eitaa logo
𐙚حامیم‌لندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
939 دنبال‌کننده
12.8هزار عکس
6.7هزار ویدیو
29 فایل
به‌نامِ‌خالقِ‌نور🌝 <قد‌یه‌دریا‌به‌توعشق‌دادم‌ولی‌حقت‌نبود❤️‍🩹. کد:𝟐𝟔𝟎🎟 تاسیس:-1404/4/3 مالک: @yasnaaa346 ناشناس:https://eitaa.com/nashenas_app/app? من‌اینجا‌حامی‌حامیم‌شدم🤍 جایی‌برای‌بیان‌افکار‌‌و‌احساساتم‌به‌عنوان‌یک فن‌مسئولیت‌پذیر‌در‌قبال‌آیدلش.
مشاهده در ایتا
دانلود
𐙚حامیم‌لندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
سلااااااممممم خوبیدددد بیایید حرف بزنیممم 👀 کویر نشه 😭 مشترک با فاطمه قانوم✨ https://eitaa.com/nashe
فاطمه من اسمم اناهیتاس خوبی ... ای ام هویج🥕 فاطمه ،سلام آناهیتا جان ممنونم تو خوبی نخیرم شما هویج نیستی یسنا خانم شما 🤍منی
𐙚حامیم‌لندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
سلااااااممممم خوبیدددد بیایید حرف بزنیممم 👀 کویر نشه 😭 مشترک با فاطمه قانوم✨ https://eitaa.com/nashe
سلام ملکم چطوری ... سلام کی به تو گفته که پادشاهی که برا خودت ملکه انتخاب کردی؟ (اگه پسری) فاطمه ،یسنا پخت و پز میکنه
𐙚حامیم‌لندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
سلااااااممممم خوبیدددد بیایید حرف بزنیممم 👀 کویر نشه 😭 مشترک با فاطمه قانوم✨ https://eitaa.com/nashe
میدونم به احتمال زیاد این پیام نمیزاری ولیی حامیم طرفدار پهلویی ... باشه عزیزم تموم کن دیگه فاطمه ، یسنا تمام پیام ها رو میزاره و اینکه برای ما که فن خودشیم اینا مهم نیس بعدشم حامی که نمیاد بگه کدوم طرفه گلی
𐙚حامیم‌لندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
سلااااااممممم خوبیدددد بیایید حرف بزنیممم 👀 کویر نشه 😭 مشترک با فاطمه قانوم✨ https://eitaa.com/nashe
آقا مثلا محترم صالحی یک پهلویی پرسته برای این حرفم مدرک محکمی دارم مرتیکه اپستین نیومد برای بچه های میناب یه استوری بزار حداقل بنویسه 168 ولی اوند پست مادر سس خرسی لایک کرده ... هرکی سلیقه ای داره من طرف هیچ کس نیستما ولی کسایی که طرف آقای خامنه‌ای بودن یه پست برا اون 60 هزار نفر که تو دو دوروز کشته شدن گذاشت؟ درباره حامیم درست صحبت کن فاطمه ،عزیزم هرکسی یه نظری داره خب؟ چرا گارد میگیری؟
𐙚حامیم‌لندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
سلااااااممممم خوبیدددد بیایید حرف بزنیممم 👀 کویر نشه 😭 مشترک با فاطمه قانوم✨ https://eitaa.com/nashe
سلاام چطوری تولدمو تبریک بگوووووو ... سلام عزیزم مرسی تو خوبی تولدت مبارک عزیزم انشالا ۱۰۰ ساله بشی فاطمه ، سلام گلم تولدددد مبارککککک
𐙚حامیم‌لندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
سلااااااممممم خوبیدددد بیایید حرف بزنیممم 👀 کویر نشه 😭 مشترک با فاطمه قانوم✨ https://eitaa.com/nashe
چه بیشعور و عوضی هست این فردی که درمورد حامیم این حرف رو زده حامیم موقعه جنگ دوازده روزه برای تک تک افرادی که شهید شدن بیگناه کشته شدن گریه کرده قطعا برا بچه های بیگناه میناب هم همینشکلی بوده حتما نباید استوری کنه تو اصن تو دل پاک این بچه هستی الکلی قضاوت میکنید میگی مرتیکه بی فرهنگ که درمورد حامی همچون فکری میکنی .... ـــــــــــــ فاطمه ، درسته عزیزم قضاوت کلا درست نیس حالا چه... چه....
𐙚حامیم‌لندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
سلااااااممممم خوبیدددد بیایید حرف بزنیممم 👀 کویر نشه 😭 مشترک با فاطمه قانوم✨ https://eitaa.com/nashe
ببخشید ولی بهم خیلی فشار اومده بود الان تو ناشناس شما این حرف رو زدم تا اون فرد بیشعور پیاما رو ببینه درمورد حامیم همچون فکری نکنید 😤 بازم عذر خواهی میکنم اگر باعث ناراحتیت شدم ... نه عزیزم خوب جوابشو دادی فاطمه،خیلیم عالی جوایشو دادیی