالیاتی شده است. 🔹با این استدلال عجیب هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام باید پرسید که چرا کارگران، کارمندان و تولید کنندگان که در طول سال با تورم ناشی از هزینه‌هاییی مانند اجاره بها رو به رو می‌شوند با کاهش نرخ مالیاتی رو به رو نمی‌شوند و مالیات کسر شده از آن‌ها در طول سال ثابت است؟ 🔹همچنین می‌توان با این سوال هم رو به رو شد که با وجود معافیت ۴ ملک، ۴ خودرو و ۶۰۰ گرم طلا برای اعضای یک خانواده که ۹۷ درصد مردم را از شمول مالیات بر عایدی سرمایه خارج می‌کند، شبهه دیگر به ایراد هیات عالی نظارت این است که چطور عدم احتساب تورم در مالیات بر عایدی سرمایه ناعادلانه تشخیص داده شده است؟ 🔹همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد که ۱۴۰ کشور جهان مالیات بر عایدی سرمایه را بدون احتساب تورم اخذ می‌کنند و به نظر می‌رسد که اقدام هیات عالی نظارت بر قوانین مجمع پشت پا زدن به دیدگاه کارشناسی و نگاه علمی است. 🔹باید دید در نهایت هیات عالی نظارت بر قوانین مجمع تشخیص مصلحت نظام ایرادات عجیب خود بر قانون مالیات بر عایدی سرمایه را اصلاح می‌کند و یا این قانون تبدیل به یک قانون بی‌اثر و خنثی در راستای کنترل دلالی و سوداگری خواهد شد؟
🔴موضع صریح جبلی درباره بازگشت عادل فردوسی‌پور رئیس سازمان صداوسیما: 🔹بالاخره وقتی اسم این آدم (عادل فردوسی‌پور) روی شبکه‌ای می‌آمد، آن شبکه خودش را بالا می‌کشید. خب حالا به نظام، مردم و اعتقادات خودش لگد زده است. 🔹لگد زده به نمکدان، نمک را ریخته و نمکدانی را شکسته است. 🔹آیا از من انتظار دارید برای اینکه من پرمخاطب بشوم بروم خواهش و التماس کنم که تو رو خدا بیا؟! 🔹حالا ما چشممان را می‌گذاریم روی هم انگار ندیده‌ایم، اصلا شما (دانشجویان) و مردم اجازه می‌دهید ما این کار را کنیم؟ 🔹آیا ما می‌توانستیم برنامه‌هایی را بدون عز و التماس و بدون پذیرش ذلت در برابر افرادی که پشت پا زدند به اعتقادتشان، تاریخشان، فرهنگ و مردمشان و نظامی که تا به حال از آن ارتزاق کرده بودند که با آن تا به اینجا رسیده بودند، بسازیم؟ پاسخ این است" نه! نمی‌توانستیم.
وزیر کشور: افراد رده پایین طالبان که اظهاراتی علیه ایران داشتند، برکنار شدند 🔹براساس اشتباهی که مرزبانان افغانستانی انجام دادند، درگیری‌ها اتفاق افتاد. تاکنون چند نوبت اتفاقات ازاین‌دست داشته‌ایم به مسئولان افغانستان توصیه می‌کنیم که مرزبانان خود را توجیه کنند. 🔹برخی افراد غیرمسئول یا در رده‌های مسئولیت پایین افغانستانی اظهاراتی علیه ایران داشته‌اند که براساس گزارش‌های دریافتی، آنها را برکنار کرده‌اند. 🔹اکنون با حاکمان افغانستان در تعامل هستیم و هر حرفی باشد از طریق گفت‌وگو باید حل شود.
راهبرد جدید آمریکایی‌ها برای توافق با ایران چیست؟ شنیده‌ها حاکی از این است که ظاهراً راهبرد جدید آمریکایی‌ها در خصوص تعامل با ایران در مسئله هسته‌ای چیزی شبیه آنچه توافق موقت می‌گفتند است. در این خصوص شنیده شده است که مدل و مبنای اصلی این طرح که آنها اسم این موضوع را -فریز در مقابل فریز- نام گذاشته اند، بر این اساس است که ایران در مقابل فریز کردن برخی اقدامات خود در حوزه هسته‌ای، تعلیق برخی تحریم‌ها را دریافت کند. طبق شنیده ها یکی از مقامات ارشد دستگاه سیاست خارجی در سفر خود به عمان تأکید کرده است که با توجه به امکانپذیر بودن جمع بندی و حل اختلافات محدود باقیمانده در مسیر احیای توافق هسته‌ای بررسی پیشنهاد غرب مبنی بر انعقاد توافق موقت فریز در برابر فریز موضوعیتی در حوزه دیپلماسی و سیاست خارجی ایران ندارد. عمانی‌ها طی ماههای اخیر به یکی از واسطه گران مذاکرات غیر مستقیم برجامی ایران و آمریکا تبدیل شده اند و در تلاش هستند نسبت به این موضوع اجماع حاصل کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آیا نیلوفر حامدی و الهه محمدی تنها برای یک خبر بازداشت شده‌اند؟ 🔹رسانه‌های ضدایرانی تلاش دارند بازداشت ۲ خبرنگار روزنامه‌های شرق و هم‌میهن را تنها به‌خاطر پوشش خبری حادثه مهسا امینی تقلیل دهند. اما اطلاعات موثق نشان می‌دهد نیلوفر حامدی و الهه محمدی در دوره‌های آموزشی موسسات براندازی نرم شرکت کرده و با سرویس‌‌های جاسوسی بیگانه ارتباط داشته‌اند.
📍 جدای از کابینه یهودی بایدن، تعداد کارکنان کاخ سفید ۴۷۴ نفر است که حدود نیمی از آنها یهودی‌اند، در حالی که جمعیت یهودیان آمریکا به ۳ درصد هم نمیرسد. آمریکا دارای ایدئولوژیک‌ترین حکومت است، با نقاب دموکراسی ✍ج.ا. توسط همینا متهم است به استفاده ابزاری از دین و دائم نسخه جدایی دین از سیاست برامون میپیچند
📍رهبر انقلاب در دیدار رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان: ایران و ترکمنستان خویشاوند و دارای اشتراکات فرهنگی بسیار هستند 🔸حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار آقای «قربانقلی بردی محمداف» رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان، ایران و ترکمنستان را خویشاوند و دارای اشتراکات فرهنگی بسیار خواندند و تاکید کردند: این اشتراکات فرهنگی زمینه مهمی برای گسترش بیش از پیش روابط در بخش‌های مختلف به‌‍ویژه در حوزه‌های انرژی و راه است. رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به وجود صدها دانشمند وشخصیت نام‌آور در حدفاصل رودخانه‌های اترک و جیحون در دوکشور و همچنین وجود مقبره «مختومقلی فراغی» شاعر پرآوازه ترکمن در ایران افزودند: این زمینه‌های فرهنگی را نباید دستکم گرفت. 🔹حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تقدیر از توجه ویژه رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان به مسایل فرهنگی و دینی و اهتمام برای گسترش مراکز فرهنگی و مساجد، خاطرنشان کردند: در زمینه مسایل تجاری، ظرفیت‌های بیشتری برای گسترش همکاری‌ها به‌خصوص در بخش راه و حوزه‌های مربوط به آب، برق و گاز وجود دارد و جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری در این بخش‌ها است. 🔸ایشان با اشاره به درخواست رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان برای حضور متخصصان و کارشناسان ایرانی جهت احداث یک بزرگراه، از نزدیکی مرز ایران و ترکمنستان تا دریای خزر، افزودند: وزارت راه ایران توانایی احداث این بزرگراه را دارد، ضمن آنکه با توجه به جایگاه مهم ارتباطات زمینی و ریلی در اقتصاد جهانی، ما مصمم به تکمیل مسیر ترانزیتی شمال به جنوب هستیم که می‌تواند ترکمنستان و کشورهای اطراف ان را به دریای عمان متصل کند. 🔹رهبر انقلاب اسلامی گسترش روابط را به نفع دوکشور دانستند و با اظهار خوش‌بینی نسبت به آینده روابط، تاکید کردند: همکاری بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان زمینه ساز ارتقاء جایگاه دو کشور در دنیای درحال تحول خواهد بود. 🔸در این دیدار که آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز حضور داشت، آقای «قربانقلی بردی محمداف» رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان با اظهار خرسندی از دیدار با رهبر انقلاب اسلامی گفت: من همواره در طول سال‌های گذشته و در دوران ریاست جمهوری خود، در سفرهایی که به ایران داشتم از دیدگاه‌ها و توصیه‌های جنابعالی بسیار استفاده کردم و براساس آن توصیه‌ها کارهای مهمی انجام گرفته است و در این دیدار نیز بدنبال بهره‌گیری از توصیه‌ها برای انجام طرح‌های بزرگ در ترکمنستان هستم. 🔹وی با اشاره به مذاکرات خود با مسئولان کشورمان افزود: در این مذاکرات توافق‌های خوبی برای گسترش همکاری‌ها به‌ویژه استفاده از توان متخصصان و کارشناسان ایرانی در ساخت راه و حوزه های آب،برق و گاز انجام گرفت.
📍حرکت در مسیر درست 🔶حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با هدف شرکت در نشست وزرای خارجه کشورهای گروه بریکس ،در صدر هیاتی عازم کیپ تاون آفریقای جنوبی شد. 1⃣‌ بریکس، گروهی متشکل از پنج اقتصاد بزرگ در حال ظهور دنیاست(برزیل،‌روسیه،هند،چین،آفریقای جنوبی) که رقیب اصلی گروه هفت که تحت سلطه غرب است می باشد. 2⃣ کشورهای بریکس در مجموع، حدود چهل درصد جمعیت، نزدیک به یک‌چهارم تولید ناخالص ملی و حدود یک‌سوم خاک دنیا را تشکیل می‌دهند. 3⃣ کشورهای عضو بریکس نقشی حیاتی در اعمال چند جانبه‌گرایی واقعی و ارتقاء وحدت و قدرت در میان کشورهای در حال توسعه ایفا می‌کنند. 4⃣ یکی از برنامه‌های اصلی بریکس دلارزدایی و شکستن انحصار دلار در اقتصاد دنیاست که امروزه مورد توجه اکثریت کشورها و حتی متحدان سنتی آمریکا قرار گرفته است. ✅ عضویت در بریکس ،در ادامه مسیر درست سیاست منطقه‌ای و نگاه به شرق دولت سیزدهم می‌باشد،که پس از عضویت ایران در پیمان شانگهای ،تلاش برای تکمیل کریدور شمال به جنوب و توسعه‌ی روابط سیاسی و اقتصادی با کشورهای منطقه می‌تواند به اقتصاد کشور کمک شایانی نماید.
🔴شهادت «حمیدرضا الداغی» افکار عمومی کشور را بشدت تحت تاثیر قرار داد 🔹رهبر انقلاب:در فاصله زمانی میان «فضل بن شاذان نیشابوری» تا «حاج ملاهادی سبزواری» که حدود هزارسال است، ستاره‌های درخشان علمی، معنوی و معرفتی فراوانی به چشم می‌خورند که همه این بزرگان، شناسنامه و هویت تاریخی این شهرها هستند و باید به نسل جوان معرفی شوند. 🔹در این دو شهر از یک جوان عارف و مجاهد حدوداً بیست ساله همچون شهید ناصرباغانی از سبزوار تا یک انسان مجاهد میان سال و جاافتاده همچون شهید نورعلی شوشتری از نیشابور می‌توان دید که وصیتنامه‌های آنها پر از حکمت و معرفت است. 🔹هر یک از شهدا همچون شوشتری، باغانی، برونسی و شهید اخیرِ سبزوار، شهید «الداغی»، به نحوی می‌توانند الگو باشند، همان‌گونه که دیدیم شهادت «حمیدرضا الداغی» افکار عمومی کشور را چگونه بشدت تحت تاثیر قرار داد.
نوشته ۲ نکته بعد ۳ تا گفته! آرای میرحسین سال۸۸ هم همینجوری شمردن و مشارکت ۴۰میلیونی رو به گند کشیدن😂 آخرش هم یادش رفت بنویسه رفع حصر، خواست مردم😂 🤣درضمن قابل توجه آقای ابطحی و رفقاش: شورش اشرافیت شما برعليه جمهوریت در سال۸۸ فراموشمان نشده!!!
🔴دفتر رایزن فرهنگی ایران در باکو بسته و نماینده آن اخراج شد 🔹ایرنا، خبرگزاری دولت نوشت:بسته شدن دفتر رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در باکو پس از اخراج نماینده آن سازمان، بهانه جویی‌های دولت آذربایجان به دلیل اختلافات اخیر میان دو کشور است. 🔹جمهوری اسلامی ایران همواره در روابط با همسایگان حسن نیت داشته است و خواستار حل مشکلات میان دو کشور از طریق گفتگو و پرهیز از اقدامات بی منطق، احساسی و تنش افزا بوده است، لذا برخی ادعاهای مطرح شده توسط برخی رسانه های آذربایجانی در این خصوص کذب محض است. 🔹جمهوری اسلامی ایران املاک زیادی در باکو دارد که مالک آن ها است و اقدامات اخیر بهانه جویی هایی یکطرفه و عجولانه طرف آذربایجانی برای املاکی است که متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران است که البته با گفتگو قابل حل و فصل است.
✴️پیروزی بزرگ ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی 🔸ایران به یک پیروزی بزرگ در مجادله مداوم خود با ادعاهای دروغین و غیرکارشناسی رژیم صهیونیستی, انگلیس و آمریکا در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دست پیدا کرد؛ یک پیروزی بزرگ که دشمن صهیونیستی را به شدت ناامید کرده و آنها امشب رخت عزا پوشیده و در گزارش‌های متعدد به پیروزی غیرقابل باور ایران در این عرصه پرداختند. بر اساس گزارش‌ مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تازه‌ترین گزارش فصلی خود درباره موضوعات پادمانی و اجرای برجام در ایران را عصر روز چهارشنبه در اختیار ۳۵ عضو شورای حکام قرار داد. 🔸مدیرکل آژانس در گزارش خود که به طورکم سابقه‌ای با لحن مثبت نوشته شده، اعلام کرده است که یکی از سه مکان‌ مورد بحث در «مریوان» مورد بررسی، حل و فصل و «بسته» شده است. آژانس پیش از این اسناد پشتیبان در مورد مکان موسوم به «مریوان» را به ایران ارائه کرده بود. این اسناد ادعایی آژانس تنها دو تصویر از یک مکان ناشناخته بود که نمی‌توانست به هیچ وجه به عنوان شواهد معتبر تلقی گردد، زیرا به راحتی قابل جعل بوده و به همین دلیل ارزش حقوقی و فنی نداشت. آژانس در اسناد ارایه شده به وجود آشکارسازهای نوترونی در این مکان اشاره کرد که اصولاً هیچ مبنای پادمانی و حتی پروتکل الحاقی ندارد که ایران بخواهد در این چارچوب‌ها به آن پاسخ دهد. 🔸با این وجود، ایران بر اساس حسن نیت خود، به صورت داوطلبانه اجازه دسترسی به آژانس داد و توضیحات در مورد تاریخچه کامل، استفاده و حتی کاربرد سوله‌های موجود در این مکان را ارائه کرد. آژانس اطلاعات دریافتی از ایران را صرفاً با اتکای غیرموجه به برخی اسناد غیرمعتبر و ساختگی و نتیجه‌گیری جعلی و باطل مبتنی بر مفروضات نادرست مطابق با اسناد ادعایی مذکور درنظر گرفت. (این اسناد و تصاویر با همکاری نزدیک انگلیس و رژیم صهیونسیتی جعل و با حمایت آمریکا در اختیار آژانس قرار گرفته و با لابی سنگین به آنها استناد می‌شد) 🔸ایران در پاسخ اعلام کرده بود، این مکان برای بهره‌برداری از خاک نسوز طی قراردادی با یک شرکت خارجی در چند دهه‌ پیش مورد استفاده قرار گرفته است. با این حال، آژانس بی‌دلیل ادعا کرد که این مکان در فعالیت‌های هسته‌ای مشارکت داشته است. ایران تاکید کرد که ادعاهای آژانس مبنی بر اینکه در این مکان آزمایشات انفجاری با سپر محافظ برای آماده‌سازی جهت استفاده از آشکارسازهای نوترونی بوده است صرفاً یک خیال‌پردازی مبتنی بر اطلاعات غیرموثق و نادرست است. 🔸به علاوه، ایران اعلام کرده بود که منشأ وجود اورانیوم تهی شده با U-۲۳۶ ذکر شده در نتایج تحلیلی نمونه‌های محیطی آژانس ناشناخته است و واضح است که منشأ این ذرات ایران نیست، بلکه منشأ آن‌ها از شرکت‌هایی مانند مرک، امرشم و ... است که به صورت تجاری در بازار موجود هستند. برای آژانس که ادعا می‌کند مجموعه‌ای غنی از ویژگی‌های ذرات برای اثبات آن‌ها را دارد یافتن این مساله نباید کار دشواری باشد. مقامات ایران هم‌چنین تصریح کردند که منشأ احتمالی دیگر ذرات گزارش شده توسط آژانس می‌تواند ناشی از اقدامات خرابکارانه (خرابکاری) باشد. 🔸حل و فصل یکی از سه موضوع پادمانی بعد از ماه‌ها تنش بر سر آنها نشان می‌دهد، همکاری‌ها میان ایران و آژانس از جنس تعامل و گفت‌وگو بیش از تقابل و تشدید فضا موثر است. پیشرفت انجام گرفته نشان می‌دهد، اگر اراده سیاسی برای حل و فصل آنها وجود داشته باشد موضوعاتی از این دست لاینحل و بغرنج نبوده و نیست.‌ کشورهای اروپایی و آمریکا هر زمان تصمیم به تشدید فضا گرفتند، جز پاسخی سخت‌تر از سوی ایران دریافت نکرده‌اند. از جمله این پاسخ‌ها، تصمیم ایران برای غنی‌سازی ۶۰ درصد در فردو در واکنش به قطعنامه سه کشور اروپایی و آمریکا در آبان ماه ۱۴۰۱ بود. 🔸بر اساس گزارش جدید آژانس، ایران اجازه داده است که تعدادی از دوربین‌های جمع‌آوری شده بعد از صدور قطعنامه در آژانس دوباره نصب شوند. مدیرکل در گزارش خود همچنین اعلام کرد که موضوع کشف ذرات اورانیوم ۸۳.۷ درصد مورد بررسی و سوالات و ابهامات آژانس رفع شده است.‌ با این حال این موضوع نیز در فرآیند مذاکرات فنی که در یکی دو ماه اخیر انجام شد مطرح و آژانس اعلام کرده است که دیگر سوال و ابهامی در این‌باره ندارد. 🔸به نظر می‌آیدبا توجه به پیشرفت‌های انجام گرفته درروند مذاکرات، که در نتیجه آن دو موضوع پادمانی حل و بسته شده و از ایران سطح نظارت های آژانس در سایت اصفهان را افزایش داده است، فضا برای همکاری‌های بیشتر میان ایران و آژانس و حل و فصل ابهامات ایجاد شده است. به علاوه گزارش رو به جلو و تقریبا مثبت آژانس این پیام را دارد که کشورهای صاحب نفوذ اروپایی و آمریکا در شورای حکام نسبت به حل مسایل و اختلافات ایران و آژانس بیشتر از سه ماه گذشته تمایل دارند. به عبارت دیگر، آن‌ها اعتراف کردند که از ایران شکست سختی خورد
🔴 شبهه: برخی افراد از این می ترسند که نکند با مقابله قاطع با هنجارشکنان، کشور خدشه دار شود. پاسخ اجمالی: 1⃣ اگر اینگونه باشد، نه در مورد که در مورد هزار مساله دیگر هم این احتمال وجود دارد که امنیت ما تحت تاثیر قرار بگیرد و با اعتراضات مواجه شویم؛ مثل موضوع ، وضعیت ها، ، وضعیت تجارت بازی مدارس غیردولتی، ترک فعل برخی مسئولین و مدیران، گرفتار شدن مردم در پیچ و خم ادارات دولتی و ... 👈 جالب این است که آن مسائل را حل نکرده ایم و سال هاست که در حال راه رفتن روی اعصاب مردم هستند اما وقتی سخن از اجرای حکم الهی و اتفاقاً خواست مردم و صاحبان اصلی انقلاب می شود، مساله امنیت را وسط می کشیم❗️ 2⃣ ره در اوج درگیری های داخل کشور و در اوج جنگ با سایر کشورهای جهان و در زمانی که مردم عادت به وضعیت فسق و فجور زمان شاه داشتند، در مشکلات اقتصادی به سر می بردیم و ... به طور قاطع پای مساله ایستاد. اتفاقاً آن زمان وضعیت امنیتی ما به اندازه امروز، محکم و استوار نبود. 3⃣ اتفاقاً برای هم که شده باید محکم جلوی هنجارشکنان ایستاد. از آنجایی که باور، اعتقاد و فرهنگ اسلامی، بزرگترین پشتوانه انقلاب اسلامی و مایه امنیت و نگهداری کشور در بیش از ۴۴ سال گذشته بوده، بنابراین در برابر هر چیزی که موجب تهدید و آسیب زدن به این ریشه و دستاوردهای آن می شود - چه به صورت جنگ و چه به صورت جنگ - باید محکم ایستاد. ادامه هنجارشکنی ها منجر به برای کل کشور و در عرصه های گوناگون می شود. هنجارشکنی علنی یعنی شدن پایه های نظام اسلامی و سست شدن پایه های نظام اسلامی یعنی اجازه طمع به دشمن دادن و راه را برای از بین بردن ماهیت جمهوری اسلامی باز کردن. وقتی هم که جمهوری اسلامی نداشتیم، به ناچار باید عوارض گوناگون و ناامنی ها در عرصه های مختلف را به جان بخریم. ⏪ نتیجه اینکه، نمی توان از ترس اینکه یک جا اعتراض و داد و فریادی از یک مشت طرفدار بی بند و باری بلند می شود، عقب نشینی کرد اما برای هزارجای دیگر کشور نا امنی ایجاد کرد.
♦️‌ایران، عامل اصلی لغو ناگهانی سفر برنامه‌ریزی شده بلینکن به سرزمین‌های اشغالی شب گذشته روزنامه صهیونیستی معاریف، به نقل از یک مقام سیاسی صهیونیست نوشت: 🔹این سفر احتمالا به علت «مسائل فنی» لغو شده است، اما نباید اثر «شرایط کنونی منطقه» را هم نادیده گرفت. 🔹تلاش آمریکا در «نادیده گرفتن مسئله پرونده هسته‌ای ایران» در آستانه انتخابات ۲۰۲۴ را می‌توان از دلایل لغو این سفر دانست./مهر ‌
📍 توضیحات دفتر دکتر حداد عادل و پاسخ آن 🔰 حمید رسایی: دفتر دکتر حداد عادل در خصوص یک عکس و حواشی آن توضیحاتی ارائه داده است. خلاصه ان این است که رفتار ایشان در برابر خاتمی یک عمل اخلاقی بوده و اختلافات سیاسی، دلیلی برای بی اخلاقی نمی‌شود! در پاسخ به ادعای آقای حداد عادل باید گفت: 🔹ادعای رفتار اخلاقی از شما پذیرفته نیست. جواب سلام واجب است که اگر خطاب به شما سلامی شده باشد، صرفا با پاسخ کلامی، واجب ادا می‌شود اما اینطور شوق و اشتیاق نشان دادن، مصافحه و فروتنی درباره کسی که باقی بر فتنه و باغی بر نظام اسلامی است، نه تنها واجب نیست بلکه برای شما حرام است. 🔹حتما آقای حداد به یاد دارند که چند سال قبل، وقتی رهبر انقلاب به جهت عمل جراحی در بیمارستان بستری بودند، با طراحی یک جریان سیاسی و به منظور بیرون آوردن خاتمی از بن بست خودساخته، یکی از وزرای دولت روحانی واسطه می‌شود تا در فرصت دیدار و ملاقاتش با امام خامنه‌ای در بیمارستان، موضوع حضور خاتمی در بیمارستان و ملاقات با ایشان را مطرح کند. بر اساس آنچه این وزیر محترم نقل کرده، این درخواست مطرح شد اما پاسخی که از سوی رهبر انقلاب دریافت می‌شود این است که «ایشان (خاتمی) باقی بر فتنه و باغی بر نظام اسلامی است و شرط بازگشت، عمل به همان آیه کریمه الّا الذینَ تابُوا وَ أصلَحوا وَ بَیّنُوا است.» 🔹این جمله امام خامنه ای حکایت از آن می کند که فتنه سال ۸۸ در نگاه ایشان، یک دعوای شخصی یا حزبی و سیاسی نبود بلکه کودتایی علیه نظام اسلامی بود که برخی واقعیت را در آن کتمان کردند و آنچه بیش از هر چیز برای نظام اسلامی اهمیت دارد، دفاع از حیثیت جمهوریت و آرای مردم به عنوان حق الناس است و تنها راه بازگشت کسانی که در حق جمهوریت نظام ظلم کرده‌اند، طی کردن همان مراحلی است که در آیه کریمه ۱۶۰ سوره بقره ذکر شده یعنی: توبه، جبران ضررهای وارده و بیان واقعیت. 🔹جناب حداد عادل! آیا رهبر انقلاب نمی‌توانستند مثل بسیاری از اقشار مختلف از جمله هنرمندانی مثل عمو پورنگ و امیرمحمد، اجازه ملاقات به خاتمی هم بدهند؟! وقتی رهبری انقلاب اینگونه رفتار می‌کنند، امثال آقای حداد عادل و جناب محمدیان که قطعا در برابر فتنه‌گران موضع دارند، چه مجوزی برای آغوش باز خود دارند؟ اگر همه سیاسیون و رجال همچون رهبر معظم انقلاب، یکی از مراحل امر به معروف و نهی از منکر را بجا می‌آوردند و ناراحتی خود را به امثال خاتمی نشان می‌دادند، آیا آنها در فتنه‌ کشف‌حجاب و زن، زندگی، آزادی در چند ماه گذشته، بر مسیر غلط خود پافشاری می‌کردند؟!
سان دیدن آقای ما توی 84 سالگی VS سان دیدن ابرقدرت دنیا توی 80 سالگی 😉 😝این ابرقدرت است یا پفک نمکی!!!؟؟؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اقتدار حاکمیتی در برخورد با فساد وفحشا یا نسخه خویشتن داری در غرب برای آسیب ندیدن بیشتر ◀️مرحله دوم پروژه کشف حجاب خیابانی، حمایت نخبگان سرمایه دار بی هویت دانشگاهی و چهره های خاص سیاسی با بهانه های مختلف از کشف حجاب هاست. ◀️آنها سعی خواهند کرد به افکار عمومی القا کنند کنترل، زنان کشف حجاب کرده را حریص تر خواهد کرد ،آیات را به نفع بی حجاب ها تحریف خواهند کرد ،از دوقطبی شدن جامعه خواهند ترساند و خیلی موارد دیگر . ◀️اما به همه می‌گوییم هر کس به قوانین الهی عمل کرده است سعادت دنیا وآخرت نصیب او شده است وهر کس از اجرای احکام الهی سرباز زده مثل غرب گرفتار بلایای متعدد شده است‌. ⏪⏪این مستند نمونه ای از حذف اقتدار حاکمیتی و جایگزین کردن خویشتن داری فردی است ،اگر خوب بنگرید ،از بازار برده فروشان هزار سال غرب هم منزجر کننده تر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اژه‌ای: دشمن می‌خواهد میان قوا اتحاد نباشد رئیس قوه قضائیه: 🔹من و آقای رئیسی بیش از ۴۰ سال است که دوستی و برادری داریم؛ اگر هیچکدام از این‌ها نبود نیز امروز وظیفه خود می‌دانستم تا برای تحقق شعار سال که مهار تورم و رشد تولید است، با تمام توان به دولت و شخص رئیس‌جمهور کمک کنم. 🔹دشمن می‌خواهد میان قوا و رؤسای قوا، اتحاد و انسجام وجود نداشته باشد که البته کور خوانده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️این زمین کج است! ▶️ حجت‌الاسلام : 🔹امروز وقتی از فقه گفته می‌شود منظورشان فقه قبل از است و این یعنی ارتجاع به گذشته! 🔸فقه قبل از امام، تفاوتش به این نیست که این مکتب آقای خویی است یا مکتب امام خمینی؟! دعوا سر این زمین کجی است که باید صاف شود! 🔹این زمین کج است که ، ثروتمندتر و ، فقیرتر می‌شوند! 🔸طبق گزارش مجله‌ی فوربس، در دو سال کرونا که رشد اقتصادی صفر بوده، میلیاردرها در ایران ۲۱ درصد رشد کردند درحالی که متوسط دنیا ۶ درصد بوده! 🔹در ایام که مقداری پول ایران آزاد شد باز به نفع این طبقه‌ی سرمایه‌دار بود. 🔸در دولت آقای رئیسی هم که نفت بیشتری فروش می‌رود و دلار بیشتری می‌آید باز وضع محرومین دارد بدتر می‌شود! چون زمین کج است! 🔺فقه امام خمینی(ره) آمده بود تا این زمین کج را صاف کند؛ امام خمینی برای این کار حتی حکم اولیه‌ی خداوند را موقتاً تعطیل می‌کند؛ چون منافع محرومان مهم است!
▪️می‌گوییم گران‌فروشی نکنید می‌گویند شما طرفدار اقتصاددستوری هستید ▪️می‌گوییم قیمت بازارسیاه منطقی و منصفانه نیست می‌گویند شما طرفدار اقتصاددستوری هستید ▪️می‌گوییم سفره مردم را گران نکنید می‌گویند شما طرفدار اقتصاددستوری هستید ▪️اما همین‌ها به قیمت بالا و دستوری سرمایه‌دار با بخشنامه دولتی می‌گویند اقتصادآزاد!
🔴آقایان با فتنه نگر لاس نمی زنند برخورد قضایی می کنند 🔸 دوقطبی به خودی خود اشکالی ندارد، از آمریکا و انگلیس گرفته تا ترکیه و پاکستان بسیاری از کشورها به خاطر مسائل سیاسی، یا فرهنگی یا اقتصادی، دوپاره می‌شوند و مردم مقابل هم می‌ایستند، اما فقط در بعضی شرایط آشوب و شورش از آن بیرون می‌آید. 🔹 مهم‌تر از همه رفتار خواص است که سرنوشت دوقطبی‌ها را مشخص می‌کند. اگر ساختاری نتواند از متخلفانِ دانه‌درشت درس عبرت بسازد دوقطبی را به ترس بزرگ تبدیل کرده، ناچار می‌شود دائم بر مسائل سرپوش بگذارد و جلوی واقعی شدن رقابت‌ها را بگیرد.
دعوا سر امام است دعوا سر مکتب امام است مکتبی که می تواند در عصر تاریک بت پرستی جدید در عصر خشونت و هرزگی در عصر چپاول انسان در عصر خرافه ی علم مدرن در عصر رفاه و نخوت ، فقر و حقارت در عصر مرگ انسان ، در عصر فرار از مرگ انسان بیافریند ، شهید بیافریند ، فرشته خو بیافریند فرشته ای چون بهشتی ، نماد نظم و ادب و شعور و تدبیر و افتادگی و محبت فرشته ای چون مطهری فرشته ای چون خامنه ای فرشته ای چون چمران ، صیاد شیرازی ، بروجردی ، رجایی ووو شرک جوهره توحید را می شناسد ، شرک بوی توحید را می شناسد ، او پیش از همه متوجه است متوجه پایان خویش همچنان که ابوسفیان و ابو جهل بیش از آنکه شمشیر علی علیه السلام و حکومت محمد صلوات الله علیه و اله را ببیند ، دشمنی غلیظ خود را اغاز کردند شرک خیلی زود دشمنش را شناخت ، خیلی زود جنگ با ایران یا مرگ یا خمینی را آغاز کرد چهل سال از این جنگ می گذرد چهل سال است جنگ با خمینی آغاز شده است جنگ بدر جنگ با محمد صلوا ت الله علیه و اله بود ما بقی جنود پیامبر جنگ صفین جنگ با علی علیه السلام بود ما بقی جنود علی عاشورا جنگ با حسین بن علی علیهمالسلام بود ما بقی جنود حسین شرک می فهمد چه کسی است که انسان ها را دارد از بی راهه به در می کند ، او می فهمد چه کسی بازارش را کساد می کند ، او میفهمد که این رقیب تا چه حد می تواند در دلبری انسان ها سریع باشد ، او می فهمد چه قدر انسان برای لبیک گفتن به رقیب او آماده افریده شده است ، او میداند اگر رقیب را راحت بگذارد ، فوج فوج، انسان انسان می شود، شهری، دهاتی، دکتر، مهندس ، زن ، مرد ... چهل سال است پروژه امریکا ، پروژه صهیونیزم ، پروژه شیطان ، خمینی است چهل سال است همه چیز معطوف اینجاست روز به روز شرک بیشتر احساس خطر می کند ، بیشتر فکر می کند ، نقشه می کشد شرک با این سابقه عظیم همه راه ها را تجربه می کند هر چه میکشد از رگ های این آیین انسان می جوشد کشتن راهش نیست ، تحریم اما آنکه در آرزوی مرگ روز و شب می بارد چه غمی از نان و اب خواهد داشت تحریم راهش نیست یک راه بیشتر نیست ، او باید او نباشد ، باید خمینی در میان نباشد باید علی در میان نباشد ، باید این جامعه علی را نشناسد ، باید علی را اشتباه بشناسد ، باید علی را نخواهد ، باید علی را اشتباه بخواهد این تنها راه است معاویه یک راه بیشتر ندارد ، تحریف علی ، تکفیر علی ، تنقیص علی، لعن علی ، پوشاندن علی ، پنهان کردن علی در چاه شرک راه دیگری ندارد ، خمینی نمی گذارد او خدایی کند این نسل ، این کشور باید خمینی را نخواهد ، باید خمینی را نشناسد ، باید خمینی را نپسندد باید ... چهل سال است ما نمی فهمیم جوهره این مبارزه کجاست سالیانی است فکر میکنیم جنگ نرم یعنی ویدیو یعنی شو یعنی ماهواره یعنی بی حجابی یعنی پورن ، سالیانی است فکر میکنیم جنگ نرم یعنی سروش ، یعنی مهاجرانی ، یعنی دوم خرداد ، یعنی سکولاریزم یعنی لیبرالیسم اینها جنگ نیست ، اینها هویت غرب است تمام دارایی او که به مهر و قهر به همه تعارف یا حقنه میکند اما جنگ او با غبار قبر خمینی است ، جنگ او با ما فراموشاندن خمینی است ، جنگ او نا امید کردن ما از خمینی است مبارزه با امریکا یعنی یعنی شناخت خمینی ، یعنی شناساندن خمینی ، یعنی چنگ زدن به خمینی پیروزی یعنی دل دادن به خمینی ، یعنی حیات با خمینی