6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای کاش...
آخه میدونید چیه؟ وقتی میخونه خیلی خوبه حتی قشنگ تر از اهنگ اصلیه🥺
کپی ن فور قشنگ تره 😉
https://eitaa.com/HAAMIMLOVE
باید بگم این آقا حامیم نیس🦦
این سجاد( حامیم ۲ یا همون بدلش)
کپی ن فور قشنگ تره 😉
https://eitaa.com/HAAMIMLOVE
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بدل حامیم😅
بدل ک ن باید بگم همزاد یا برادر دوقلوش🥲
آخه مگه میشه این همه شباهت ؟
کپی ن فور قشنگ تره 😉
https://eitaa.com/HAAMIMLOVE
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سناریو قند🤏🏻😭
کپی ن فور قشنگ تره 😉
https://eitaa.com/HAAMIMLOVE