#روانشناسی_رنگ_ها که خودم تا حدودی جمع آوری کردم... البته بحثش زیاده
🔻🔻🔻
ببخشید که فقط بد خط هست تند تند می نوشتم ...
امیدوارم برای نماد گذاری به دردتون بخوره
#فهیمه_ایرجی
@HOLLYYAGHUT
چند تا سایت هم در همین رابطه #نمادشناسی_رنگها
خدمت شما
✅این سایت نماد رنگها رو در ادبیات مقاومت بررسی کرده👇
https://rasekhoon.net/article/show/1273485/%D8%AF%D9%84%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D9%88-%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%AF%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C
✅مهرآوا | نماد شناسی رنگ ها
#فهیمه_ایرجی
@HOLLYYAGHUT
چکیده
یکی از مهم ترین ویژگی های بازی های ویدئویی، محیط آن ها است. طراحی محیط برای بازی های ویدئویی، فرایند ساده ای است که مهم ترین قسمت آن ایده پردازی برای هر لوکیشن است. انواع بازی های ویدئویی ساخته شده توسط فلش یا نرم افزارهای مشابه و یا انیمیشن های دوبعدی که در این نرم افزارها ساخته می شوند، با توجه به سناریو، نیاز به یک یا چندین لوکیشن دارند که معمولا ساخت این مکان ها توسط انیماتور (Animator) و در نرم افزارهای متحرک سازی، انجام نمی شود و با توجه به نوع پروژه، در نرم افزارهای فتوشاپ (Photoshop) یا ایلاستریتور (Illustrator) یا کورل (Corel) یا… به صورت اختصاصی و در برخی مواقع توسط خود انیماتور یا یک گرافیست در فرایندی جداگانه و در چرخه حیات پروژه انجام می شود.
@HOLLYYAGHUT
توضیحات تکمیلی
یکی از مهم ترین ویژگی های بازی های ویدئویی، محیط آن ها است. طراحی محیط برای بازی های ویدئویی، فرایند ساده ای است که مهم ترین قسمت آن ایده پردازی برای هر لوکیشن است. انواع بازی های ویدئویی ساخته شده توسط فلش یا نرم افزارهای مشابه و یا انیمیشن های دوبعدی که در این نرم افزارها ساخته می شوند، با توجه به سناریو، نیاز به یک یا چندین لوکیشن دارند که معمولا ساخت این مکان ها توسط انیماتور (Animator) و در نرم افزارهای متحرک سازی، انجام نمی شود و با توجه به نوع پروژه، در نرم افزارهای فتوشاپ (Photoshop) یا ایلاستریتور (Illustrator) یا کورل (Corel) یا... به صورت اختصاصی و در برخی مواقع توسط خود انیماتور یا یک گرافیست در فرایندی جداگانه و در چرخه حیات پروژه انجام می شود.
ما در این فرادرس، دو نوع زمینه را بررسی می کنیم، یکی مربوط به بازی های پیکسلی یا 8-bit و 16-bit است که همان بازی های کلاسیک هستند و سبک بازی های مربوط به پلتفرم های قدیمی را دارند و البته میلیون ها طرفدار هم با توجه به تعداد کاربران این نوع بازی ها در Google Play و سرویس دهندگان مشابه در سطح دنیا دارند.
این نوع بازی ها به سادگی از طریق نرم افزار فلش یا همان Adobe Animate قابل ساختن هستند البته ساخت المان های این نوع بازی ها در فلش اگر غیرممکن نباشد زمان بر و سخت است در حالی که شما به راحتی می توانید کاراکترها و مکان های مربوط به هر بخش و هر مرحله از بازی هایی با این سبک را در فتوشاپ بسازید.
@HOLLYYAGHUT
هدایت شده از ﴿ ســلاݦ ۱۴۰۴ ﴾
#دانشمند_هسته_ای
#دیالوگ
_ آدرس خونه دانشمند تون رو بفرستید آژانس.
+ برا چه کاری لازم دارید جناب بازرس؟
_ میخوایم بریم مهمونی.
+ لوکیشن رو تلگرام کردم خدمت تون.
#کپی_فقط_با_ذکر_منبع
@salam1404
دوره آموزشی طراحی گرافیکی بازی دوبعدی در فتوشاپ شما را با نحوه تولید گرافیکی بازی های دوبعدی در نرم افزار فتوشاپ آشنا خواهد کرد. شما در واقع یاد خواهید گرفت تا چگونه از ابزارهای حرفه ای فتوشاپ استفاده کنید و یک طرح گرافیکی بسیار عالی را از بازی دوبعدی ارائه دهید به طوری که مناسب بازی بوده و با محیط کاربری آن نیز جور باشد. پس این دوره را دریافت کرده و نحوه استفاده و به کارگیری فتوشاپ را در صنعت بازی سازی این عصر فرا بگیرید.
https://fileniko.com/entry/104045
@HOLLYYAGHUT
#اشکال
ارزش یک تصویر از هزار کلمه بیشتر است. این کاملا درست است. بعضی وقت ها یک تصویر می تواند یک داستان را روایت کند. ما با اشکال و اندازه و رنگ ها در طراحی شخصیت ها می توانیم خصوصیات اخلاقی آن کاراکتر را انتقال دهیم. آن ها بازتاب احساسات شخصیت هستند. حالا چگونه می توانیم خصوصیات فردی یک کاراکتر را با این المان ها نشان دهیم؟ اشکال با ما صحبت می کنند. در ابتدا مفهوم اشکال در یک کاراکتر را مورد بررسی قرار دهیم. برای مثال مثلث می تواند سرعت، تنش و حرکت را نشان دهد. دایره، دوستانه و مهربان به نظر می رسد. مربع، معقول و پایدار بودن را نشان می دهد. بسیاری از کاراکتر های ما از ترکیب چند شکل بوجود آمدند. یک دایره کوچک بر روی یک مربع بزرگ آقای شگفت انگیز را می سازد.
#کاراکتر
#روانشناسی
#اشکال
#خط
#اندازه
@padshah_pouya
@HOLLYYAGHUT
با یک دایره مهربان و یک مثلث پر جنب و جوش ما شخصیت Dash را داریم.شاید مثلث را پیدا نکنید، به موهای او بیشتر دقت کنید.
#کاراکتر
#روانشناسی
#اشکال
#خط
#اندازه
@padshah_pouya
@HOLLYYAGHUT
ما ممکن است با اشکال ساده شروع به طراحی یک کاراکتر کنیم، اما با اضافه کردن جزییات می توانیم به شخصیت دلخواه خود برسیم و احساسات بیشتری را به مخاطب برسانیم. در اینجا ما می خواهیم چند انیمیشن را که در آن ها از این مفاهیم به زیرکی و زیبایی استفاده شده را مورد بررسی قرار دهیم.
#کاراکتر
#روانشناسی
#اشکال
#خط
#اندازه
@padshah_pouya
@HOLLYYAGHUT
بیایید نگاهی به دو کاراکتر انیمیشن آپ داشته باشیم، Carl و Ellie.
این دو کاراکتر باید در عین تضاد نسبت به یکدیگر، کامل کننده همدیگر نیز باشند. Carl شکل مربع است و محکم و سرسخت. اگر ما انیمیشن را ببینیم میفهمیم او یک شخصیت استوار و سر سخت دارد درست مثل مربع. اما راجب Ellie، در طرح او از یک دایره استفاده شده است، در داستان میبینیم که او بسیار مهربان است.
#کاراکتر
#روانشناسی
#اشکال
#خط
#اندازه
@padshah_pouya
@HOLLYYAGHUT
به تصویر زیر نگاه کنید. او Hardscarbble در کارخانه هیولاهاست. در این تصویر میبینیم که این کاراکتر شخصیتی ترسناک و تهدید آمیز دارد، چون در پایه ی طراحی او از اشکال زاویه دار و نوک تیز مثل مثلث چند ضلعی می بینیم در صورت و بال های او.
#کاراکتر
#روانشناسی
#اشکال
#خط
#اندازه
@padshah_pouya
@HOLLYYAGHUT
این شخصیت mike در کارخانه هیولا هاست. او یک دایره است. او نه ترسناک است و نه تهدید آمیز برخلاف کاراکتر قبلی، با نگاه کردن به او میفهمیم او شخصیتی دوستانه و کمی خنگ دارد!!!حالا بیایید به sully نگاه کنیم.
#کاراکتر
#روانشناسی
#اشکال
#خط
#اندازه
@padshah_pouya
@HOLLYYAGHUT
!حالا بیایید به sully نگاه کنیم.پایه طراحی شخصیت او از یک مستطیل بزرگ است. با نگاه کردن به تصویر او می فهمیم که شخصیتی محکم و استوار دارد. او حتی بعضی وقت ها می تواند ترسناک باشد بخاطر اندازه ی بزرگی که دارد.
#کاراکتر
#روانشناسی
#اشکال
#خط
#اندازه
@padshah_pouya
@HOLLYYAGHUT
انداره کاراکتر در کادر دوربین می تواند گویایه خیلی چیزها باشد. ما می دانیم که یک موش اندازه ای کوچکتر از یک اشپز دارد، اما در این کادر موش به اندازه یک آشپز است. این نشان دهنده برابری موش با یک آشپز است. این همان نکته مهم داستان است. در داستان می بینیم که او در آشپزی حتی ماهرتر از بقیه آدم های آن رستوران است.
#کاراکتر
#روانشناسی
#اشکال
#خط
#اندازه
@padshah_pouya
@HOLLYYAGHUT
بیایید نگاهی به کاراکتر های دیگر بیاندازیم. در اینجا ما Anton Ego را بررسی می کنیم. همان منتقد غذا در انیمیشن Ratatouille.او شخصیتی قد بلند و لاغر است. ما در هیچ صحنه ای نمی بینیم که کسی از او بلند تر باشد و این نشان از برتری او نسبت به بقیه افراد است و یا اینکه او قدرت بیشتری نسبت به بقیه افراد دارد. به شکل بدن او نگاه کنید، اولین چیزی که یادش می افتید تابوت است!!بله درست است برای طراحی او از یک تابوت الهام گرفته شده است. او شخصیتی ترسناک و تهدید آمیز دارد. باز هم ما اشکال تیز و مثلثی شکل را می بینیم که این حس را به ما می دهد. حالا بیایید به رنگ های بکار رفته در این کاراکتر توجه کنیم. رنگ ها بسیار تیره و سیاه هستند که به تنها و غمگین بودن کاراکتر اشاره دارد.
#کاراکتر
#روانشناسی
#اشکال
#خط
#اندازه
@padshah_pouya
@HOLLYYAGHUT