eitaa logo
گنبد فیروزه
59 دنبال‌کننده
547 عکس
161 ویدیو
22 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
بسمه تعالی قابل توجه اهالی غیور امامزاده 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۲۱۴): تخطئه بنده در کوچه عنکبوتی توسط اخوی! آ.سیدمیرشجاع‌الدین حسینی اگرچه در پیام اعتراضی (بدون بسمه تعالی) خود، از بنده اسمی نبرده‌اند ولیکن بنظرم در واکنش به پیام‌های مداخله‌جویانه من در موضوع کوچه عنکبوتی (در قالب سلسله گزارشات مستند خود تحت عنوان «فراتر از تعارض منافع» در کانال اطلاع‌رسانی گنبد فیروزه)، توضیحاتی را در «گروه هم‌اندیشی عموزاده‌ها» به اشتراک گذاشته‌اند که لازم دیدم آنرا به اشتراک سراسری بگذارم. زیرا که بنده همانطور که بارها اشاره کرده‌ام، کلیه اهالی این روستا را واقعا یک خانواده می‌بینم و لزومی به پنهان‌گوئی مسائل ندارم و لذا از همان اول ورودم، همه‌چیز را ریخته‌ام روی دایره (حتی اهانت‌ها و هتک حرمت‌هایی که علیه خود بنده انجام گرفته!) تا BrainStorming مانحن‌فیه بخوبی تحقق یابد و در آرایش صحنه و تاثیرگذار در تحلیل دقیق‌تر و کامل‌تر مسائل، چیزی از قلم نیفتد! در مجال مناسبی بدون تعارف و هیچ ملاحظه‌ای به نقادی فرازهای ۱۴ گانه پیام ایشان هم (= صرف حداقل ۱۴ ساعت از اوقات عزیزم!) خواهم پرداخت ان‌شاءالله فلذا این فرازهای پیام ایشان را بخاطر بسپارید تا نوبت نقادی این‌ها هم (دیر یا زود) فرا برسد! خلاصه نقد اخوی بر بنده و همراهان: ۱) «نتیجه‌گیری و قضاوتی بر مبنای تفکرات و تصوراتی بر اساس اطلاعات واهی و یکطرفه»!!! ۲) «عدم إشراف به قضیه بر اساس می‌گویندها موجب بروز تصورات شلم‌شوربایی و توهم خیانت همه اهالی در تجاوز به حقوق یکدیگر و دشمنان دیرین همدیگر وانمود کردن»!!! ۳) «صدور حکم واحد و تهدید به کشانیدن افراد [خدومی امثال آ.میرشجاع و...؟] به محکمه بعلت ملاک عمل کلی تلقی نمودن کارهایی که بر اساس تصورات ذهنی خود و شاید بی‌نیت قبلی انجام داده‌اند»!!! ۴) «چرخیدن پاشنه در قضاوت نابجا علیرغم تذکرات و توضیحات دقیق و بدون غرض و مرض»!!! ۵) «به میان کشیدن پای مسئولینی که بارها جابجا شده‌اند و توهین و تهدید مسئولی [آقای خمسه؟] که خدمات شایانی به این روستا داده است و روحش هم از کارهای انجام گرفته در زمان زلزله و لوله‌گذاری خبر نداشته»!!! ۶) «فدا کردن اهالی یک روستا برای راضی نمودن یک فرد [آ.سیدقاسم؟]»!!! ۷) «نتیجه‌گیری و صدور حکم لایتغیر بر مبنای درهم و برهم کردن مسائل»!!! ۸) «قضاوت غلط، دور از حقیقت و بر اساس توهمات، آنهم با اخبار کذب دریافتی از افرادی که دیدگاهشان یک‌بعدی و لجبازانه است.[امثال آ.سیدسعید؟]»!!! ۹) «لوله‌گذاری در زمان حیات سیدابراهیم بوده و هیچ ارتباطی به هیچکسی ندارد»!!! ۱۰) «کابل برق فرد دیگری از همان کوچه در زمانی که سیدابراهیم در قید حیات بوده، صورت گرفته است»!!! ۱۱) «تعطیلی چشم و عقل و شخم زدن بولدوزری همه‌چیز با توجیه/بهانه مقابله با اوقاف متجاوز»!!! ۱۲) «در زمان لوله‌گذاری آب و خاتمه آن و نیز کابل‌کشی برق، دهیار و شورایی وجود نداشته که بخواهند فریب‌کاری کرده یا مرتکب خطایی شده باشند و یکطرفه دستوری صادر نمایند. دهیاری و شورای روستا مدت‌ها بعد از خاتمه عملیات‌های مذکور تشکیل شده‌اند»!!! ۱۳) «قضاوت اسلامی، باید بدون نیت قبلی و پس از تحقیقات کامل آنهم بی‌طرفانه و برای رفع کدورت‌ها و بدبینی‌ها و نه قبل از انجام تحقیقات دقیق بیطرفانه و بصورت یک‌بعدی مسائلی بصورت دگم و اصرار و اصرار و اصرار بر نظریه خود و به جان هم انداختن فامیل‌ها و خانواده‌ها و همسایه‌ها صورت بگیرد»!!! ۱۴) «سرعت حرکت را آهسته‌تر، شنیده‌هایتان را چند جانبه و جوانب اعلام نمودن آرای خود را سنجیده‌تر نمائید»!!! 👌 اگر این اشکالات بظاهر منطقی ۱۴ گانه آ.سیدمیرشجاع‌الدین حسینی بر نحوه ورود بنده به «واکاوی ماجراهای کوچه عنکبوتی»، وارد باشد، به مفهوم آنست که خود من هم در این «کوچه جهنمی»، گویا نقشی بجز تنیدن مضاعف تارهای عنکبوتی ندارم و مرا هم باید نوزدهمین عنکبوت این کوچه تلقی کرد که (العیاذبالله) فرجامی بجز واژگونی در جهنم ندارد!! 😂😐😭 ... از قضا سرکنگبین، صفرا فزود!😳🙄🤨 😱😡😏 متن کامل پیام ایشان به پیوست، جهت شفاف‌سازی هرچه بیشتر و دقیق‌تر قضایای مورد اشاره، تقدیم می‌گردد. ضمناً عبارات لازم به تصحیح: ۱- در قید ... حیاط ❌ حیات ✅ ۲- اوقاف ... کنیم ❌ ورود کرده ✅ ...ادامه دارد. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۶ آذر ۱۴۰۲ گروه هم‌اندیشی سادات میدان 🎲 گروه هم‌اندیشی سیدعلاءالدین 🌹
ق۲۱۵ عین متن پیام آ.میرشجاع‌ در واکنش به پیام‌های بنده در پیرامون مسائل کوچه جهنمی!👇👇👇 قابل توجه اعضاء محترم عموزاده ها: متاسفانه وقتی تفکرات و تصورات بر اساس اطلاعات واهی ، و یکطرفه برداشت میشود، نتیجه گیری و قضاوت نیز بر همان گونه اعلام میگردد. با اینکه بنده به هیچ وجه قصد ورود، و رد و تائیدی، در موارد مختلف و متفاوتی که در موارد متعدد مطرح میشود نداشتم، ولی گاها میبینم مواردی بدلیل عدم اشراف به قضیه، و « براساس می گویندها » , طوری وانمود میشود که، خواننده تصور میکند؛ عجب اوضاع شلم شوربایی بوده که همه اهالی، همه گونه به یکدیگر خیانت کار، و تجاوز به حقوق یکدیگر می‌کرده اند. و به همین دلیل و برای روشن شدن موضوعات، نتوانستم ساکت بمونم. و اجبارا باید بگویم: لطف کنید، ارتباطات محترمانه فامیلی و همسایگی اهالی سادات و غیر ساداتی که بهر نحوی جزو یک خانواده محسوب میشوند را، که ده ها سال در جوار امامزاده علاءالدین زندگی مسالمت آمیز نموده، و در گذشته اند، و بازماندگانشان نیز بتوانند همانگونه زندگی نموده، و به نسلهای بعدی خود انتقال دهند. و نشاید بعنوان دشمنان دیرین همدیگر وانمود نکنند. افرادیکه در زمان زلزله بچه کوچکی بوده اند، و یا افرادی حتی شاید بی نیت قبلی و براساس تصورات ذهنی خود کاری انجام داده اند، نمی‌توانند ملاک عمل کلی تلقی نموده، و حک‌م واحدی صادر و تهدید به کشانیدن به محکمه نمود. این چه نوع قضاوتی است که در پیش گرفته شده، و متاسفانه علی رغم تذکرات و توضیحات دقیق و بدون غرض و مرض ، باز هم میبینم مجددا پاشنه در همان گونه که میچرخید، میچرخد. و بدتر از همه اینکه پای مسئولینی همچون آب و ... به میان کشیده میشود که اصولا بار ها جابجا شده اند. و مسئولی مورد تهدید قرار داده شده که این مسئول بنده خدا کسی است که در میان مسئولین متعدد قبلی که آمده و رفته اند، خدمات شایانی را به این روستا داده است. و روحش هم از کارهای انجام گرفته در زمان زلزله، و لوله گذاری خبر نداشته. و بجای استثناء قرار دادن وی و تشکر از کارکرد ایشان، تهدید به محاکمه و مورد توهین قرار داده میشود. و ادامه چنین برخوردی به معنای فدا کردن اهالی یک روستا، برای راضی نمودن یک فرد، که اصولا اول: باید براساس تحقیقات متفاوت و بیطرفانه، محق بودنش به اثبات برسد. نه اینکه در ذهن خود مسائلی را در هم و‌برهم کرده، و نتیجه گیری نموده، و حکم لایتغیر صادر گردد. من دلیل اینگونه قضاون کردن غلط، و دور از حقیقت، و براساس توهمات، و آنهم با اخبار کذب دریافتی از افرادی که دیدگاهشان یک بعدی و لجبازانه می باشد، چیست را نمیدانم؟؟؟. ناچارا در اینجا چند مورد را که نشاندهنده قضاوت غلط در موردشان صادر گردیده، بعنوان نمونه می آورم، و این نمونه ها را کلیه اهالی میتوانند شهادت بدهند، هرچند احتمالا پاشنه در مسیر خودش را همانگونه که چرخیده، خواهد چرخید.‌ اولا؛ لوله کشی در کوچه مورد نظر پس از خاکبرداری، لوله گذاری گردیده، و این زمانی بوده که مرحوم سیدابراهیم در قید حیاط بوده، پس این لوله گذاری هیچ ارتباطی به هیچ کسی جز به شخص سید ابراهیم ندارد. دوماً : کابل برق فردیگری از همان کوچه کشیده شده است، که باز هم در قید حیاط بودن سیدابراهیم صورت گرفته است. و .... این چه نوع ادله ای است که مطرح گردیده: ( چون به این قضیه سازمان اوقاف ورود کنیم ) و ... پس ما باید چشممان را و عقل مان را تعطیل کنیم و بصورت بولدزری همه چیز را شخم زده و جلوی اوقاف متجاوز را بگیریم )!!!؟؟؟ . سوما: در آن زمان دهیاری وجود نداشته که فریب کاری کرده باشد. دهیاری در سال ۱۳۸۸ انتخاب و شروع به خدمت کرده است، که در آنموقع لوله گذاری انجام شده وخاتمه یافته بوده. چهارم : در آن زمان شورایی تشکیل نشده بود که، مرتکب خطایی شده باشد. اولین شورا در سال ۱۳۹۲ با تلاش دهیار وقت، و با تبلیغات و کشیدن اهالی روستا و اخذ انتخابات ریاست جمهوری، و شورای روستا ها، انجام انتخابات از بین ۱۲ نفر کاندیدا های محترم، سه نفر توانستند آرای لازم را کسب و بعنوان شورا مشغول بکار گردند.‌ و آنهم زمان زیادی از لوله گذاری و کابل کشی گذشته بوده است. توجه کنید که؛ قضاوت کردن باید بدون نیت قبلی، و پس از تحقیقات کامل آنهم بیطرفانه صادر بشود. و آنهم برای رفع کدورتها، و بدبینی ها. نه اینکه قبل از انجام تحقیقات دقیق بیطرفانه، بصورت یک بعدی مسائلی را بصورت دگم، مطرح نموده، و همچنان بر نظریه یک بعدی خود اصرار و اصرار و اصرار نمود. و فامیل ها و خانواده هارا و حتی همسایه ها را نیز به جان هم انداختن که قضاوت اسلامی نیست. دهیاری نبوده که فریب داده باشد. شورایی نبوده که یکطرفه دستوری صادر کند. لطفا سرعت حرکت را آهسته تر کنید. و شنیده هایتان را چند جانبه کنید. و جوانب اعلام نمودن ارای خودرا نسنجیده صادر ننمائید. والعاقبه للمتقين انشاالله
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خونه شهید مجید فیروزی‌نیا ، شهید مجید فیروزی‌نیا از بنجاره ، یه دختر کوچک داره. 😭😭😭 ☝️از پیام‌های وارده☝️ 👌 نقدونظر شهیدی دیگر از بنجار زابل سال‌های ۱۳۷۲ لغایت ۱۳۷۵ توفیقی یار شد تا از طرف تشکیلات فرهنگی مرحوم آیة‌الله به منطقه اعزام و باتفاق خانواده‌ام به مدت سه سال در امیرالمؤمنین(ع) آن خطه محروم باشم. امروز خبردار شدم که یکی از جوانان محل مأموریت بنده (بنجار؛ بخش مرکزی شهرستان ) از جمله «شهدای ۱۱ گانه فاجعه » بوده است😭 طبق گزارش دوستان محلی، ستاد مورد هدف تروریست‌ها (واقع در ورودی شهر)، فاقد استحکامات دفاعی و امنیتی مناسبی بوده است و لذا با پیکرهای خود، مدافع بودند! ، علاوه بر مورد وطن‌فروشان، مورد از قبیل؛ و نیز بودند که مورد «مبارزه مستمر» بنده بود. یکی از مشکلات پیچیده ، رقابت‌های طایفه‌ای در کسب محلی هم بود که آسیب‌زائی‌های خاص خود را داشت. استان سیستان و ، گرفتار مشکلات ناشی از و طوفان‌های محلی هم هستند. در آن سال‌ها در انعکاس انواع مصائب و به مقامات ، سعی وافری داشتم که منتهی به برکناری زابل هم گردید و متقابلاً کارم به کشید که البته تبرئه شدم. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۶ آذر ۱۴۰۲ گروه و کانال‌های حسینی منتظر: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
بسمه تعالی قابل توجه اهالی غیور امامزاده 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت۲۱۶): بعد از ارسال پیام شماره ۲۱۲ گنبد فیروزه، تصویری شفاف‌تر از صورت‌جلسه مشهور به «استمهال یک‌ساله» دریافت کردم☝️ در خصوص اصل جلسه مذکور و صورتجلسه پایانی آن، روایات مختلفی دریافت کرده‌ام: شایعه۱) حدود ۳۰ نفر از اهالی روستا به دیدار نانکلی اوقاف رفته بودند 👈اما تعداد امضاءها نشان می‌دهد که جمعیت کمتری بوده‌اند. شایعه۲) آن جمعیت را آ.میرشجاع بسیج کرده بود. 👈اما خود ایشان انکار می‌کند و اینکه او هم مثل بقیه صرفاً یکی از دعوت‌شدگان بوده است. شایعه۳) همین صورتجلسه باعث شد که نانکلی نسبت به شش‌دانگ روستا تجری پیدا کنه! 👈و حال آنکه نانکلی با وقفنامه جعلی نسبت به تصرف شش‌دانگ امامزاده، تجری داشت و این صورتجلسه در صدد مهار هجوم بی‌امان او بود. اصلاً استمهال بخاطر این به کار رفته که هجوم نانکلی، شدید بوده است وگرنه طلب مهلت بی‌معنی‌ست. یکی از اهالی اظهار داشت (که به جلسه کذایی رفته و بعنوان شاهد امضاء کرده است!): «در آغاز جلسه همه صُمٌّ بُکمٌ نشسته بودند و احدی حرف نمی‌زد تا اینکه من شروع کردم به صحبت!» پرسیدم: حتی میرشجاع؟! گفت: حتی اخوی شما هم ساکت بود! 👌سکوت اولیه آ.میرشجاع؛ آیا نشانه آنست که رهبری آن عده و آن جلسه با وی نبوده است؟ در هر حال، درج بند اول آن (اگرچه بخوبی جمله‌بندی نشده و پلشتی دارد!) هوشمندانه بوده ولیکن مابقی مواد، با آن منافات دارند که البته چنین برجام ناقص و معیوبی ظرف ۴۱ روز توسط نانکلی لگدکوب می‌گردد! ..ادامه دارد. ✍سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۷ آذر۱۴۰۲ گروه سادات میدان 🎲 گروه سیدعلاءالدین 🌹
بسمه تعالی قابل توجه اهالی غیور امامزاده 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت۲۱۷): به سر عقل آمدن نسبی شورای روستا! در خصوص «اطلاعیه شماره یک» شورای خائن روستا (که نیازمند نقادی فرازهای مختلف آنست و در مجالی که پیدا بکنم به آن خواهم پرداخت) عجالتاً چند نکته را حائز توجه می‌دانم: ۱) ظاهراً قرار است اطلاعیه‌های خود را شماره‌گذاری و کدبندی کنند. لذا باید به فال نیک گرفت. ۲) ادبیات این اطلاعیه، متفاوت از ادبیات تمام اطلاعیه‌ها و نوشته‌های بیسوادانه قبلی اعضای شورا در سالهای گذشته است! فلذا احتمال می‌دهم توسط وکیل نانکلی تنظیم شده است! به همین علت هم آن‌را «حقوقی‌ترین پیام شورا» تلقی کردم ولو اینکه دو تا غلط املایی هم دارد! ۳) با دیدن آن خیلی خوشحال شدم و استقبال کردم و در کانال و گروه‌های خودم هم به اشتراک گذاشتم. زیرا که خیلی مشتاقم بدانم دشمنان من کیستند؟ و بی‌صبرانه منتظرم آن‌ها را در صحن دادگاه چهره به چهره ببینم! هرچه باشد شکایت علنی و رسمی آن‌ها بمراتب بهتر از اینست که در قالب «ناشناس‌های خناس»ی که بصورت ناگهانی در فضای مجازی ظاهر شده و پس از عرعر کردن و چارجفتک انداختن، گم‌وگور می‌شوند و آخرش هم معلوم نمی‌شود کدام گورخرزاده‌ای بود! و اینکه آن حرامی اگر پدری دارد واقعاً کیست؟! ۴) ای‌کاش زودتر از این‌ها اقدام به این عمل معقول می‌کردند و اینهمه مدت، معطل هماهنگی با شکایت نانکلی نمی‌ماندند. البته برای بنده بهتر، که رئیس و مرئوسین را یک‌جا مورد عنایت خود قرار بدهم! فقط امیدوارم اتهاماتشان مثل نانکلی، سخیف نباشد! ...ادامه دارد. ✍ حسینی(منتظر) ۲۷ آذر۱۴۰۲ سادات میدان 🎲 سیدعلاءالدین 🌹
بسمه تعالی قابل توجه اهالی غیور امامزاده 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت۲۱۸): خوداظهاری بعد از هبه‌نامه‌ها ۱) ۱۳۸۱/۴/۳ = وقوع زلزله، تخریب خانه‌های موسوی‌ها (سیدابراهیم و سیدحسین) و داودی‌ها (زین‌الدین و محمدعلی) و واگذاری باریکه ۴ متری غرب مخروبه سیدابراهیم به سیدقاسم (در قالب هبه‌نامه اول جهت معبری ماشین‌رو) و تأیید مالکیت سیدقاسم بر آن در فرم خوداظهاری سیدابراهیم توسط رئیس شورای محل (میرشجاع) در مورخه ۱۳۸۲/۶/۲۹ که «طرح هادی» بصورت غیرقانونی آن‌را در امتداد ملک مخروبه سیدحسین (میرزایی‌ها) معبر تلقی می‌کند! ۲) ۱۳۹۵/۴/۲۷ = دهیار وقت (میرشجاع) در باره «ملک سیدقاسم»، رسماً نامه عجیبی (دو قسمتی!!) نوشته است: تایپی: «بخشی از ملک جناب آقای سیدقاسم موسوی که در طرح هادی فعلی به عنوان معبر آمده است در گذشته ملک مسکونی بوده و هیچ گونه معبری از آن عبور نمی‌کرده است» دستی: «ملک فوق‌الذکر تا قبل از زلزله سال ۱۳۸۱ منزل مسکونی بوده و پس از تخریب و خاکبرداری بصورت راه در آمده و به همین دلیل مسئولین طرح و نقشه بنیادمسکن در طرح هادی راه (معبر) مطرح گردیده است» (عین چنین نامه‌ای را برای میرزایی‌ها هم می‌توانسته بنویسد تا ملک ایشان، ستاره‌دار نگردد) ۳) ۱۳۸۲/۳/۳۱ = تنظیم سند مثلثی؛ مشتمل بر: ۳/۱- قول‌نامه معوضه‌ای ۳/۲- هبه‌نامه دوم برای پسر آ.سیدابراهیم ۳/۳- هبه‌نامه برای دختر آ.زین‌الدین 👌هر دو هبه‌نامه، قبل از ۱۳۸۲/۶/۲۹ (خوداظهاری سیدابراهیم) بوده است. 👈یعنی که هر دو هبه‌نامه، مؤید سیدابراهیم بودند. 👈یعنی که دومی ناسخ اولی نیست. ..ادامه دارد. ✍️سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۸آذر۱۴۰۲ گروه سادات میدان 🎲