همسایه ها از ظهره نبودم فور ندادم چندتا هم ریزش داشتم
فورم ۱۵ دقیقه بمونه جبرانیا فوراتون
جبرانی نزید خوده این فور جبرانیه
چک میکنم ۱۵ دقیقه بمونه!!!
(چنلایی ک فور دادن و یادمه ولی چنلایی ک فور ندادن پاک کنن)
قلب یخ زده
Part:
حامیم: باشه
{۱۷ دقیقه بعد}
جانا پاشو رسیدیم
حامیم: نگاه جانا کردم دیدم خوابش برده
زنگ زدم مامان لیلا
دینگ دینگ
حامیم: سلام مامان لیلا
مامان لیلا: سلام پسرم خوبی
پس کجا موندی
حامیم: مامان ما دم در هستیم
دیدم جانا خوابش برده
درو باز کن
مامان لیلا :اشکال ندارد شاید خسته شده، باشه
حامیم:از ماشین پیاده شدم
جانا ب.غل کردم
در ماشین قفل کردم و رفتیم
بالا.
مامان لیلا درو باز کرد
حامیم: سلام مامان خوبی؟
حامیم:رفتم داخل
حامیم:به همه سلام کردم
مامان لیلا: برو جانا بزارتو اتاق لنا
حامیم: چشم
حامیم : جانا گذاشتن داخل اتاق آمدم
خاله: سلام پسرم خوبی
حامیم: سلام خاله ببخشید ندیدمت
حامیم:رفتم لنا بغل کردم
حامیم: سلام کوچولو
خوبی کوچولو؟
لنا:آله خوبم
حامیم: تولدت مبارککک
لنا:🙂
جانا......
دوصفر دوصفر
⁰⁰:⁰⁰
هَرشَبهَمینموقعکِهمیشهدِلِمنپیشتوعه
ایندِلِدیوونهروهَرشَبمیکشیپیشخودت🎧🙃
تایم فَدای حامیم❤️🩹
https://eitaa.com/joinchat/4060087969Cfb876c1e53
بیاید اینجا و تولد دوستم را تبریک بگید 🥺
سـلـامـ ☆
اگـهـ حـالـتـ خـوبــــــــــ نـیـسـتـ مـیـتـونـیـ بـیـایـ تــــــویـهـــــــــ چـنـلـ مـنــــــــنــــــ ☆
مـیـدونـیـ چـرا چـونـ حــالـ و هـوایـ خـوبـیـ دارهـ فـکـر کـن یـک دنـیـایـ بـزرگـ پـر از هـر چـیـ کــهـ دوســتـ داریـ ☆
ایـنـــ هـمــــ لـیـنـکـ چـنـلـ مـنــــــــ👇🏻
https://eitaa.com/AETYYyo ☆
اگـهـ دوسـتـــــــ داشـتـیـ بـیـا خـوشـ حـالــــ مـیـشـمــــــ ☆
𓍼ོ 𖣘 ࣪˖ اگه حــال دلت سنگینِ و نــْمیدونی کجا بری ࣪˖ 𖣘 𓍼ོ
بیا توی این چنل…
یه دنــیای کوچیک پر از حسهای آروم و ملایــم🌬
https://eitaa.com/AETYYyo
اگه دوست داشتی بیا، منتظرتم♡