eitaa logo
قائمون
245 دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
5.5هزار ویدیو
467 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
💢ائتلاف ویرانگر 🔹روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در شماره روز دوشنبه خود به قلم «میکاه هالپرن» تحلیلگر اجتماعی و سیاسی صهیونیست، روند توافق تهران‌ـ ریاض و اثرات منطقه‌ای و بین‌المللی آن را بررسی کرده است. 🔸در بخش‌هایی از این یادداشت نویسنده می‌نویسد: «تماس‌ها و گفت‌وگوهای دیپلماتیکی در حال انجام است که موجب نگرانی شده است. ایالات متحده و رژیم صهیونیستی باید به جدیت نگران تجدید گفت‌وگوها و ایجاد روابط بین ایران و عربستان سعودی باشند. ایران و عربستان سعودی، دشمنان دیرینه، در زمینه دیپلماسی بین‌المللی بازیکنانی حرفه‌ای هستند. هر تلاش دیپلماتیکی که شامل ایران هم باشد، برای رژیم صهیونیستی و منطقه بسیار خطرناک است. امروزه، رابطه کارآمد با ایران برای عربستان بسیار جذاب شده و ایران و عربستان هر دو تمایل به پیشبرد این رابطه دارند. وزیر خارجه ایران به تازگی از عربستان دیدار کرد. به گزارش‌ رسانه‌ها، دیدارهای آنها مثمرثمر بوده است. این ائتلاف برای رژیم صهیونیستی ویرانگر خواهد بود.»
🔴یک ژنرال ایتالیایی چون در نقد همجنسبازی مطلبی نوشته از کار اخراجش کردند 🔹بله آزادی بیان فقط برای اهانت به قرآن و اسلام کار میکنه و کافیه در مورد هلوکاست و همجنسبازی دهن باز کنی تا محو بشی
‌ سردبیر روزنامهٔ «رأی الیوم» در گفت‌وگو با فارس: بریکس در درازمدت می‌تواند جایگزین ناتو شود 🔹عبدالباری عطوان: نشست امروز بریکس در آفریقای جنوبی بسیار مهم است. این نشست، ارکان اصلی یک سیستم جدید را مشخص خواهد کرد. سیستمی که جایگزینی برای گروه ۷ خواهد بود و در درازمدت می‌تواند یک جایگزین نظامی برای ناتو باشد. 🔷امروز نشست «بریکس ۲۰۲۳» با شرکت سران ۵ کشور روسیه، چین، هند، آفریقای جنوبی و برزیل در ژوهانسبورگ آغاز و تا پنج‌شنبه ادامه دارد. از ۵۴ رهبر آفریقایی برای شرکت در این اجلاس دعوت شده. قرار است رئیسی هم فردا برای شرکت در این اجلاس به آفریقای جنوبی برود.
📸واکنش خاندوزی به نوبخت: طبق گزارش رسمی بانک مرکزی میانگین رشد اقتصادی در چهارسال منتهی به دولت سیزدهم برابر ۰/۰۵ بوده است 🔹وزیر اقتصاد در صفحه شخصی خود نوبخت را مخاطب قرار داد و نوشت: «کاندیدای محترم! صادق بودن با مردم شرط اول حکمرانی است. طبق گزارش رسمی بانک مرکزی میانگین رشد اقتصادی در چهارسال منتهی به دولت سیزدهم برابر ۰/۰۵ بوده است؛ و این یعنی هیچ.»
🛑به این تیتر روزنامه اصلاح طلب «پیام ما » دقت کنید شاید ساده باشد ولی عمق فاجعه را خوب نشان می دهد! 🔻این تیتر از عمق داستان تمامیت خواهی و نفوذ افرادی به نام فعال محیط زیست در بدنه نهادهای دولتی سخن می گوید ! افرادی که در کاور فعال محیط زیست یا کارمند این سازمان بودند مانند کاوه مدنی و محمد درویش و الان برخی تشکل ها به صورت شبکه ای، سالها بدنه و ساختار سازمان محیط زیست جمهوری اسلامی را اشغال کرده اند و نتیجه را در وضعیت اسف‌بار زیست محیطی کشور می بینید که هر روز یک بحران و یک چالش مانند سرطان بدخیم به جان مملکت است و اینها هیچ علاجی نبوده و نیستند. زمان پاسخگویی که می رسد همین تمامیت خواه ها که اینگونه به خاطر دعوت نشدن در یک دیدار ساده با دکتر سلاجقه ریاست محیط زیست کشور عربده کشی می کنند! فریاد کی بود کی بود من نبودم راه می اندازند. 🔻 حال اینکه همه ی ساختار و بودجه ها و قدرت را ریز به ریز در دست داشته و دارند ،و با این تیتر و طومار نویسی عصبانیت خود را نشان می دهند که ما همیشه بودیم و غیر از ما هیچ احدی حق بودن نداشته و ندارد، ولی الان دولت رییسی تنها ۵فعال محیط زیست با شرف و واقعی را به جای ما دعوت کرده ! و ۵ تمامیت خواه که همیشه بودند و خوردند و علیه جمهوری اسلامی داد زدند دعوت نشدند! می بینید چطور دادشان برای یک جلسه ساده در آمده تا نشان دهند کنشگر یا فعال نیستند بلکه تمامیت خواه هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب گفتن نماینده ها توی انتصابات دخالت نکنند به بعضی از نماینده برخورده :| 🌍آهای نمایندگان محترم! نامزدهای نمایندگی ببینید ولایت از شما چی میخواد لطفا گوش کنید و بکارش ببندید .فردا نگید حرف رهبری ارشادی بوده، نه خیر این یه دستور ولایی است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شوخی مخاطبان با بخشی از مصاحبه با حسین مرعشی که در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رشید پور هستن !😊 فیلم بالایی مال سال ۹۵ هست و زمانی که ایشون مجری تلویزیون بوده فیلم پائینی مال یکی دو سال پیش هست که اجرایی در صداوسیما نداشته ❌ هر چی بگم خراب میشه؛ فقط باید ببینید 👆 🛑نمک گیر شدن بد دردیه! بعضی آدما وقتی نمک گیر میشن حاضرند تمام شرفشان را به حراج بگذارند.
تایید احکام متهمان پروندۀ شهادت شهید عجمیان 🔹رئیس‌کل دادگستری استان البرز: رای متهمان پروندۀ شهید عجمیان در دیوان عالی تایید شد. در این پرونده حکم اعدام محمدمهدی کرمی و محمد حسینی در ۱۷ دی پارسال اجرا شد. 🔹پس از رسیدگی و صدور احکام مجدد، آرای صادره قطعیت یافت و بدین ترتیب «حمید قره حسنلو» به ۱۵سال حبس نفی بلد، «رضا آریا»، «حسین محمدی» و «مهدی محمدی» هر کدام به ۱۰ سال حبس نفی بلد محکوم شدند. 🔹متهمان «محمدامین اخلاقی ساوجبلاغی»، «امین‌مهدی شکراللهی» و «فرزانه قره حسنلو» هر کدام به ۵ سال حبس نفی بلد و «علی معظمی گودرزی» به ۳ سال حبس نفی بلد محکوم شدند. 🔹اتهام متهمان این پرونده که رسیدگی و منتهی به صدور حکم محکومیت قطعی شد، «قتل عمد» نبوده بلکه حسب مورد «افساد فی الارض» و «محاربه» بوده است. 🔹بدین ترتیب احکام صادره در مورد همۀ محکومان به جز «آرین فرزام‌نیا» توسط دیوان عالی کشور تایید و قطعی شد.
هدایت شده از معیار
🇮🇷 🖼 سیاست‌های تجاری گروه بریکس 🍃🌹🍃 🔻گروه متشکل از پنج کشور چین، هند، روسیه، برزیل و آفریقای جنوبی است که هدف اصلی آنها تغییر در نظام اقتصاد بین الملل و ایجاد نظام اقتصادی عادلانه در جهان است. 🔸سیاست تجاری این گروه عبارت است از: کاهش موانع تجارت، تجارت غیر تبعیض آمیز، افزایش شفافیت اقتصادی، ترویج تجارت الکترونیک، ایجاد زنجیره ارزش منطقه‌ای و غیره است. 🔺بر اساس برآوردها تا سال ۲۰۵۰ چهار عضو از پنج عضو بریکس جز ۱۰ قدرت اقتصادی جهان خواهند بود و آمریکا در ۲۰۵۰ به رتبه سوم  اقتصادی جهان پس از چین و هند سقوط خواهد کرد. 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
آیت الله شوشتری: نزد هر استادی که رفتید اگر بر دریا راه می رفت اگر پرواز می‌کرد اگر غیب می‌گفت اما با رهبر معظم و‌ معزز انقلاب زاویه داشت سریع برخیزید و بیرون بروید که او شیطانی مجسم است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سردار حاج قاسم سلیمانی: اگر همه عالم از شرق و غرب و اهل سنت و یهودیان و مسیحیان بیایند، نمی‌توانند در برابر شیعیان بایستند، چون این یک امر الهیست... 🔹صحبت‌های شهید سلیمانی در جمع گروهی از فرماندهان حشدالشعبی عراق قبل از عملیات آزاد‌سازی کرکوک از داعشیان 🔹️این فیلم در شبکه الحدث تلوزیون عربستان سعودی پخش شده است ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
🔴 سخنان حدود پنجاه سال پیش رهبر انقلاب در خصوص کنگره جهانی اربعین 🔻رهبر اربعینی. حدود پنجاه سال پیش یعنی نیم قرن قبل، یعنی زمانی که هنوز مراسم اربعین، به شکوه امروز شکل نگرفته بود، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۱۳۵۲ مصادف با روز جمعه ۲۰ صفر سال ۱۳۹۴ هجری قمری در جریان سلسله جلساتی در مسجد امام حسن (ع) در مشهد مقدس که به شرح و تفسیر خطبه‌های نهج‌البلاغه اختصاص داشت، به‌مناسبت تقارن با شب اربعین حسینی، تحلیلی تاریخی و جامع از چرایی اهمیت زیارت اربعین ارائه دادند. این بیانات را به شرح زیر می‌خوانیم: 🔹می‌دانید یکی از علائم ایمان زیارت اربعین است؟ بنده نمی‌دانم این روایت چقدر صحیح است، اصراری هم ندارم که بگویم معنای این روایت همین است که من گمان کرده‌ام، واقعش هم این است که احتمال می‌دهم معنایش یکی از شقوق و احتمالات دیگری باشد که در این زمینه بیان می‌شود؛ امّا اگر این احتمال هم که من می‌گویم باشد، مؤیّد فراوانی دارد؛ «زیارة الاربعین». 🔸شیعه یک جمع متفرقی بود. یک جامعه‌ای بود که در یک جا، در یک مکان زندگی نمی‌کردند. در مدینه بودند، در کوفه بودند، در بصره بودند، در اهواز بودند، در قم بودند، در خراسان بودند، اطراف و اکناف بلاد. اما یک روح در این کالبد متفرق و در این اجزا متشتت در جریان بود. 🔹مثل دانه‌های تسبیح یک رشته و یک نخ همه این‌ها را به هم وصل می‌کرد. چه بود آن رشته؟ رشته اطاعت و فرمانبری از مرکزیت تشیع، از رهبری عالی تشیع یعنی امام. همه این رشته‌ها به آنجا متصل می‌شد. قلبی بود که به همه اعضا فرمان می‌داد. و به این ترتیب تشیع یک سازمان و یک تشکیلاتی بود. ممکن بود دو نفر از حال هم خبر نداشته باشند اما بودند کسانی که از حال همه با خبر بودند. اطاعت و فرمانبری آنها به حساب بود، فریاد زدنشان از روی دستور بود، سکوتشان بر طبق نقشه بود. 🔸همه چیزشان با حساب بود. فقط یک عیبی کار آنها داشت و آن اینکه همدیگر را کمتر می‌دیدند. اهل یک شهر، شیعیان یک منطقه البته یکدیگر را می‌دیدند. اما یک کنگره جهانی لازم بود برای شیعیان روزگار ائمه (ع). 🔹این کنگره جهانی را معین کردند. وقتش را هم معین کردند. گفتند در این موعد معین در آن کنگره هر کس بتواند شرکت کند. آن موعد روز اربعین است و جای شرکت، سرزمین کربلا است. چون روح شیعه روح کربلایی است‌، روح عاشورایی است. در کالبد شیعه تپش روز عاشورا مشهود است. شیعه هر جا که هست دنباله‌روی عاشورای حسین است. این هم که می‌بینی همه جا این تپش‌هایی که در شیعه مشهود شده‌، از آن مرقدِ پاک ناشی شده. این شعله‌هایی بوده که از آن روح مقدس و پاک و از آن تربت عالی مقدار سرکشیده. به جان‌ها و روح‌ها رسیده. انسان‌ها را به گلوله‌های داغی تبدیل کرده و آنها را به قلب دشمن فرو برده. 🔸بنابراین مسئله اربعین یک مسئله مهمی است‌، اربعین یعنی میعاد شیعیان در یک کنگره بین‌المللی و جهانی برای سرزمینی که خودش خاطره‌انگیز است آن سرزمین‌. سرزمین خاطره‌ها است‌، خاطره‌های باشکوه‌، خاطره‌های عزیز، سرزمین شهدا، مزار کشته‌شدگان راه خدا، اینجا جمع بشوند تشیع‌، پیروان تشیع و دست برادری و پیمان وفاداری هر چه بیشتر بدهند. 🔹اگر امروز هم بتوانند شیعیان آن سرزمین پاک و مقدس را یک چنین میعادی قرار بدهند. البته بسیار کار بجا و جالبی خواهد بود و همین دنباله‌گیری از راهی است که از ائمه هدی (ع) به ما ارائه دادند. 🔻سخنرانی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) / مشهد ۲۴ اسفند ۱۳۵۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️🎥برادر آرزوی شما چیه؟ وقتی روزگاری برای این آرزو بایـــد خطـــر می‌کـردنــــد و حتــی جـــان می‌دادند، کی فکرشو می‌کرد امروز اینقــدر آسـان بهش برسیم... آینده روشن‌تر از این‌ هم‌ خواهد بود...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ ۱۰۸ متلک جنسی در عرض ۱۰ ساعت (نتیجه عجیب آزمایش اجتماعی یک دختر) 🔻 بخش‌هایی از مستند «پشت صحنه» به کارگردانی تورج کلانتری👆 ❗️آیا آزاد بودن روابط جنسی در یک جامعه، چشم و دل آدم‌ها را سیر می‌کند یا برعکس؟
اهدای مدال افتخار به خدمه تانک روس توسط پوتین 🔹در مراسم هشتادمین سالگرد پیروزی شوروی بر نازی‌ها در منطقه «کورسک»، ولادیمیر پوتین به خدمهه تانک روسی که توانسته بود به‌تنهایی ۵ خودروی زرهی و ۲ تانک اوکراینی را نابود کند مدال شجاعت اهدا کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وقتی جای شهید و جلاد عوض می‌شود؛ قاتلان (شهید)عجمیان مظلومانه اعدام شدند! ❌ شبکه اینترنشنال همزمان با نزدیک شدن به ایام اغتشاشات در ویژه برنامه‌های مختلفی قصد دارد آشوبگرانی که به جان، ناموس و اموال مردم تعرض کرده و دست به جنایت زدند را قربانی و مظلوم معرفی کند.
🔻تایید عضویت تمام‌عیار ایران در بریکس 🔹رهبران ائتلاف بریکس عضویت تمام عیار کشورهای جدید به این گروه را از جمله، ایران، آرژانتین، اتیوپی، عربستان سعودی، مصر و امارات متحده عربی تایید کردند.
این رئیسی هم‌شورش رو درآورده هی از این پیمان به اون پیمان انگار نه انگار که ما زبان دنیا رو بلد بودیم :)
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایران عضو بریکس شد معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور: 🔹جمهوری اسلامی ایران عضو بریکس شد. عضویت دائم در گروه اقتصادهای نوظهور جهانی یک پیشرفت تاریخ ساز و موفقیت استراتژیک برای سیاست خارجی جمهوری اسلامی محسوب می‌شود. 🔹این موفقیت را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت سربلند ایران تبریک میگوییم.
رئیسی: عضویت ایران در بریکس موجب تقویت رویکردهای این گروه در مخالفت با یکجانبه‌گرایی آمریکا خواهد بود 🔹بر اجرای توافق‌ها در چهارچوب همکاری‌های راهبردی ۲۵ ساله دو کشور تاکید داریم. 🔹رئیس‌جمهور چین: عضویت ایران در بریکس را تبریک می‌گوییم. چین آماده تقویت همکاری‌های دوجانبه و توسعه همکاری در بسترهای مختلف برای تقویت روند چندجانبه‌گرایی است.
🔴 طرح ایجاد گروه با نزدیکی چهار قدرت اقتصادی در حال ظهور جهان شامل برزیل، روسیه، چین و هند در دوران اوج یکجانبه‌گرایی آمریکا در اواسط دهه ۱۹۹۰ میلادی شکل گرفت. سابقه شکل‌گیری این گروه به سال ۲۰۰۱ باز می‌گردد و نهایتاً «گروه بریک» در ۱۶ ژوئن ۲۰۰۹ به‌طور رسمی تأسیس شد و با اضافه شدن آفریقای جنوبی در ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۰ نام آن پس از پیوستن این کشور از «بریک» به «بریکس» تغییر یافت. ✅ یکی از مهمترین مزایای پیوستن به بریکس، بخصوص برای ایران که مشمول تحریم‌های غرب است، بانک کشورهای بریکس است که «بانک توسعه نوین» نام دارد. این بانک، که یک بانک توسعه چندملیتی توصیف شده، سامانه اعلام پرداختی دارد برای کشورهای عضو که جایگزینی است برای سوئیفت، سامانه مالی ارتباطات بین‌بانکی جهانی. ◀️ یکی دیگر از اهداف بریکس انفصال از دلار به عنوان ارز معیار تجارت بین‌المللی است. به گفته روسیه تشکیل صندوق «ذخیره ارزی بین‌المللی» براساس ارز کشورهای عضو در جریان است.