𐙚حامیملندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
حداقل پیویتو سین بزن،جواب نمیدی هم نده
اخی
ادی عصبانیه بدجوووور
𐙚حامیملندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
اخی ادی عصبانیه بدجوووور
حال منم بد تر از اون نیست ،قلبم تیر میکشه!
𐙚حامیملندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
حال منم بد تر از اون نیست ،قلبم تیر میکشه!
غصه نخور این چیزا طبیعیه واسه این چیزا خودتونو اذیت نکنین دورت بگردم🫂
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شما از این چند ثانیه یه دنیا حرف میشنوین:)❤️🩹