میگم این عکس یادگاری واسه کی و کجا هست؟(واقعیتو میگم کاری به داستان رمانت ندارم)
.
منم نمیدونم
به اونایی که میرم توجهی نکن
مهم ماهایی هستیم که تا ابد عاشقانه رمانتو میپرستیم❤️😔👩🏻🦯
.
😭:))
به نظرم آره پایان موقت بزن و از اول تابستون شروع کن که چنلت بیاد بالا
.
بهش فکر میکنم
پارت ها عالی بودن پایان نزن و ادامه بده لطفا خیلی خوب شده خوب بود البته و اینکه مثلا خورشید الکی بیشتر قهر کنه با حامی که حامی نازشو بکشه یا ازدواجشون
.
😂😭