𐙚حامیملندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
نه شیر دارم نه پستون ری.دم تو این تابستون حالم خیلی خرابه گرما برام عذابه هرچی کولر میگیرم اصن فایده
31 که خوبه دختر اینجا تقریبا 40😭😭😭
𐙚حامیملندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
نه شیر دارم نه پستون ری.دم تو این تابستون حالم خیلی خرابه گرما برام عذابه هرچی کولر میگیرم اصن فایده
منی که کنار کویر لوت زندگی میکنم چیکار کنم🗿
𐙚حامیملندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
کنار دریایی؟ 😭
ارهههه تو تهران تو کویر ترین جاش دریا هست ماهم رفتیم دریا اصلا کنار جزایر هاوایی هستیم عسیسم 🦦