eitaa logo
🩶𝓖𝔂𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓷💙
124 دنبال‌کننده
40 عکس
7 ویدیو
0 فایل
شروعمون: 1405/02/25 کد؟📝𝟭𝟮𝟮 "عضو جمعیت نویسندگان📖" ناشناس https://abzarek.ir/service-p/msg/4260734 مالک اول: @Medisa9112 مالک دوم: @saariinnaa1391
مشاهده در ایتا
دانلود
+بسه بابا ول کنین حالا هم بیاین کنار بقیه پشت سرتونن !اههه زد حال زدینننن حسین:برو بچه برو اینا میخواستنم نمیتونستن کاری کنن !هوی حسین دوسال فقط بزرگتریااااا ده سال بزرگتر نیسی داری ب من میگی بچه ی کم بهشون نزدیک شدم +آروم باشین الاغ های عزیزم حسین:مدیسااااااااا پارت میکنم +گاو عزیزم تونستی بکن حمله کرد طرف ک پرتم کنه تو اب منم دویدم سمت حامی و پشتش پناه گرفتم حسینم فکر کرد منم اون بدبختو پرت کرد تو اب -اهههههههههه چرا منو پرت کردی تو آب حسین:مگه مدیسا رو پرت نکردم؟ +من که جلوتم استاد سرشو خاروند حسین:پش کیو انداختم تو اب؟ +میتونی نگا کنی ببینی کیو انداختی حسین:وایی ببخشید و تو ی حرکت دست منو کشید پرت کرد تو اب +حسیننننن شروع کردن ب خندیدن +م من نمی نمیتونم نف نفس بک بکشم و بعد از تموم کردن جملم اونم ب سختی دیگه هیچی نفهمیدم +م من نمی نمیتونم نف بقیه جملشو نشنیدم خودمو رسوندم بهش و کشیدمش تو بغلم چون تو آب بود سنگین شده بود ب سختی و با کمک حسین گذاشتمش بالا و خودمم از اب اومدم بیرون غزل و غزاله و انا پیش مهسا بودن نگین و نازنین و سارینا و جانا پیش مدیسا بودن بقیه هم با فاصله وایساده بودن انگار تو شکن حسین:سارینا چش شد این؟ $حسین خجالت بکش جدی تو ک می‌دونستی مدیسا نمیتونه تو عمق چهار باشه بعد اومدی پرتش کردی تو همون عمق حسین:یادم نبود ولی هیچ وقت انقدر زود از هوش نمیرفت +باهوش دیشب چاقو خورد خون از دست داد حسین:خاک تو سرم ؛خاک تو سرت برینه حسین:با این موافقم پس چیزی نمی‌گم بهت -ی لحظه من ی سوال دارم چرا نمیتونه بره تو عمق چهار؟ $نفس تنگی داره -خب چ ربطی داره؟ $زمانی که فرد نفس تنگی داره و یهو وارد اب میشه اونم عمق بالای یک و نیم دچار شک میشه و این دو نوعه نوع اول ب سختی نفس می‌کشه و نوع دوم اونم ب سختی نفس می‌کشه ولی بعد از چند ثانیه از هوش میره(از خودم در آوردم حیح) -الان مدیسا نوع دومه؟ $اره -کی بهوش میاد؟ ؛خیلی سوال میپرسی حامی -عههه باش دیگه سوال نمیپرسم $بچه ها بس کنید ی ساعت دیگه اینا -ی ساعت دیگههه $اره خب چون دوییده بود و یهو وارد اب شد نزدیک ی ساعت و نیم دو ساعت طول میکشه تا بهوش بیاد اینم ک گفتم ی ساعت حداقلش بود تو بهت موندم حداقل ی ساعت بیهوشه $پسرا کمک کنین مدیسا رو ببریم داخل حسین:نمیخواد من میبرمش ~حامی بیا من کارت دارم به سمت جانا رفتم -جونم؟
امیدوارم توی هرکدوم از ناشناسا حداقل ی پیام باشه
تو ناشناس بیو هم نبود
بهترین کنسرت استان خوزستان کسی نیس جز حامیممممم
8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پستِ خوزستان کنسرت کپشنِ پست👇🏻👀 کنسرت حامیم به انتخاب شما عزیزان و با حمایت بی نظیر طرفداراش به عنوان بهترین کنسرت استان خوزستان در سال ۱۴۰۴ انتخاب شد❤️‍🔥
استوری جدید آقای صالحی احتمالا ایران نیست ایشون و عکس قدیمیه احتمالا چون الان گرمه دلیل نداره تو گرما کلاه و هودی بپوشه و من میگم ممکنه برا زمانی باشه ک تو جنگ گفتن رفته خارج از ایران و مکان نگفتن
ی چیزی ک نشون میده ایران نیست