eitaa logo
گلچین مداحی و سخنرانی
1.6هزار دنبال‌کننده
3هزار عکس
5.6هزار ویدیو
59 فایل
بسم رب الحسین علیه السلام @golchine_maddahi
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
در ماجرای جنگ صفین وقتی معاویه به رود فرات رسید، آب را بر لشکر امیرالمومنین بست لشکر امام علی(ع) با یک نبرد فرات را در اختیار گرفتند. لشکریان میخواستند به شامیان آب ندهند، اما حضرت دستور دادند اجازه دهید لشکر معاویه هم از آب استفاده کنند... ما به رسم علوی میجنگیم نه حرامزادگان..))
شما گنبد آهنین رو ضامن امنیت‌ میدونید ما دل‌ گرمیم به گنبد طلای امام رضا.. ما مثل هم نیستیم:)))
امام صادق (علیه السلام): 🔸 كسى كه به قصد انجام گناهى خلوت کند، اما در آن حال خداى تعالى را آگاه بر خويشتن بيابد، و از فرشتگان حافظ‍‌ و مراقب خود حيا كند، و آن گناه را انجام ندهد، خداوند عزّ و جلّ‌ همگى گناهانش را می‌آمرزد. اگر چه برابر با گناه جن و انس باشد. 📚 وسائل الشیعه (باب جهاد النفس) جلد ۱۵ صفحه ۲۲۱
🔶 کبر در گفتار 🔸اگر کسی در حین سخن‌گفتن با کسی از کلمات، عبارات و لحنی تکبرآمیز استفاده کند و تواضع نداشته باشد، متکبر است. تکبر یعنی خود را بزرگ پنداشتن. شخص متکبر دیگران را در برابر خود حقیر و خوار می‌شمارد؛ و در گفتارش نمود پیدا می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌺سبک زندگی قرآنی :🌺 🍂 قدر سرمایه عمر را بدانید. 🍂 🍂میدونین چرا بعضی‌ها از آفرینش خودشون ناراضین؟! 🍂 🔶يَوْمَ يَنْظُرُ الْمَرْءُ ما قَدَّمَتْ يَداهُ وَ يَقُولُ الْكافِرُ يا لَيْتَنِي كُنْتُ تُراباً (نبأ/۴٠) 💥در روز قيامت، كفار بعد از آن كه اعمال تمام عمر خود را در برابر خويش حاضر مى بينند، آن چنان در اندوه و حسرت فرو مى روند كه مى گويند: اى كاش خاك بوديم و اصلا آفریده نمی شدیم! 🍁معمولا وقتی انسان ضرر می کند و سرمایه اش را به باد می‌دهد، آرزو می کند که کاش اصلا سرمایه ای نمی داشت! ⚡️ پس معلوم می شود کسانی هم که در این دنیا می گویند: کاش خدا مارا نمی آفرید! يا می گویند: اصلا چرا خدا مارا آفرید! سرمایه عمرشان را به باد داده و ضرر کرده اند. 💫مثل دانش آموزی که پس از گرفتن کارنامه سیاه خود، به پدر و مادرش می گوید: اصلا چرا مرا به مدرسه فرستادید؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا