🩶𝓖𝔂𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓷💙
درود🐣 میسو هستم بیاید باهم حرف بزنیم و منتظرتونم ساعت ناشناس ساعت 9:15 فعال میشه و تا 2 هست کویر
مبارکه کدت
...................
سپاس
🩶𝓖𝔂𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓷💙
درود🐣 میسو هستم بیاید باهم حرف بزنیم و منتظرتونم ساعت ناشناس ساعت 9:15 فعال میشه و تا 2 هست کویر
ی بیو میدی؟
..................
میسو 14 شیراز
گیان من اولین رمانمه
بعد از گیان من وارث آتش و سکوتو شروع کردم دوتا رمان دیگه هم هست ک بعد از گیان من ب نوبت میاد تو چنل
🩶𝓖𝔂𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓷💙
درود🐣 میسو هستم بیاید باهم حرف بزنیم و منتظرتونم ساعت ناشناس ساعت 9:15 فعال میشه و تا 2 هست کویر
برات خوشحالم امتحانات تموم شده
از نظر من خیلی حسش خوبه
ادم حس کسی رو داره کع از زندان ازاد شده😂😂
.......................
خیلی خوبه تا تموم شد ب مامانم گفتم بوی آزادی میاد🤣🤣🤣
🩶𝓖𝔂𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓷💙
درود🐣 میسو هستم بیاید باهم حرف بزنیم و منتظرتونم ساعت ناشناس ساعت 9:15 فعال میشه و تا 2 هست کویر
رمانو خودت تنها مینویسی یا سارینا هم کمکت میکنه؟
..................
خودم مینویسم ی جاهایی با کمک سارینا
🩶𝓖𝔂𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓷💙
درود🐣 میسو هستم بیاید باهم حرف بزنیم و منتظرتونم ساعت ناشناس ساعت 9:15 فعال میشه و تا 2 هست کویر
سلام خوبی؟
..................
درود
بد نیستم تو خوبی؟
🩶𝓖𝔂𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓷💙
درود🐣 میسو هستم بیاید باهم حرف بزنیم و منتظرتونم ساعت ناشناس ساعت 9:15 فعال میشه و تا 2 هست کویر
چطوری
.................
خوبم
🩶𝓖𝔂𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓷💙
درود🐣 میسو هستم بیاید باهم حرف بزنیم و منتظرتونم ساعت ناشناس ساعت 9:15 فعال میشه و تا 2 هست کویر
تو راه کلاس زبان ابجیتو دیدیم
....................
اوهوم چند دقه دیگه میرسه خونه
🩶𝓖𝔂𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓷💙
درود🐣 میسو هستم بیاید باهم حرف بزنیم و منتظرتونم ساعت ناشناس ساعت 9:15 فعال میشه و تا 2 هست کویر
دروددد
...............
دروددددددد
🩶𝓖𝔂𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓷💙
درود🐣 میسو هستم بیاید باهم حرف بزنیم و منتظرتونم ساعت ناشناس ساعت 9:15 فعال میشه و تا 2 هست کویر
خیلییییی خوشگلیییییی از ممد
...................
قربونت برم ماچ بهت(البته ممد یک ماچت میکنه از طرف من)
🩶𝓖𝔂𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓷💙
درود🐣 میسو هستم بیاید باهم حرف بزنیم و منتظرتونم ساعت ناشناس ساعت 9:15 فعال میشه و تا 2 هست کویر
سلام چه خبر حوصلم سر رفته🙃🙁
.....................
درود
هیچی
می تو
🩶𝓖𝔂𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓷💙
درود🐣 میسو هستم بیاید باهم حرف بزنیم و منتظرتونم ساعت ناشناس ساعت 9:15 فعال میشه و تا 2 هست کویر
جون دلم خون دلم
.................
خیلی پریشونه دلمم