{''خونھدرختے''}
یاااا آروم باااش🙂💔 (احساس میکنم مسئولیت آروم کردن دیگران افتاده گردن من😂💔🙂)
🙂😂اعصاب نمیزارن واسه آدم
هدایت شده از شاھبیتِ مَن ꧇)
اگه بچه ها میدونستن
که چقدر قورت دادن بغض تلخه
خیلی راحت دارو هاشون رو میخوردند
@shahbeyt
{''خونھدرختے''}
اگه تا فردا 280 نشیم دیل میزنم هم اکانتمو هم چنلو
همسایه های عزیزم اگه امکانش هست این رؤ هم فور کنید🙂♥️
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پارک های ما و اونا😔😐💔
نمدونم بخندم یا گریه کنم😐😂
{''خونھدرختے''}
چرا گربه ها اینقد با احساسن نسبت ب صاحبشون .¿👀😹
برا اینکه سگا با وفاترن🚶♀
پند امروز:رفاقت رو از سگ یاد بگیرین😂
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خودمون کم بدبختی داشتیم پاییز خوش خوش هم اومد😐🤣🍂